Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
In dat geval mis ik ook nog een fatsoenlijk meal na het trainen. En verder blijf ik erbij dat je die whey kan schrappen, je zit aardig hoog in eiwit.
Oke zal het schrappen. Alleen als ik rond 8 uur train ben ik rond 9 uur terug, neem ik een shake, en 10 uur ga ik meestal slapen en neem ik kwark. Een meal daartussen kan dan toch niet goed worden opgenomen dan?
"Obsession is a word the lazy use to describe the dedicated"
Oke zal het schrappen. Alleen als ik rond 8 uur train ben ik rond 9 uur terug, neem ik een shake, en 10 uur ga ik meestal slapen en neem ik kwark. Een meal daartussen kan dan toch niet goed worden opgenomen dan?
Voorkeur gaat uit naar je grootste meal eten na het trainen, daar je lichaam met name na het trainen de voedingsstoffen het hardst nodig heeft om te herstellen.
Voorkeur gaat uit naar je grootste meal eten na het trainen, daar je lichaam met name na het trainen de voedingsstoffen het hardst nodig heeft om te herstellen.
Maar je lichaam neemt de voedingsstoffen toch niet meteen op? Daar gaat uren overheen, theoretisch zou je dan toch kunnen zeggen dat als je (pak hem beet) 1,5 uur voor je training een grote maaltijd eet je daar na je training profijt van hebt?
Zoals iedereen al zegt, je eet (veel) te veel eiwit. 1,8 maal je lichaamsgewicht zou al ruim voldoende moeten zijn en da's 125 gram. Ik zou het op 150 gram houden; dan zit je absoluut safe mbt eiwitsynthese. Meer eiwit betekent minder carbs en minder vet, en ook die heb je nodig om te gainen. Dit zijn de richtlijnen die ik (en de meesten) aanhouden):
eiwit: 2,5x je vvm
vet: 20-30% van je totale kcal
carbs: de rest
Richt op 0,2-0,3kg gewichtstoename per week. Weeg jezelf bij voorkeur dagelijks om het goed te kunnen vergelijken met je startgewicht.
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Comment