Trainingslog voor iedereen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Vandaag was de derde dag rust, en ik hield het niet meer uit. Ik moest even een hormoonkick hebben, dus ik had gauw even wat vhiit gedaan met 3 sets pushups erna. Doel was zo ver te gaan dat ik bijna out zou gaan, en dat is gelukt.
    De sprints waren ongeveer 75 meter, ik heb er negen gedaan, de rustintervallen wisselden, maar de gemiddelde rust bedroeg een minuut of 1,5.
    Eerst even 100 meter warmgelopen, toen 500 meter warmgejogd, 60 meter gewandeld om wat energie te besparen en toen gaan sprinten.
    Na sprint acht moest ik overgeven, en was ik ie**************** draaierig. Toen dus nog maar een sprintje getrokken, en teruggejogd. Heb me nog nooit zo licht in mijn hoofd gevoeld. Daarna even een minuutje rust gehouden, en nog 3 sets pushups gedaan (15-10-5), en teruggelopen naar huis. Had de hele tijd de sensatie om te vallen, en heb daarna dus een flesje aquarius opgedronken in bad (had het idee dat ik in de douche neer zou vallen, dus ik ging voor het bad) en daarna een liter magere melk opgedronken.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Vandaag weer normaal kunnen trainen, helaas niet in HFT opzet. Had daar te weinig energie voor, dus heb de workouts van vandaag bij elkaar gegooid (rug/borst/schouders).
      8*3 80kg cable row
      8*3 85kg chinup
      8*3 26kg db/hand low incline dumbell press
      8*3 46kg military press

Ging lekker, het set/repvoorschrift vind ik prettig werken, hoewel het bijhouden van de sets wat lastiger is. Tel ze altijd op een kabelmachine, elke set is een blokje meer en bij de acht blokjes heb ik acht sets gedaan.

Heb aardige spierpijn in mijn kuiten, binnenkant quadriceps en buik van gisteren. Vreemde sensatie om alleen spierpijn te hebben aan de binnenkant van je quads.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

ziet er goed uit

je traint nu toch op kracht ofniet

helpt dit schema goed bij jou??? wil namelijk ook weer eens iets anders doen, maar dan geen 2x p/d
        160kg squat
        225kg deadlift
        130kg benchpress

Comment

Probeer nu sterker te worden, en hoop daarmee wat massa te winnen. Wou wat nieuws proberen aan trainingsschema en aan set/repratio. Vooralsnog gaat het goed, maar begin pas net he.

sigpic

Comment

Zal even de log updaten.
            Gisteren benen:
            Leg press:
            10*80, 5*120 opwarmen
            8*3*150 (vol blok), 2*3*130 (had het gevoel alsof er iets was gesprongen aan de binnenkant van mijn rechterquad)

Stiff legged deadlift
            10*stang (22kg), 5*60kg opwarmen
            8*3*90kg (deads roepen altijd respect op van de mensen, laatste keer gewone deadlift gaf zelfs een instructeur me een bewonderende blik)

Vandaag
            's Ochtends rug:
            10*40kg cable row, 5*60 cr opwarmen
            5*3*85kg CR, 2*3*80kg CR, 1*3*90kg CR

8*3*77+10kg chin ups

's Avonds schouders/borst:
            10*stang (22kg) military press
            1*3*42kg military press (een of andere idioot dacht die schijfjes van twee nodig te hebben voor zijn biceps curls) 7*3*50kg MP

8*3*28kg db/hand low incline db press

sigpic

Comment

Wou vandaag weer benen trainen, maar gisteren op het e3 bij een sprint door het water iets verrekt aan de binnenkant van mijn linkerbeen, dus gokte het er maar niet op.

's Ochtends
              8*3*28kg db/arm dumbell row
              8*3*bw pullups

's Avonds
              8*3*50kg military press
              2*3*28kg db/arm low incline db press
              1*1*28kg db/arm lidbp dikke fail, stabiliteit en kracht
              5*3*24kg db/arm lidbp

sigpic

Comment

Zow , vandaag weer eens getrained na drie weken! Samen met Ophaler, hippe shit

Beetje heel het bovenlijf gedaan: borst, schouders en armen. Rug niet, in mijn geval niet zo heel erg Gaat ik voelen morgen, wat tips en tricks opgepikt, wat nieuwe oefeningen geleerd..

Al met al een geslaagde training, en gezellig ook!
                Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Ja kerel, jij gaat Midalgan smeren
                  Geniet, en drink met maten!

Comment

Vandaag benen al getraind, was eigenlijk de bedoeling die gisteren met erikV en de ophaler te doen, totdat mijn moeder besloot uit eten te gaan op het moment dat we zouden trainen.

@ ErikV en Ophaler
                    Doen we volgende week wel ergens (als jullie beide kunnen) een keer goed.

@ topic terug
                    Beentraining van vandaag:
                    1*10*30kg DL
                    8*3*100kg DL
                    1*5*15kg variatie op frontsquat (plaat recht voor je houden en squatten)
                    3*5*60kg smithsquat (wel full), met tussen de 1e en de 2e en tussen de 2e en de 3e set een setje seated calf raises van 5 reps, 35kg, in een 25x1 tempo (neg-onder-pos-boven, x is explosief, cijfers in seconden).

Waarom zo'n homogewicht op de squat? Ik had echt geen kracht meer na mijn deadlifts. Had deze training geen rpm genomen, had ik toch beter wel kunnen doen. Vanavond gaat beter, rugtraining.

sigpic

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                      Ja kerel, jij gaat Midalgan smeren
                      Midalgan Écht niet! Om maar een quote aan te halen: I love this shit!

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                        @ ErikV en Ophaler
                        Doen we volgende week wel ergens (als jullie beide kunnen) een keer goed
                        Allemaal naar tilburg, geen losse les geld omdat ophalers oompje daar eigenaar is? Of wat? Dan zou ik volgend weekend ook voor de gein mee willen doen

Comment

Wat mij betreft ben je welkom, maar het hangt ook van erikv en ophaler af. Denk overigens niet dat je die kosten zal ontlopen.

sigpic

Comment

Ow da's lachen. Falstyr ook mee. Bring it on!!
                            ErikV heeft mijn mobiel nummer, dus als de ideeen vaste vormen aannemen kan hij me wel ffkes sms-en of bellen
                            Geniet, en drink met maten!

Comment

Volgend weekend is prima.Denk dat mijn rug dan weer genoeg hersteld is van het kraken. Zo niet ga ik gewoon mee voor de fun of it Weet niet of de gym dan open is? Zal wel
                              @ Falstyr en General: Verder afspreken via pm/msn lijkt me handiger

Comment

Vandaag benen getraind als in een splitschema. Heb nu al spierpijn (uurtje na de workout zelf) dus is lekker gegaan.
                                Squat:
                                1x5x110kg
                                1x5x100kg
                                1x5x90kg
                                1x5x80kg
                                1x8x60kg

(ging zowat out)

Dumbell deadlift (stang was bezet)
                                5x5x30kg/hand (schijtoefening)

Leg press (schuin omhoog, panatta)
                                4x8x100 (god wat was dat een gevecht zeg)
                                (bleef lekker liggen, dacht dat ik anders om zou vallen)

Leg curl
                                4x8x50kg geloof ik, 10kg van vol blok af

Leg extension
                                4x8x40kg

En toen de trap weer omhoog naar de kleedkamer en weer omlaag uit cardo. Heb de leuning maar stevig vast gehouden.

sigpic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X