Wie kan mij helpen!?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Jij denkt dat bij bench press geen triceps activiteit is?
    of bij mp?

8% is gemeten door een weegschaal of een idioot. Nooit een keer man, sorry.
    Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

Je schiet het al af voor je er aan begint. Kijk even welke spieren je met welke oefening aanspreekt. Die triceps raak je heus wel
      Winners are not those who never fail, but those who never quit!

Comment

Zou toch maar heel goed luisteren!

Gemeten met duimstok.. Is zeker 18%!

Comment

Kunnen jullie me dan vertellen welk 5x5 schema ik het best kan pakken en hoeveel sets en reps het beste zijn?

en wil liever niet cutten want vind mezelf echt mager :/

Comment

nou het heet 5 x 5, dus dan doe je 5 sets met 5 reps.

Comment

En dan zo zwaar mogelijk neem ik aan?
              En ik train 4 dagen achter elkaar kan dit met dit schema?
              dus maandag en woensdag dezelfde en dinsdag en donderdag dezelfde?

Comment

Het lijkt me handig als je die link die je zelf geplaatst hebt betreffende stronglifts eens gaat doorlezen. Daar staat zowat alle informatie in die je nodig bent. Nee 4 dagen achter elkaar stronglifts gaat hem niet worden.

Comment

5x5.jpgheb een artikel gelezen en daar stond deze bij, maar er staat dus 1x5 3x3 en ga maar door word hiermee bedoel eerste 4 sets doe je 1x5 en de 5de doe je 3x3? leek mij het meest logische maar goed! wil het even van de experts weten en is dit schema het beste te doen op maandag, dinsdag, donderdag, zodat je woensdag een rust dag heb?

Comment

Originally posted by jurikoolstra View Post
                    Ik weet dat het 8% is want dat is opgemeten maar dat maakt niet uit
                    en die saaie 5x5 hoeveels sets en reps doe je dan?

En hoelang houd je dit aan en komt er hellemaal geen triceps bij kijken?
                    Dit is geen 8%. Het maakt idd geen flikker uit het is maar een getalletje maar dit is 15%-20%. Je hebt het wss op een electonische weegschaal gedaan, dan kun je beter een getal tussen de 0 en 30 trekken uit een tombola, kans is groter dat het accuraat is dan bij die weegschaal dingen. Als het door een persoon met een caliper is gedaan dan nooit meer naar hem luisteren dan is het echt een pannekoek.

Dit komt meestal re-de-lijk in de buurt. Als indicatie dan he, is nog steeds relatief onnauwkeurig: Vetpercentage Calculator - Bereken uw lichaamsvet percentage

Als je er geen zin in hebt doe je gewoon je eigen ding maar ik beloof je dat je er over 2 jaar nog zo bijstaat. Je bent een beginner en je snapt er weinig van, dat is niet erg en hoe sneller je je ego opzij zet en je dit beseft hoe beter het voor je is.
                    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Bedoel het niet lullig overigens maar je hebt een wake-up call nodig imo.

Comment

ja ik snap het maar dat schema wat ik liet zien dat is wel een mooi schema toch? heb op youtube ook gekeken en daar deze ze deze oefeningen ook dus zou die wel willen gaan doen! maar wat vinden jullie?

en begin je bij bijvoorbeeld 40kilo en verhoog je het telkens met 5 kilo ofso ?

Comment

Heb er een topic over gemaakt ooit:

http://forum.bodynet.nl/trainingssch...s-5x5-faq.html
                          Last edited by pescatore; 31-01-2015, 17:07.

Comment

Waarom zegt iedereen dat hij Stronglifts moet doen? Hij zeg dat hij alleen vier dagen achter elkaar kan trainen en dus kan hij niet 3x per week fullbody doen. Dan lijkt het mij beter om ub/lb/fb of push/pull/leggs te doen. Toch?
                            Ik doe een gok

Comment

Kan het niet maandag dinsdag donderdag pren?

Comment

Originally posted by Pren View Post
                                Waarom zegt iedereen dat hij Stronglifts moet doen? Hij zeg dat hij alleen vier dagen achter elkaar kan trainen en dus kan hij niet 3x per week fullbody doen. Dan lijkt het mij beter om ub/lb/fb of push/pull/leggs te doen. Toch?
                                Ik zeg dat niet, hij komt zelf met een FB opzet. Doe dan Stronglifts denk ik dan. Ik zou het sowieso niet doen als je er op voorhand al geen interese in lijkt te hebben. Zijn zat alternatieven.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X