Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Mooi balen dan..Ik ga nu even de laatste dag van mijn training doen
En gast, het kan niet altijd feest zijn Komt allemaal weer goed
Helaas niet, maar toch blijf je dan altijd zitten met een kutgevoel. Ik bedoel die pullups zijn echt zo zwaar niet, en dan faal je gewoon in set 2 zo grof dat je hem in 3x moet doen. Geeft mij altijd een rotgevoel. Je hebt echter gelijk, moet er niet over in zitten, die extra cortisol zal me harder naaien dan de mindere training, maar toch.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Helaas niet, maar toch blijf je dan altijd zitten met een kutgevoel. .
Ken het Ben al eens toen het vroeg in de middag compleet nie ging uit frustratie 's avonds weer terug gegaan om het af te maken Echt zo'n 'schuldig' gevoel had ik ervan..eigenlijk best raar
Vandaag weer zelf wat verzonnen, en geknald.
Dit was het schema:
Een opwarmronde van 10 reps van de volgende oefeningen:
cable row (smal), military press, pull up, incline db press.
Daarna over gegaan naar het echte werk:
6 x 5 cable row smal (eerste 5 sets met 60kg, laatste 75kg)
6 x 5 military press (eerste 5 met 42kg, laatste met 50, ging niet helemaal dus weer een stapje terug)
1 x 5 pull ups
1 x 5 push ups (smal en verhoogd, dit waren overigens alle pushups)
1 x 3 pull ups
1 x 3 push ups
1 x 5 pull ups
1 x 5 push ups
1 x 5 pull ups
1 x 8 push ups
Toen nog 1 x 5 cable row 75kg en 1 x 5 military press met 48kg. Hierna heb ik even de glute hamraise geprobeerd op de lat pulldown, maar dat ging niet. We hebben alleen een zadelvormig stoeltje, en die was veel te smal om mijn knieën op te zetten, dus dat feestje ging niet door. Nog geprobeerd op een soort ab toestel, maar dat was ook geen succes. Volgende keer dat ik hem probeer dus even met een barbell proberen. Op het eind van de training was ik flink opgepompt, dat zag er wel goed uit vond ik, dus daar was ik ook tevreden over.
Morgen wat tabata's, heb besloten om op niet trainingsdagen zoiezo een ab tabata te doen, die moeten echt weer getraind worden. Heb even geprobeerd zonder isolatie, maar dan verlies ik toch wat definitie, zal wel komen doordat ik moet squatten in een smith en niet los kan squatten.
Last edited by GeneralIx; 11-04-2008, 20:41.
Reason: Stond een foutje in.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Heb me benen dag uitgebreid met wat geadviseerde oefeningen. Wilde gaan squaten stond er een dwaas met een meid te praten. Dus dacht ik begin met Leg Press. Toen ik klaar was stond ie nog te lullen. Ben er op afgelopen en kon squaten.
Daarna Front Squat in de Smith. Te lastig. Als je beetje gewicht heb kun je dat ding er niet fatsoenlijk uitdraaien dus weer uit me schema. Na de squats me Standing Calf Raise gedaan eer er weer iemand zo snugger is en de Smith in beslag neemt.
Vervolgens Deadlift, Leg Curl en Leg Extention gedaan.
Resultaat is dat me benen precies hetzelfde voelen als wanneer ik train met fatsoenlijk gewicht. Maar nu ik nog met me 4 weekse opwarm cyclus bezig ben zit ik op minder gewicht en tragere gecontroleerde uitvoering. Enige verschil met 4 been oefeningen die ik doe en alles wat me geadviseerd is...het is conditioneel vermoeiender. En daar houdt het op.
Maandag t/m donderdag getraint. Weer weekje Oosteuropese technieken toegepast. cardio deze week niet gedaan.
Maandag begonnen met borst. Eerst voorvermoeien met 4 setjes dumbell flyes met 6 kg dumbells. Elke set bestond uit 30 reps.
Daarna schuine bank. In totaal 8 sets. eerste set 12 keer 14 kg, tweede set 10 keer 28 kg. Daarna 3 minuten gerust en daarna 4 sets met 40 kg telkens 8 reps. Zeer langzaam. Ik rustte 2 minuten tussen iedere set. Laatste 2 sets weer volpompen met 10 kg dumbells tot uitputting. telkens 30 seconden rust tussen iedere set. Daarna cable crossovers gedaan met een gewicht waar ik de 12 reps net mee kon halen. Heb zonder het gewicht te veranderen 5 sets gedaan om de boel vol te gooien.
Daarna biceps getraint met aflopende sets haltercurls. Ik gebruik 60 kg in totaal voor de haltercurl. Daarna nog 3 setjes concentration curls gedaan met 8 kg dumbells om weer vol te pompen.
Dinsdag Rug en buik getraint. Voor rug 5 x 8 optrekken met de wijde grip, dumbell zagen met 40 kg dumbells en de BOR met 40, 60, 80 en 100 kg. Aantal reps: 12, 10, 8, 6. Voor onderrug heb ik hyperextensions gedaan. Vijf sets van 20 reps. Buik heb ik legraises en cablecrunches gedaan. Gewoon voor beide oefeningen 4 sets tot uitputting.
Woensdag: Nogmaals borst en nu schouders erbij. Voor borst enkel vlak bankdrukken. In totaal 8 sets. 1e set 30 kg, 30 reps. 2e set 60 kg 12 reps, 3e set 70 kg 10 reps, 4e set 80 kg 10 reps, 5e set 90 kg 8 reps, 6e set 100 kg 6 reps (laatste 2 reps waren negatieven), 7e en 8e set 140 kg 2 reps (beiden zijn negatieven..en ik was kei kapot!).
Daarna flesje AA drink naarbinnen gegooid en schouders trainen. Military press voor en achter gedaan met 30 kg, 40 kg en 50 kg. Drie setjes met 12, 10 en 8 reps. Geen hulp nodig gehad.
Daarna nog wat lichte dumbells gebruikt om de boel vol te gooien met zijwaarts heffen tot boven schouderhoogte.
Donderdag benendag. Ik deed hier de gewone squat met 6 sets oplopend in gewicht van 50 tot 160 kg. Hoe hoger het gewicht hoe minder reps maar ik heb ze niet getelt. Gewoon telkens tot ik niet meer kon. Heb hulp van een spotter gehad. Hij hoefde maar 1 keer in te grijpen op het eind. Toen de deadlift (voor mijn onderrug en hamstrings). Mijn zwakke plek. Heb 20 reps van 20 kg gedaan en daarna 10 reps met 60 kg, nogmaals 10 reps met 60 kg en daarna nog 2 setjes met 80 kg gedaan. In totaal 8 reps per set. Meer kon ik niet want mijn rug begon weer op te spelen. Klere zooi.
Daarna standing calfraise met 80, 100, 120, 180, 200, 250 en 300 kg. Ik heb hem gewoon in de smithmachine gedaan want die vind ik fijn.
Nu train ik 3 dagen niet en begin ik weer op maandagochtend. Ik ben keikapot.
Maandag t/m donderdag getraint. Weer weekje Oosteuropese technieken toegepast. cardio deze week niet gedaan.
Maandag begonnen met borst. Eerst voorvermoeien met 4 setjes dumbell flyes met 6 kg dumbells. Elke set bestond uit 30 reps.
Daarna schuine bank. In totaal 8 sets. eerste set 12 keer 14 kg, tweede set 10 keer 28 kg. Daarna 3 minuten gerust en daarna 4 sets met 40 kg telkens 8 reps. Zeer langzaam. Ik rustte 2 minuten tussen iedere set. Laatste 2 sets weer volpompen met 10 kg dumbells tot uitputting. telkens 30 seconden rust tussen iedere set. Daarna cable crossovers gedaan met een gewicht waar ik de 12 reps net mee kon halen. Heb zonder het gewicht te veranderen 5 sets gedaan om de boel vol te gooien.
Daarna biceps getraint met aflopende sets haltercurls. Ik gebruik 60 kg in totaal voor de haltercurl. Daarna nog 3 setjes concentration curls gedaan met 8 kg dumbells om weer vol te pompen.
Dinsdag Rug en buik getraint. Voor rug 5 x 8 optrekken met de wijde grip, dumbell zagen met 40 kg dumbells en de BOR met 40, 60, 80 en 100 kg. Aantal reps: 12, 10, 8, 6. Voor onderrug heb ik hyperextensions gedaan. Vijf sets van 20 reps. Buik heb ik legraises en cablecrunches gedaan. Gewoon voor beide oefeningen 4 sets tot uitputting.
Woensdag: Nogmaals borst en nu schouders erbij. Voor borst enkel vlak bankdrukken. In totaal 8 sets. 1e set 30 kg, 30 reps. 2e set 60 kg 12 reps, 3e set 70 kg 10 reps, 4e set 80 kg 10 reps, 5e set 90 kg 8 reps, 6e set 100 kg 6 reps (laatste 2 reps waren negatieven), 7e en 8e set 140 kg 2 reps (beiden zijn negatieven..en ik was kei kapot!).
Daarna flesje AA drink naarbinnen gegooid en schouders trainen. Military press voor en achter gedaan met 30 kg, 40 kg en 50 kg. Drie setjes met 12, 10 en 8 reps. Geen hulp nodig gehad.
Daarna nog wat lichte dumbells gebruikt om de boel vol te gooien met zijwaarts heffen tot boven schouderhoogte.
Donderdag benendag. Ik deed hier de gewone squat met 6 sets oplopend in gewicht van 50 tot 160 kg. Hoe hoger het gewicht hoe minder reps maar ik heb ze niet getelt. Gewoon telkens tot ik niet meer kon. Heb hulp van een spotter gehad. Hij hoefde maar 1 keer in te grijpen op het eind. Toen de deadlift (voor mijn onderrug en hamstrings). Mijn zwakke plek. Heb 20 reps van 20 kg gedaan en daarna 10 reps met 60 kg, nogmaals 10 reps met 60 kg en daarna nog 2 setjes met 80 kg gedaan. In totaal 8 reps per set. Meer kon ik niet want mijn rug begon weer op te spelen. Klere zooi.
Daarna standing calfraise met 80, 100, 120, 180, 200, 250 en 300 kg. Ik heb hem gewoon in de smithmachine gedaan want die vind ik fijn.
Nu train ik 3 dagen niet en begin ik weer op maandagochtend. Ik ben keikapot.
damn kerel, wat een gewichten man. 300 kg.
als ik 300 kg moest kuitheffen zak ik dwars door de step up ding heen, denk dat ik hem niet eens om hoog krijgt.
Heb gisteren en eergisteren niet meer getraint. Ik was nog steeds erg moe van de afgelopen week. Heb geluk qua werk. Heb enkel hoeven te heftrucken dus geen zwaar werk gedaan. Dus ik kan rekenen op 3 volledige dagen rust. Heb elke dag goed gegeten. Voldoende calorieeen waaronder veel vetten en eiwitten uit vis en noten.
Komende week heb ik avonddienst en kan ik dus elke ochtend trainen.
Mijn plan van aanpak voor komende week:
ma: 1 uur fullbody
di: 1 uur cardio op lege maag
wo: 1 uur fullbody
do: rustdag
do: 1 uur fullbody
vr: 1 uur cardio op lege maag
za: 1 uur fullbody
zo: rust
Ga deze week even rust houden denk ik. Mijn ellebogen proberen me te vertellen dat ik zonder hen verder moet gaan. Gigantische spierpijn in mijn tri- en biceps, en mijn ellebogen zijn ook gevoelig. Visoliedosering verdubbel ik deze week, en zorg dat ik minimaal op onderhoud eet.
Heb gisteren en eergisteren niet meer getraint. Ik was nog steeds erg moe van de afgelopen week. Heb geluk qua werk. Heb enkel hoeven te heftrucken dus geen zwaar werk gedaan. Dus ik kan rekenen op 3 volledige dagen rust. Heb elke dag goed gegeten. Voldoende calorieeen waaronder veel vetten en eiwitten uit vis en noten.
Komende week heb ik avonddienst en kan ik dus elke ochtend trainen.
Mijn plan van aanpak voor komende week:
ma: 1 uur fullbody
di: 1 uur cardio op lege maag
wo: 1 uur fullbody do: rustdag do: 1 uur fullbody
vr: 1 uur cardio op lege maag
za: 1 uur fullbody
zo: rust
Nieuw schema, nieuwe kansen! Heeeerlijk getrained vandaag! Wilde eigenlijk gister gaan, maar kon maar amper lopen door een overstrekking ofiets dergelijks in mijne been..
Vandaag Borst met een tabata voor Triceps gedaan met wat weighted crunches tussendoor..
Cross cable (gewicht per kant)
10 x 25
10 x 35 (PR)
8 x 32,5
8 x 32,5
8 x 30
Incline Dumbell press (gewicht per hand)
12 x 20
10 x 20
8 x 22
6 x 24
4 x 22
Pecdeck
10 x 35
8 x 45
6 x 50
6 x 55
Weighted crunches (ROM)
3 sets achter elkaar, tussen oefeningen in.
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
It is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Comment