nou zoals ik al ergens eens gepost had, was ik op een maand tijd 300-400gram kwijt. Begon al wat te panikeren dat ik verkeerd bezig was, maar na meting bleek dat ik 6cm buikomtrek kwijt was (en bena al mn resterend vet zit rond de buik en de borstjes). Dus is het bijna zeker dat ik massa meer had en vet minder
Spectral's Bill Star 5x5 intermediate
Collapse
X
-
Originally posted by Spectral View Postnou zoals ik al ergens eens gepost had, was ik op een maand tijd 300-400gram kwijt. Begon al wat te panikeren dat ik verkeerd bezig was, maar na meting bleek dat ik 6cm buikomtrek kwijt was (en bena al mn resterend vet zit rond de buik en de borstjes). Dus is het bijna zeker dat ik massa meer had en vet minder
Comment
-
Squat:
5x48
5x54
5x60
5x68
Incline Bench:
5x12
5x14
5x16
5x18
(hierna nog wat flyes gedaan om het effect op mn borst te teste, zeker wel bevredigend, voelde mn borst echt opgepompt zijn toen, en vandaag heb ik het fijne gevoel dat ik de borst getrained heb )
Deadlift:
5x40
5x50
5x60
5x70
nog wat weighted situps achteraf en gedaan.
Nu begin ik precies ook het gevoel te hebben dat ik mn benen niet optimaal train. In het begin had ik altijd moeite om de volgende dag nog op een stoel te zitten na een paar zware squatsessies. Nu heb ik dit niet meer, ga nochtans tot het uiterste bij een squat (voor zover ik kan zonder spotter).
Borst was al beter nu dat ik een iso erbij had gegooid.
onderrug loopt zwaar achter tegenover de rest dus een deadlift voel ik altijd wel behoorlijk
Comment
-
nou vandaag had ik echt een fijn gevoel in de borst dat ik het echt zwaar belast heb.
Denk dat ik een iso erbij nodig heb om goed te zijn (nl de flyes). Zit voornamelijk vanbovenkant maar heb dan ook inclines gedaan. Zaterdag eens proberen of flat flyes me dezelfde voldoening geven over de algehele borst dan. Zoja dan ga ik ze af en toe bij mn billstar schema bijvoegen
Comment
-
vandaag laatste training van de 2de week
squat: (2 opwarmingssetjes met stang alleen van 20-25 reps voor de knietjes)
5x34
5x42
5x51
5x60
3x70
8x50
DB bench:
5x10
5x12
5x15
5x17
3x20
10x15
flyes (direct hierna): 5x8x12kg
row:
5x24
5x30
5x36
5x42
3x50
8x36
barbell curls:
8x22
8x20
6x20
leg raises
weighted situps (+5kg beetje weinig, volgende keer meer pakken)
voelde me echt sterker als andere dagen vandaag. Gewoon fitter of het effect van de billstar dat voelbaar begint te worden?
vandaag ook flat flyes erbij gedaan om te zien of het effect daarvan even goed voelt als de incline flyes die ik er woensdag bijgekwakt heb
Comment
-
derde week gaat in vandaag
Squat:
5x35
5x43
5x52
5x61
5x70 (ging moeizaam :s)
DB Bench:
5x10
5x13
5x15
5x18
9x20
nog wat flat flyes, de flat flyes van zaterdag heb ik niet echt gevoeld, nog maar ene poging dan met meer reps per set.
row:
5x24
5x30
5x37
5x43
5x50
voelde mn rug beter dan andere trainingen, was wel lekker
hierna nog 2x8xBW wide grip chin ups gedaan
en nog 3x15 V-ups en 3x15weighted situps
Comment
-
Ziet er goed uit hoor kerel! Ben benieuwd waar je plateau komt."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Een krachtplateau. Alles stopt een keertje he. Ben benieuwd vanaf waar je niet meer vooruit komt. Denk dat je wel nog even kunt hoor, daar niet van."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Jammer van je knieen.
Misschien een idee hoor; probeer tijdens het squatte een bal tussen je knieen te houden. Hierdoor train je je adductoren en vastus medialis meer wat resulteert in stabiliserende oefening alsmede KT.
En als je Leg Extension doet tenen naar buiten doen, hiermee pak je de M vastus medials van de quads.
meest voorkomende bij instabiele knieen is dat de patella (knieschijf) iets naar buiten 'groeft', als je je mediale kop van de quadriceps traint trek je deze iets naarbinnen waardoor je (mede door krachtwinst) stabieler aanvoelt.
Kan niet zeker zeggen dat dit bij jou van toepassing is, maar de mediale kop is vaak onderontwikkeld tov andere spieren van de quads. En het kan nooit kwaad.
Verder ga lekker door, k volg je wel.
Wat zijn je stats @ moment?
Comment
-
Originally posted by Twisters View PostJammer van je knieen.
Misschien een idee hoor; probeer tijdens het squatte een bal tussen je knieen te houden. Hierdoor train je je adductoren en vastus medialis meer wat resulteert in stabiliserende oefening alsmede KT.
En als je Leg Extension doet tenen naar buiten doen, hiermee pak je de M vastus medials van de quads.
meest voorkomende bij instabiele knieen is dat de patella (knieschijf) iets naar buiten 'groeft', als je je mediale kop van de quadriceps traint trek je deze iets naarbinnen waardoor je (mede door krachtwinst) stabieler aanvoelt.
Kan niet zeker zeggen dat dit bij jou van toepassing is, maar de mediale kop is vaak onderontwikkeld tov andere spieren van de quads. En het kan nooit kwaad.
Verder ga lekker door, k volg je wel.
Wat zijn je stats @ moment?
mits goede opwarming kan ik de lagere gewichten zonder enig probleem. Van zodra ik zwaarder begin te gaan durf ik echter niet verder als parallel meer gaan, als ik verder ga zegt de knie altijd krak. Ik voel geen pijn bij deze krak maar aangenaam is het niet om te horen dus probeer ik het te vermijden.
1m73
72kg
13%BF gok/denk ik
@general: ik hoop het, ben nog niet zo lang bezig hé .
Had wel de indruk dat ik met mn split schema meer kracht in mn armen bijkweekte maar dat zien we na dit schema dan wel weer
Comment
-
Ik heb precies hetzelfde als jij met mijn knieën. Echt precies. Paralel is niks, maar eronder is kraak kraak.
Twisters zei echter in het topic van Genjuro dat dit geen kwaad kon. Mijn squats blijven dus mooi ass to the grass."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...5 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment