Timba's Trainings Log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

proper!

Probeer wel als je vergelijkingsfoto's maakt het zowat op dezelfde afstand en met dezelfde belichting te doen. Maakt het nog eens zo makkelijk om verschillen te zien.
    the one and only tabata overlord

Comment

Hey Tim

Mijn complimenten . Dat je binnen een maand tijd zoveel bf kwijt bent. Ik ben een tijdje weg geweest dus mss heb ik het gemist maar mag ik vragen hoe je dit resultaat bereikt hebt? Ben heel benieuwd!

Grtz Kiki

Comment

Originally posted by Kiki27 View Post
        Hey Tim

Mijn complimenten . Dat je binnen een maand tijd zoveel bf kwijt bent. Ik ben een tijdje weg geweest dus mss heb ik het gemist maar mag ik vragen hoe je dit resultaat bereikt hebt? Ben heel benieuwd!

Grtz Kiki
        Heey,

Bedankt!
        Eigenlijk heb je nix gemist, ik heb niet echt een voedingsschema of zoiets. Ik heb hier veel naar andere schema's gekeken enzo, en daar mijn richtlijnen uitgehaald. Maar ik denk dat de belangrijkste dingen die ik heb toegepast zijn :
        Een goed ontbijt (deed ik voorheen nooit).
        Bijna alle drankjes vervangen voor water.
        (Bijna) geen alcoholische drankjes in het weekend (hield nogal van bier).
        En gemiddeld 5 dagen in de week sporten, twee en een half uur lang, bijna alleen maar cardio. En ik doe 2 a 3 dagen full-body training.

Dat was het wel zo'n beetje

Heb op het moment een bf van iets meer dan 20%, maar ik wil graag richting de 12 á 15%. En daarna waarscheinlijk gaan richten op spiergroei .

Ik hou jullie op de hoogte!!

mvg,

Tim
        Terug van weggeweest!

Comment

2.5 uur lang cardio is wel heel erg lang dude, kun je niet beter HIIT ofzo gaan doen

Comment

Als je naar de 12-15% wilt moet je het stap voor stap strikter gaan doen wil je vooruitgang blijven houden. Simpelweg goed ontbijten zal dan niet meer vol staan.

Comment

super!
              ga zo door!
              The harder I work, the luckier I get!/ tú dijiste que no era capaz..ahora va por ti!

Comment

foto's van 34 kutten???? waar

ff ontopic: nette prestatie dude, maar je moet echt een schema gaan maken voor je voeding het helpt bij het vetverliezen
                overdrijf niet met de cardio, twee en half uur is erg veel, probeer het goed te plannen(na het opstaan bijv)
                Ga eens kijken naar HIIT ( High intensity interval training) of tabata's deze zijn zoiezo voor de afwisseling goed, daarbij is het ook een nieuwe stimulans om ipv de altijd saaie(voor mij dan) cardio ook weer eens iets anders te doen en toch je vetverbranding te stimuleren.

Succes!
                Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                Go heavy or go home!

Comment

Heey mensen!,

Ff een kleine update dan maar; ik ben nog steeds in de race, en inmiddels 11 kg afgevallen . Mijn BF zit nu rond de 17,5 %.

Ik wil met ingang van vandaag wat dingen aanpassen, zoals 3 keer in de week HIIT te gaan doen.
                  Ik heb het vandaag voor het eerst geprobeerd, en dat heb ik als volgt gedaan: op de crosstrainer met arbijd/rust 30sec/30sec gedaan en dit 5 minuten lang, ik vroeg me af of dit goed is en wat de beste duur van zo'n HIIT training is (dit heb ik nu dus 5 min lang gedaan nadat ik 30 min heb hardgelopen).
                  De bedoeling is om nu eerst nog 5 kilo af te vallen, en dan de bulk in te gaan...Ook wil ik binnen een week of 2 alvast mijn bulk plannen en doelen hebben, zoals een goed voeddingsschema.

Als ik zo rondlees op het forum, kom ik meerdere malen tegen dat het haast onmogelijk is om vet te verliezen en spieren aan te komen. Bij mij is dat volgens mij niet het geval, ik merk wel degelijk dat er sprake is van spiergroei! Mijn armen zitten op dit moment op de 41 cm omtrek (koud), ik weet niet precies hoeveel het was toen ik begon met trainen maar het is aanzienlijk gegroeid!
                  Ik wil over een week of 2 ook weer foto's posten van mijn behaalde resultaten.

Ik hoop dat het op deze manier goed gaat komen!!

P.s. Moderater, wilt u misschien de titel van dit topic veranderen in: Timba's Trainings Log ? Bij voorbaat alvast bedankt.

Mvg, Tim
                  Terug van weggeweest!

Comment

Klinkt goed kerel.

Heb je wens vervult en gelijk maar even verplaatst.

Ben benieuwd naar de pica's
                    Who's the Chef

Comment

Als beginner kun je spiermassa aanzetten terwijl je vet verliest. Daarom kun je bij een beginner zeggen dat hij niet per se hoeft te cutten bij 17% vet.

HIIT is interval training met hoge intensiteit dus niet stop/beweeg. Je kunt beter 30secs lopen/30secs joggen/30secs sprinten/30secs joggen/30secs lopen of een andere invulling die jij er aan geeft. En dan geen duur cardio voor af.

Comment

Originally posted by Been View Post
                        Heb je wens vervult en gelijk maar even verplaatst.
                        Mijn dank is groot!

Originally posted by Been View Post
                        Klinkt goed kerel.

Ben benieuwd naar de pica's
                        Thanks again!
                        Terug van weggeweest!

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                          Als beginner kun je spiermassa aanzetten terwijl je vet verliest. Daarom kun je bij een beginner zeggen dat hij niet per se hoeft te cutten bij 17% vet.

HIIT is interval training met hoge intensiteit dus niet stop/beweeg. Je kunt beter 30secs lopen/30secs joggen/30secs sprinten/30secs joggen/30secs lopen of een andere invulling die jij er aan geeft. En dan geen duur cardio voor af.
                          Oke, en wat jij aangeeft dat je beter 30secs lopen/30secs joggen/30secs sprinten/30secs joggen/30secs lopen kunt doen wat is dan de beste totale duur van zo'n HIIT? 10 minuten? zolang je kunt?

Grz, Tim
                          Terug van weggeweest!

Comment

20-25mins. Is het te gemakkelijk verkort de intervals en laat het loop deel weg of verzin iets anders om het te vermoeilijken.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                              20-25mins. Is het te gemakkelijk verkort de intervals en laat het loop deel weg of verzin iets anders om het te vermoeilijken.
                              Oke oke, bedankt! Ik zal het vrijdag eens bekijken of het bevalt.
                              Terug van weggeweest!

Comment

Hallo allemaal,

Ik ben inmiddels bij gekomen van de vakantie in mallorca :P
                                Ben nog druk bezig met trainen, denk post even wat foto's...
                                Begonnen op 26/06/2008
                                Attached Files
                                Terug van weggeweest!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X