Mijn Trainingschema

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mijn Trainingschema

    Hallo,

    Ik ben 16 jaar en mijn doel is om mooie zichtbare spieren te kweken.
    Ik zou hier even neerzetten wat ik elke week doe ( nog van plan ben ):

    Ik ga 2x in de week naar de sportschool ( maandag en dinsdag )
    Ik wil elke dag 2x 30 keer opdrukken ( behalve de dagen dat ik naar sportschool ga )
    En ik wil 4 dagen 4x 25 keer armoefening ( halter links en rechts 2x 25 )
    En elke dag 2x 50 keer mn buikspieren trainen

    Van de sportschool kan ik zeker merken dat ik sterker ben geworden doe het nu 1 jaar maar echt gespierd kan ik nog niet zeggen.

    Maarja als ik dit elke week doe wat hierboven staat? Moet het toch lukken om wat moois te kweken? ( borst, buik, armen )

    Kan het ook zijn dat dit veel te veel voor mij is? Graag reacties als jullie mij kunnen helpen!

    Groetjes

  • #2
    Schema is niks waard.
    Kijk maar is in de sticky's naar een goed traningsschema. Zo raakt je lichaam alleen maar uit verhouding. En das ok nie gezond.
    Gewoon alles trainen
    Benen, biceps, triceps, onderarmen, rug, borst, buik, schouders

    Comment


    • #3
      Dat doe ik dus die 2 dagen bij de sportschool, en ik hoef geen bodybuilder te worden he

      Het is toch niet slecht als ik die rest van de dagen die oefeningen doe?

      Comment


      • #4
        Originally posted by Dire-Straits View Post
        Dat doe ik dus die 2 dagen bij de sportschool, en ik hoef geen bodybuilder te worden he

        Het is toch niet slecht als ik die rest van de dagen die oefeningen doe?
        maak niet uit of je een bodybuilder wilt worden of niet, je ( moet ) alles trainen

        verder is het wel slecht om elke dag die oefningen te doen, je groeit in rust he, en het zal je niks tot weinig brengen die oefenigen zijn waardeloos.
        kun je beter 2 dumbbells kopen en daar de overige dagen dat je niet gaat naar de sportschool wat meedoen, zal je meer brengen dan de pushups
        160kg squat
        225kg deadlift
        130kg benchpress

        Comment


        • #5
          lees de stickys dit is totaal poep

          Comment


          • #6
            En vergeet je voeding niet, je kan trainen wat je wil maar zonder de juiste voeding zul je niet groeien.
            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

            Comment


            • #7
              Lees de stickies maar eens door.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

              sigpic

              "Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

              Comment


              • #8
                Je hebt de kennis van een plak ontbijtkoek qua voeding en training! Terug naar de basis! Lees de stickies en maak es een fatsoenlijk schema! En daarna goed eten en rusten anders wordt het nog niks. En nog wat: Je wordt niet zomaar een bodybuilder. Daar gat heel veel werk en toewijding in zitten. En dat kun je met jouw schema dus mooi vergeten. Alles opnieuw!
                Geniet, en drink met maten!

                Comment

                Sidebar top desktop

                Collapse

                Actieve discussies

                Collapse

                antalya escort
                medyumlar
                https://www.donaldsonville.org
                sikis
                pendik escort
                eskisehir escort porno
                gaziantep escort
                Working...
                X