gigantische borstspieren

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• gigantische borstspieren

ff een vraagie over de borstspieren
    ik vind de borstspieren het mooiste wat er is.. en die wil ik dan ook gigantische hebben zou ik dan beter 2 dagen in de week borst gaan trainen?? of bij 1 keer in de week houden??
    en dan 3 borst oefeningen? en dan 10 8 8 6??

ik wil gigantische benen

1x de week doen en slopen die handel

Comment

ik wil ALLES gigantisch

Ik zou zeggen effe uitproberen kerel, bij de ene kan het werken en bij de andere niet, maar als je ze twee keer per week wil trainen kan je niet elke training 3 borstoefeningen doen, ik zou zeggen de maandag training incline bankdrukken en een fly beweging en de vrijdag training vlak bandrukken of decline en een fly beweging, niet meer en niet minder

Grtz
      stil growing

Comment

doe ik ook. De ene keer pak ik vlak bankdrukken en flyes en de andere keer pak ik mn borst incline.... En ik moet zeggen dat mn borst de laatste tijd wel degelijk aan het groeien is dus

maar wat je niet moet doen is 2x per week je borst tot till failure trainen....

gr
        Trainingslog Farmboy:

Comment

Als je je borst mooi wil laten uit komen kan je de volgen de oefeningen het beste doen 1 maal per week is genoeg
          Incline dumbbell press 5x 6 tot 8 herhalingen ( eerst je max en dan steeds 10% minder)
          Icline Fly Press 3x 12 herhalingen (steeds het zelfde gewicht)
          Flat Hammer press 3x 10 oplopend( steeds zwaarder)

Hier door krijg je een mooiere en hoge borst van
          Ik hoop dat je er wat aan heb.

Comment

hmm denk dat ik het overtrain dan... maar ik doe het 2x per week 3 oefeningen ieder x, ik zie ook dat me borsten groter worden dus het helpt wel

grtz
            Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

ehmm.. ik doe ook ongeveer 3 oefeningen voor me borst, soms 4 3x per week, ben echtnie overtraint en ze groeien echt wel goed hoor, ze hebben bij mij aan 48 uur meer dan voldoende.
              on the road to get huge

Comment

Originally posted by hardcoremenneke
                ehmm.. ik doe ook ongeveer 3 oefeningen voor me borst, soms 4 3x per week, ben echtnie overtraint en ze groeien echt wel goed hoor, ze hebben bij mij aan 48 uur meer dan voldoende.
                4oefeningen 3x per week

Comment

Originally posted by punani
                  4oefeningen 3x per week
                  oef.....hardcoremenneke.... Kheb je trainingsschema ook gezien. Ik zou toch echt anders gaan trainen hoor.... 3x per week 4 oefeningen voor borst is veel te veel. 2x per week 2 oefeningen kan nog. Maar 4 oefeningen voor de borst vind ik zeker al veels te veel. Ook al zou je dan de borst maar 1x per week trainen. Als je 1 (of 2) goede pressoefeningen doet en 1 flye oefening, heb je de borst al voldoende getraint. (dit geldt voor een dagensplit!!! en niet voor een fullbody)
                  in een fullbody is 1 pressoefening en eventueel een lichte flye oefening voldoende.

Ik zou echt je trainingsschema veranderen hoor !

gr
                  Trainingslog Farmboy:

Comment

ik doe niet zo heel zwaar, heb ook geen blessure's enzo en zie veel vooruitgang dus nou denk ik nog zo van, voor wie zou ik het doen ik weet ook wel dat veel mensen zeggen dat het te veel is etc. etc.. maar dat zijnook de gene die de volgende dag spierpijn hebben, wat bij mij nauwelijks/nooit het geval is.
                    on the road to get huge

Comment

veel mensen zeggen dat het te veel is etc. etc.. maar dat zijnook de gene die de volgende dag spierpijn hebben, wat bij mij nauwelijks/nooit het geval is.
                      heb jij nooit spierpijn
                      Heel apart.......
                      Trainingslog Farmboy:

Comment

ik heb als ik de oefeningen gedaan heb dat ik het goed voel enzo , dan heb ik wel spierpijn ( fitness meestal s'avonds ) en dan ga ik nog ff wat t.v kijken eten enzo en de volgende dag voel ik dan 8 van de tien keer niets/nauwelijks meer iets. Ik ga ook nooit fitnessen als ik last heb, tenzij het echt maar een klein beetje is. Zelfs als ik bijna dat faillure ga heb ik de volgende dag amper last ofzo..
                        Last edited by hardcoremenneke; 02-06-2006, 15:32.
                        on the road to get huge

Comment

ik heb als ik de oefeningen gedaan heb dat ik het goed voel enzo , dan heb ik wel spierpijn ( fitness meestal s'avonds ) en dan ga ik nog ff wat t.v kijken eten enzo en de volgende dag voel ik dan 8 van de tien keer niets/nauwelijks meer iets. Ik ga ook nooit fitnessen als ik last heb, tenzij het echt maar een klein beetje is. Zelfs als ik bijna dat faillure ga heb ik de volgende dag amper last ofzo..
                          Same here, train ook alles 2x per week. De benen soms 1x als het echt nog zeurt als een MOFO de volgende training..
                          It is not strength but desire which moves us

Comment

als je je borst traint 2×in de week moet je wel verschilde oefingen doen niet het zelfde op die 2 dagen het kan heel goed als je er maar genoeg rust tussen houdt

Comment

, als je 2 x per week traint niet meer dan 3 oef per keer.
                              Persoonlijk train ik elke spiergroep 1 x per week maar keihard.
                              Als je grote borstspieren wil is het belangrijk dat je zowel flat als incline oefeningen doet en flyes voor de zijkant v/d borstspieren, zo wordt je borstspier in z'n volledigheid getraint...
                              Grtz en suc6
                              -C-
                              -Intellectuals solve problems, Geniuses prevent them....
                              -2 know what we don't know
                              -No Pain No Gain!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X