@general de reden dat ik alles door elkaar train is de belasting op me elleboog en schouder, hierdoor heb ik tussen de compounds een herstelperiode en blijkbaar reageerd mijn lichaam hier ook beter op.
Trainingslog voor iedereen
Collapse
X
-
Ah op die manier. Dan zou ik het zeker zo houden."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Thanks KevF en de sterkste ophaler.
Frontsquat vind ik ook een rotoefening doet ook pijn op een of andere vage manier.
Deads waren met gestrekte benen idd heb wel es 6x180 gedaan stiff maar had mn riem niet bij me dus wilde niet zwaarderIn adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Zo vandaag deel 1 van de training gedaan. Had kut geslapen om persoonlijke redenen, dus ik had mijn rpm vandaag wel nodig. Wel hard getraind:
1x8xstang DL
1x5x50 kg DL
1x5x90 kg DL
4x5x100 kg DL*
4x5x75 kg cable row
1x5x70 kg CR**
1x5x80 kg CR**
5x5x24 kg per hand incline bench press
*: Ik vond de 90 te makkelijk gaan, dus ik denk ik ga mijn oude pr weer eens benaderen (3x120kg). Ga daar met dit schema gegarandeerd doorheen.
**: Ik was na de deadlifts aardig gesloopt, dus bij set 5 besloot ik even rustig aan te doen, en bij set zes had ik weer wat energie en wou ik dus even knallen.
Was gesloopt. Ik sta rond een uur of zes vanavond weer in de sportschool denk ik. Hoop dat het niet al te druk is.Last edited by GeneralIx; 25-04-2008, 11:46."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Kracht gaat erg goed. Meneer Rippetoe's schema heeft blijkbaar toch wat voorbereidend werk gedaan. Had het eerlijk gezegd niet verwacht, was relatief laag begonnen en begon toch al weer tegen de limiet aan te hikken, maar nu gaan de gewichten gewoon super. Hoop dat dat aanblijft, dan komt het gewicht vanzelf.
Laat overigens maar weten hoe je pr poging ging."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Even een update, vandaag twee keer getraind dus. De eerste training staat hierboven, de tweede komt nu.
Ik merkte aan mezelf dat ik duidelijk minder energie had, en dat mijn rug en schouders toch wat vermoeid waren. Ga daarom wat klooien in het schema, met de huidige intensiteit denk ik dat het mis gaat gaan.
5x5 chin ups (77kg)
4x5 military press (42kg)
1x5 chin ups (was vergeten dat ik zes sets moest ipv vijf)
3x5 squats (90kg)
1x3 squat (110kg, had echt iets van what the hell, mijn oude record moet kapot)
1x5 squat (90kg)
Ondanks de moeheid, zeker geen onverdienstelijke training."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Vandaag weer twee keer getraind, ging wel goed, maar ik moet het schema toch nog tweaken. 's Avonds is te zwaar, 's ochtends te licht. Wellicht splits ik het op in drie delen, die ik door rouleer. Die tweaks heb ik drie dagen om over te denken (morgen rustdag, overmorgen en de dag daarna is cardo dicht, vervelia's).
Qua log:
's Ochtends:
8*3 80kg cable row
8*3 bw (77kg) chin ups
's Avonds:
4*5 90kg squat
5*5 100kg deadlift (kreeg een bewonderende blik van een instructeur, was een nieuwe gewaarwording)
5*5 40kg military press (strict, geen leg drive)
5*5 22kg/dumbell low incline dumbell press"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Originally posted by Nex- View Post2 x per dag? Even een vraag General. Heb begrepen dat je pas 17 bent? Hoe kan je dan in godsnaam 2 x per dag trainen of zit je niet meer op school?
Just wondering...
Edit: Damn... sorry, ik zie dat je 18 bent."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Aaah op die manier. Sorry dat ik zo laat ben dan maar alsnog gefeliciteerd bro... Goed bezig, 2 x per dag trainen wordt mij persoonlijk een beetje te veel, zou het niet kunnen volhouden. Wel ga ik deze 2 weken erg hard aan de slag, 6 dagen per week maar dat wist je al.
Anyway... succes verder met de trainingen. Ik ga nu slapen want anders ga ik niet meer groeien.
Comment
-
Ghehe, alsnog bedankt bro. Met het huidige schema zou ik het ook niet kunnen, moet nog even peinzen over de aanpassingen."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Zal het dan kort houden. Bedankt voor de waarschuwing. Hoe had jij de boel opgesplitst?"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment