korte of lange work out

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• korte of lange work out

hallo bn'ers,

ik trainde altijd een spiersoort per dag, maar sins kort 2 zoals rug en chest. ik merk dat ik met korte workouts meer resultaat zie dan heb ik het over half uur / 3 kwartier chest daarna back. wat zeggen jullie? korte of lange workouts? ik ben een nieuw rooster aan het maken namelijk. ik train 6 keer in de week

Je traint 6x per week er ook goed bij?
    60 tot 90 min per workout vind ikzelf genoeg.

Comment

Ik vind 60-90 minuten max ook een mooie tijd. Daarna kan ik mijn focus niet meer houden omdat ik moe ben.

Cortisol: Catabolic Muscle Killer Or Misunderstood Hormone Written By Layne Norton | SimplyShredded.com --> Dit artikel gaat erover dat je wel langer dan 60 minuten kan trainen zonder nadelige effecten. Dus als jij langer dan een uur met hoge inspanning kan trainen kan dat geen kwaad. Ook wel even interessant om te lezen.

6x per week 60 minuten lijkt me trouwens ook wel genoeg. Als je 6x per week gaat zou ik zeker niet langer gaan.

Comment

Ik snap je vraag niet echt, je geeft aan dat je met 'korte workouts' meer resultaat ziet en dan vraag je ons wat je moet doen? Nou dan zou ik gaan voor 'lange workouts'

Comment

6* in de week lang trainen....sws tijdverspilling
          "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
            6* in de week lang trainen....sws tijdverspilling
            Omdat?

Comment

Ik train ook bijna altijd 6x p/w. Heel af en toe 5.

Niks mis mee.

Fuck you overtraining motherfuckers
              Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

Originally posted by Ruhl View Post
                Ik train ook bijna altijd 6x p/w. Heel af en toe 5.

Niks mis mee.

Fuck you overtraining motherfuckers
                Maar... ben je naturel?
                "Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated."

Comment

Originally posted by Max Gainz View Post
                  Maar... ben je naturel?
                  Volgens mij is hij hazelnoot.

Comment

Originally posted by generation_iron View Post
                    Omdat?
                    Als we nou meer informatie hadden van bijv zijn voeding weten we of het nut heeft.

Comment

Originally posted by rudie View Post
                      Als we nou meer informatie hadden van bijv zijn voeding weten we of het nut heeft.
                      Laten we er vanuit gaan dat dit in orde is... ik train ook 5/6 dagen per week en dan geef ik mezelf maximaal. Ik juice al maanden (bijna een jaar) niets en ga er super goed op. Dus waarom zou dit tijdverspilling zijn? Natuurlijk is elk lichaam anders, juist daarom kan je ook niet 1 lijn trekken. Achja, eigenlijk moest ik Noccie gewoon negeren, heeft meestal niet veel toe te voegen behalve stoken en trollen.

Comment

@TS: kort
                        As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
                        Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
                        Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

Gewoon trainen tot je klaar bent. Hangt er ook vanaf hoeveel spiergroepen je pakt per training of dat je in 30-45minuten klaar bent of in 2 uur.
                          "Straight outta gym"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X