hoeveel shakes op een dag?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hoeveel shakes op een dag?

ik wil weten hoe vaak ik shakes moet in nemen?

ik train 6 dagen in de week thaiboks ik doe geen fitness
    ik train maandag dinsdag woensdag donderdag vrijdag avond en zaterdag ochtend,

ik heb whey proteine die gebruik ik sochtends en savonds
    ik hoorde van me trainer dat ik dymatize elite mass gainer moest gaan gebruiken voor meer spieren
    ik weet nu niet welken van de 2 ik moet in nemen of beiden? en wanneer het besten is?

ik ben 19 jaar
    ik ben 1.75
    ik weeg ongeveer 62 kilo
    ik heb ook een training schema dus ik train smiddags en savonds
    savonds is altijd training zoals ik boven heb aangegeven,
    smiddags is de schema dan doe ik,
    touwtje springen
    buikspieren
    stretchen
    hardlopen
    en afentoe opdrukken setjes van 20

mvg angelo.

Volgens Rich Piana moet je 16 shakes drinken
    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Goed antwoord gus.
      ik zou sochtends nemen en na je training.
      gainers geloof ik niet zo in beter meer eten.

Comment

Je trainer verkondigt lulkoek mbt de weightgainer. Zoals Quibus zegt moet je gewoon meer eten. Magische supplementen bestaan niet, met voeding boek je progressie. Er is ook geen 'beste' tijd om je shakes te drinken, je moet gewoon zorgen dat je genoeg eiwitten koolhydraten en vetten binnen krijgt. Ik raad je aan om eens in de voedingssectie van dit forum rond te kijken.

Comment

hmmm.. dus ik heb die weight gainer dus voor niks gekocht?
          me trainer zij dat ik die weight gainer moest halen voor meer energie tijdens mijn thaiboks training
          ivb met wedstrijden zodat er ook meer spier komt en aangezien ik ben klein ben voor me leeftijd moet ik niet zwaarder worden want dan kom ik tegen groteren gast te staan..? hij zij dat die dymatize elite mass gainer voor extra benzine is tijdens de training? dat ik langer door kan gaan?... mvg angelo

Comment

want ik doe ook geen fitness he ik doe alleen thaiboksen mvg angelo

Comment

Je trainer snapt er geen kut van.
              Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

Je dagtotaal eiwitten zijn het belangrijkste. Daarna wil je dat je piekmomenten bij je ontbijt, voor en na je training liggen als je bijv. een whey poeder wilt gebruiken dan zou ik ze dan gebruiken.

Weight gainer kan, maar je kan redelijk eenvoudig en goedkoop zelf een kcal bom in elkaar zetten.
                "Straight outta gym"

Comment

'Benzine' voor je lichaam haal je gewoon uit voeding. Als zo'n weightgainer beter zou zijn dan zouden al die tour de france wielrenners niet kilo's pasta eten maar constant aan de weightgainer zitten. Verkoopt je trainer dit product toevallig zelf?

Comment

@gus me trainer zij dat je ik hem bij hem kon bestellen maar dat deed ik niet heb hem zelf gekocht
                    @iron mind ik eet vaak pastas zoals macaroni spaghetti en groentes zoals boontjes spinazie enzo?

dus als ik het zo bekijk is dit me schema:
                    maandag dinsdag woensdag donderdag vrijdag zaterdag
                    normalen proteine shake in de ochtend en avond?

stel ik gebruik die weight gainer want die heb ik nu voor niks gekocht?
                    dus ik denk dat ik hem wel op maak natuurlijk en daarna hem niet meer koop
                    wanneer is het besten om die te gebruiken?

proteine shake ochtend en avond en die weight gainer dymatize elite mass gainer uur voor de training?

mvg angelo.

Comment

Een degelijk voedingsschema is het enige wat echt werkt om meer spiermassa op te bouwen. En denk dan ook dat je moet gaan fitnessen.
                      All time PRs: 195/135/232,5
                      Meet PRs: 185/132,5/232,5

Comment

iemand die weet wanneer ik tog die dymatize elite mass gainer moet gebruiken?? want moet hem tog opmaken.. denk niet dat iemand hem wilt overkopen..? mvg angelo

Comment

fitnessen wil ik nog niet ben nog klein dus moet nog groeien ik denk dat ik op mn 21ste ga fitnessen maar tot nu toe wil ik weten wanneer ik doe dymatize elite mass gainer moet gaan gebruiken? uurtje voor training of half uurtje voor trianing? want ik gebruik proeteine shake sochtends en savonds en ik moet tog die pot opmaken die eltie mass gainer.. mvg angelo

Comment

Als je 175 cm bent en 19 ga je vast niet meer groeien hoor. Misschien 1 of 2 cm. Of je moet echt nog een late groeispurt krijgen maar die kans is klein. Zelf wacht ik ook nog op die spurt :P ben 160 cm

Comment

Neem je verlies en laat dit een wijze (en dure) les voor je zijn. Laat je weigh gainer liggen voor wat het is, lees hoe je een voedingsschema moet maken en laat het door anderen oordelen of je laat een voedingsschema door Dynobet maken tegen een prima vergoeding. En ga eten, gewoon goed eten. Btw zoals hierboven ook al wordt vermeld, maak je geen zorgen en ga trainen. Ik ben vroeg begonnen met trainen en ben 190 cm dus maak je niet druk. Succes!
                              " Sky high stacks " - Jesse Pinkman

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X