Trainingslog voor iedereen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik heb vandaag zo ruk getraint dat ik na 40 min al terug naar huis ben gegaan. Vervolgens heb je nog paar gasten die leuk hun middelvinger gingen showen op de scooter en natuurlijk meteen vol gas geven.

Echt een kutdag vandaag... met bor deed ik bijvoorbeeld 50kg

Comment

• oefeningen zijn vrij lastig uitleggen zonder plaatjes..pm ff, kan ik wat foto's doorsturen.

edit: merci
      Last edited by erikv; 06-06-2008, 20:27.
      Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

• Originally posted by Nex- View Post
        Echt een kutdag vandaag... met bor deed ik bijvoorbeeld 50kg
        en normaal doe je..?

Comment

• Originally posted by erikv View Post
          en normaal doe je..?
          51kg

geen idee wat die normaal doet
          160kg squat
          225kg deadlift
          130kg benchpress

Comment

• Erik

Normaal doe ik 60/65.. vandaag 50 met heel veel moeite gedaan. Ben zowieso niet goed in BOR maar het moet wel gebeuren. Heb voor de rest erg veel staan cheaten vandaag bij alle oefeningen ''heb werkelijk geen iedee hoe dat komt''. Ben voor niks naar de gym gegaan, wou dat ik thuis was gebleven.

Gadverdamme...

Comment

• vraagje:hoe lang ist geleden dat je een rustweek hebt gevat?

Comment

• Dat is wel een tijdje geleden... Kan het me niet zo herrineren.

Comment

• als de gewichten blijven zakken toch ff een paar (5) dagen rust nemen, anders zal het nie lang goed blijven gaan ben ik bang.

Comment

• Ja vrees ook dat daar mijn probleem ligt. Zal morgen, weekend, maandag en dinsdag even lekker niks doen... Bedankt voor de tip Erik.

Comment

• welcome. Hoop dat het naderhand weer als vanouds gaat

Comment

• Heb deze week weer afgerond met benen, borst, armen, onderrug en buik. Alles verdeeld over donderdag en vrijdagavond. Meteen daarna (lees: 2 uur na de training) door naar het distributiecentrum om nachtdienst te draaien. Gelukkig mocht ik de hele nacht trucken, dus kon goed bijkomen van de zware beentrainingsessie van afgelopen donderdagavond. Mijn borst begint nu ook aardig te gloeien nu ik thuis ben. Na het posten van dit bericht ga ik naar bed en begin ik aan 2 recoverydagen. Maandagochtend begin ik weer opnieuw. Rug en schouders zijn dan weer aan de beurt.
                        Geniet, en drink met maten!

Comment

• Is kut heh. Heb zelf nu ook nog lichte spierpijn na die Full Squat. Bleek toch pittiger te zijn dan gedacht en aangezien ik me hamstrings met de deadlift aan pak ga ik toch voortaan meer de FS doen. Sinds woensdag niet meer getraind en hopelijk vanavond thuis of anders morgen weer.

Comment

• Nou, en ik heb er een pijnlijke rug aan mijn training gisteren over gehouden...Gelukkig alleen spierpijn wat ik zo merk, dus hopelijk vandaag beetje stijf en morgen weer een heel stuk beter..
                            Tegen mijn principes in toch ff magnesium en vit C gevat....

Comment

• Vandaag schouders gepakt. Energie was op het begin van de training niet optimaal, maar gedurende de training laadde ik weer bij.

1x10xstang military press
                              1x8x50kg military press (vorm was niet helemaal lekker, en na rep 5 moest ik 25 sec rust houden voor de laatste 3 reps)

Bedacht me toen dat ik de military press eruit ging gooien, dus toen ben ik overgegaan op db snatches. God wat een leuke oefening is dat zeg!
                              1x8x12kg (even voelen hoe de oefening moest)
                              2x8x18kg (mijn hartslag lag weer op de 180 ongeveer)
                              1x8x20kg (hartslag weer veel te hoog, maar vond het echt heerlijk)

2x8x5kg lateral cable raise
                              2x8x7kg lateral cable raise (beide wel met losse katrol)

4x8x5kg reverse cable flyes

4x8x45kg seated calf raise
                              In circuit met:
                              4x8x20kg unilateral shrug

Heerlijke training, vooral die snatches zijn gewoon ontzettend leuk om te doen.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• db snatches

Nooit van gehoord leg is uit? Wat is de volledige naam dan zoek ik het even op.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X