Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Het gaat erom dat je als beginner een leuk realistisch doel wilt stellen wat niet al te lang duurt om te bereiken. Dan lijkt mij dit prima als eerste doel.
Het gaat erom dat je als beginner een leuk realistisch doel wilt stellen wat niet al te lang duurt om te bereiken. Dan lijkt mij dit prima als eerste doel.
Haha genoeg lui die dit al niet halen hoor. Check maar in je gym. Check jezelf yeah shots fired
Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.
Hee ja jongens bedankt voor de reacties met goal bedoelde ik gewoon iets om naar uit te kijken een beetje snapje
Tuurlijk blijf ik gewoon cutten en bulken
Maar vroeg het me gewoon af thx anyway!
Is toch heel verschillend, bij de één zijn abs zichtbaar op 20% en bij de ander zijn abs pas zichtbaar op 5%. Hiernaast is lengte-100 bij 10% wel subjectief. Zo'n 5 jaar geleden had ik vergelijkbare stats en was ik ook niet meer dan een skinny guy met abs
Hee jongens klinkt misschien als een domme vraag maar niet iedereen zaldeze kunenn beantwoorden.
is er iemand tussen de
1.80 - 1.85
die beetje ecto bouw heeft.
en die mij kan vertellen op welk gewicht + bf% je een sixpack kan hebben?
Dan kan ik een goal zetten snap je.
en nee dan bedoel ik geen sixpack wat van die jongetjes van 1.80 hebben die 40 kilo wegen ik bedoel er eentje met goed uitziende spieren.
Ik weeg nu:
1.83 cm
73,5 kilo
12% vet
en je ziet het een heel klein beetje
CBD Gummies Tiger Woods From reducing tension and promoting rest to relieving ache and enhancing sleep, cbd has speedy received a popularity as a natural...
Baroque Chantelle 13 is a stunning representation of elegance, luxury, and timeless fashion. This exquisite ensemble is crafted with premium fabrics,...
Semaglutide injection for weight loss has emerged as a revolutionary treatment for individuals with type 2 diabetes and obesity, offering hope for enhanced...
Semaglutide injection is a glucagon-like peptide-1 receptor agonist (GLP-1 RA) primarily designed for managing type 2 diabetes but also widely recognized...
Cenforce est un médicament principalement utilisé pour traiter la dysfonction érectile chez les hommes. Il contient du sildénafil, l'ingrédient actif...
Vidalista est un médicament principalement utilisé pour traiter la dysfonction érectile chez les hommes. Il contient du tadalafil, l'ingrédient actif...
Comment