gigantische borstspieren

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

dusss... wat is nou het beste ik hoor een helehoop dingen en iedereen spreekt elkaar een beetje tegen.. maar wat is nou echt de beste conclusie voor gigantische borstspieren
    maar wel heel leuk dat er een hoop op wordt gereageerd

Comment

jonge: gigantische borstspieren heeft te maken met genetische aanleg en daarnaast jaaaaaren keihard trainen en je voeding op orde. heb je dat er voor over? verheug je dan (als je de aanleg hebt) op grote borstspieren over minimaal 5 jaar. heb je geen aanleg, dream about it.
      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Tegen mij hebben ze enkele jaren geleden gezegd dat je geen of weinig vlak-liggende borstoefeningen mag doen en zeker niet teveel benchen. Dit omdat je borstspier vanboven begint.Zoveel mogelijk losse halters gebruiken zodat je je borstspieren harder kan aanspannen. Benchen is goed om kracht op te bouwen, maar niet om dikke tetten te krijgen!!!!! (tip gekregen van Frank Cuppens zie in google)
        Sindsdien gaan ze bij mij veel beter.

Comment

hey kan iemand me vertellen hoe ik precies mijn borstspieren kan trainen, ik probeer van alles maar alleen mijn armen worden groter:P lol
          ik heb niet zoveel materiaal en ik mag nog niet naar de sportschool omdat ik pas 13 jaar ben...

Comment

Volgens mijn was het 2 x in de week trainen om spieren te behouden. En minimaal 3 x om te groeien. Of heb ik het nu eenmaal verkeerd?
            Wat ben ik een spetter

Comment

of nee ik heb 1 halter kan ik daar mijn borstspieren mee trainen???

Comment

hey kan iemand me vertellen hoe ik precies mijn borstspieren kan trainen, ik probeer van alles maar alleen mijn armen worden groter:P lol
                ik heb niet zoveel materiaal en ik mag nog niet naar de sportschool omdat ik pas 13 jaar ben...ik heb 1 halter dus ik kan geen fly doen...weten jullie misschien iets anders dat ik kan doen om mijn borstspieren te trainen?

Comment

Wat een bullshit bump. En hier komt de punchline: je kunt ook eenarmige flyes doen. Koop anders maar een dumbell bij.

Gesloten.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X