Trainingslog voor iedereen
Collapse
X
-
Borst:
1. Bench
opwarmsets:
- 25 x lege stang
- 15 x 60 kg
werksets:
5 x 5 x 100 kg
3 x 3 x 110 kg
2 x 2 x 120 kg
1 x 130 kg
1 x 140 kg
1 x 150 kg
Daarna nog wat dumbell flyes gedaan, en wat hammerstrength machines afgelopen voor de fun.
Rug:
2. BOR
opwarmset:
30 x lege stang
Werksets:
4 x 10 x 80 kg
2 x 8 x 100 kg
6 x 105 kg
Daarna chinups gedaan met bodyweight (103 kg momenteel). In totaal 10 sets van 6 reps gedaan.
Op het eind van de training nog wat Hammerstrength machines gedaa nvoor de fun. Het vermelden daarvan voegt hier niks toe.
Daarna nog 30 minuten Hometrainer gedaan.
Uiteindelijk ruim 2 uur getraint waarvan anderhalf uur krachttraining.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
grats op je eindelijke 150kg bp mark!!
Training van vandaag armen : abs
incl stang gewichten
eerste 2 oefeningen zit ook de warming up voor de spiergroep bij
BB curl 25,5 2x5
Skullcrusher 20,5 2x6
alt db curl 18kg 2x6
tricep pushdown 30 2x5
bb rope curl 30kg 2x6
kickbacks 2x6 14kg
leg/knee raises 2x10
zijkant abs op apparaat 2x15 per kant 20kg ofzo
nog 1 tricep oef op weerstand station. 2x8 hh
train nu beejte via max ot principe. in de vakantie het boek ervan even verder lezen. maar de korte trainingen bevallen me in ieder geval
Comment
-
Rug:
BOR
5 x 10 x 90 kg
Seated cable row
5 x 10 x 160 (driekwart blok)
Chins
6 x 6 x bodyweight ( 103 kg)
Schouders:
Seated dumbell shoulder presses
4 x 10 x 32 kg
Face pulls
5 x 10 x 95 (heel blok)
Dumbell front raises
4 x 10 x 14 kg
Daarna nog half uurtje op de roeimachine. Al met al weer een productieve training.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Gisteren met twee collega's bij Ooms in Tilburg Noord gaan trainen.
Veel gelachen.
1.Borst
Bankdrukken:
20 x 60 kg
5 x 5 x 100 kg
2 x 5 x 110 kg
1 x 120 kg
1 x 130 kg
1 x 140 kg
0 x 150 kg (fail)
Onderkant borst
3 x 12 x 90 kg
bovenkant borst met dumbells
3 x 12 x 38 kg
Daarna wat dumbell flyes gedaan.
2. Biceps
Curl machine zittend
20 x 40 kg
15 x 50 kg
10 x 50 kg
8 x 60 kg
overhead cable curls
15 x 30 kg
15 x 30 kg
12 x 40 kg
10 x 50 kg
Hammer curls
20 x 20 kg
15 x 24 kg
12 x 28 kg
8 x 32 kg
Was een leuke training maar Ooms is mij wat teveel een "sportfabriek". Zo enorm groot en druk. Wel goede apparatuur!
Maar mij toch veel te duur overigens, zo'n abbo daar.
Blijf wel in mijn eigen gezellige gym.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
k Ga nu richting sportschool met blaadje en balpen in de hand om te ontdekken wat mijn 1 RM is op de compound oefeningen. En meteen een abonnement te nemen. Een gevoel van ik-zal-afgaan overwelmt me toch even ..
Een iets lijkt me moeilijk: het beste in m'n schema past een training van 21u-22u. Maar achteraf moet ik dan nog een deftige maaltijd hebben (na eerst dextrose of iets dergelijks) en dan daarna nog kwark? Dat krijg ik nooit voor elkaar of ik moet pas om middernacht gaan slapen?
Wish me luck ;-)
Comment
-
Originally posted by kojak View Postniemand in de gym die jou ijzersterk vind? Want ik vind je wel ijzersterk !!
Ik merk wel dat er een duidelijke krachtprogressie gaande is bij me en dat is natuurlijk altijd goed. Had ik maar net zo veel discipline en devotie om te dieeten, dan was ik misschien wel een goede bodybuilder geweesd hahahaGeniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostDank je, maar zo voel ik me dus echt niet. Ik sta momenteel tussen een paar hele sterke jongens en ik probeer alleen maar zo goed mogenlijk mee te doen. Bij Ooms waren er zelfs een paar die nog enormer waren dan de jongens die ik kende! Dan voel je je klein als je langs zo'n beest staat te trainen hahaha!
Ik merk wel dat er een duidelijke krachtprogressie gaande is bij me en dat is natuurlijk altijd goed. Had ik maar net zo veel discipline en devotie om te dieeten, dan was ik misschien wel een goede bodybuilder geweesd hahaha
Comment
-
Originally posted by levensgenieter View PostEcht zonder cheat.Dus helemaal rechtop staan,ellebogen in de zij en bovenarmen stil.Ik geloof het niet.Filmpje!Als je het echt zo uitvoerd als ik omschrijf ben je echt beresterk hoor Ophaler,maar ik betwijfel of je niet smokkelt.
Overigens, mijn zwakke punt is nooit kracht geweesd. Ik ben altijd al sterk van mezelf geweesd. Dieeten is mijn probleem. Ik heb daar de wilskracht niet voor. Vandaar ook dat ik gestopt ben met voor de looks te trainen en mezelf veel meer op kracht gefocust heb. Overigens op een andere manier dan Fallus die heel specifiek voor strongman traint. Voor mij is alles puur voor de lol.Last edited by de sterkste ophaler; 02-07-2011, 05:08.Geniet, en drink met maten!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
20 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment