Prettige feestdagen en geniet van je vakantie!
levensgenieter log
Collapse
X
-
Zo ben weer terug van vakantie.
Vandaag weer voor het eerst aan het werk.
Twee en een halve week niet getraind.Maandag en gisteren voor het eerst weer getraind.Viel zoals verwacht tegen,kracht ingeleverd en ook 3 kilo lichter.Maar maakt niet uit in een maand ben ik weer de oude en ik heb weer zin om keihard te trainen.
Beste wensen en gezondheid voor iedereen en dat we maar mogen genieten.(in Mei weer 2 weken naar Griekenland,he vervelend)
Comment
-
Gisteren op de weegschaal gestaan en er zit weer 3 kilo bij.Ik snap er geen reet van,dat is wel erg snel.Nu ben ik ook wel flink aan het bunkeren op het moment en wil dit tot half Februari volhouden,maar dit gaat wel heel snel.
Training Borst s/sRug Biceps s/s Triceps.
Opwarmen:
Machine Pullovers.
Optrekken Hammergreep s/s Dips
10x 15x
8x+10kilo 12x+10kilo
5x+15kilo 10x+25kilo
8x 20x
Schuin dumbell drukken s/s Pendall Rows
3x12x32kg 3x12x60kg
5x40kg 5x80kg
Zittende bankdruk machine s/s zittend kabel roeien
3x12x70kg 3x12x60kg
Cable crossover voor bovenkant borst s/s Chinnen breed
3x12x20kg 3x8
Armen:
Staand dumbell curl s/s Liggende French press
21-en.3sets
Zittende concentration curl s/s cable push down
21-en.3sets.
Training 45 minuten.
Korte rustperiodes gehouden,maar de kracht had er niet echt onder te lijden.
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostWeet je ook al waar die 3 kg uit bestaat? Voornamelijk spiermassa of voornamelijk vet?
Ik zet namelijk best snel vet aan ,maar ook heel snel spiermassa.
Gisteren Tabata"s benen rug gedaan.
Tabata legg press
Daarna normaal Squaten en Front squaten.
Tabata Legg curl
Calves Raise
Tabata Front press
Tabata omgekeerde peck deck
Tabata side raise
Tabata Shrugs
Lekkere training
Legpress en frontpress waren pittig.
De rest viel mee.
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostDan heb je ongeveer dezelfde lichaamsbouw als ik. Endomorf.
Ik zet zowel spiermassa als vetmassa erg snel aan. Droog worden is moeilijk voor mij tenzij ik zeer strict dieet en 2 uur per dag cardio doe.
Comment
-
Originally posted by levensgenieter View PostDroog worden kost mij wat minder moeite.Cardio dan ongeveer 4x per week een half uur en wat hoger in de reps en ook zeker wel op mijn voeding letten.Alleen als ik eenmaal "droog"ben en ik weer wat normaler ga kanen zit er binnen de kortste keren weer een randje aan.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostDan heb je geluk. Ik moet echt verspreid over de dag 2 uur cardio doen (s'morgens een uur en s'avonds een uur) en dat 4 tot 5 dagen per week. Da's de enige manier waarop ik droog kan worden. Zucht...
Comment
-
Originally posted by levensgenieter View PostKan je je zuur verdiende spiermassa dan ook wel redelijk vasthouden.En s'morgens cardio voor het ontbijt is dat dan niet wat voor je.Bij mij werkt dat altijd goed.
Ik ben nou eenmaal niet gezegend met jullie mazzel genen...( Ik ben een geboren vetklep)Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostDat doe ik ook. Een uur cardio op nuchtere maag s'morgens en een uur laat in de middag. Dat was destijds de enige manier om vet te verbranden bij mij die effect had
Ik ben nou eenmaal niet gezegend met jullie mazzel genen...( Ik ben een geboren vetklep)
Comment
-
Originally posted by bong bong View Posten met jou genieter hoe heb jij het aangepakt met je voeding op vakantie? nog iets van eiwitten meegenomen.
Op vakantie kom ik gewoon never nooit niet aan 6 maaltijden per dag.Heb ook geen zin om op vakantie op mijn voeding te letten,brengt toch een bepaald soort stress met zich mee als je constant moet denken wanneer je weer en wat je dan moet gaan eten.Aangezien ik 3x per jaar op vakantie ga lever ik altijd wel wat spiermassa in na een vakantie.Iedereen om je heen (die niet aan bodybuilding doen ) wordt zwaarder in een vakantie en ja ik val wat kilo"s af.Vind ik niet zo"n ramp,meestal zit dat er weer aan na 1 a 2 weken.
Comment
-
Originally posted by bong bong View Posten met jou genieter hoe heb jij het aangepakt met je voeding op vakantie? nog iets van eiwitten meegenomen.Geniet, en drink met maten!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment