Originally posted by IJsBlok
View Post
IJsBlok gaat ook loggen
Collapse
X
-
Originally posted by Spank View PostPersoonlijk vind ik dit schema overkill? Ikweet niet wat de rest hiervan denkt?
Comment
-
Originally posted by quibus View PostMee eens je hebt maar een dag rust en dat is te weinig, ik snap het niet zo lang op bodynet en dan kom je met dingen aan als rug en benen op een dag en in je eetschema zag ik leverpastei kom op man je weet zelf ondertussen wel hoe het moet doe het dan ook.
ben nog jong hea dus maak veel stomme fouten
zaterdag ga ik er dan ook uitgooien want dat is de dag dat ik het minst makkelijk train.Calisthenics / Street workout
Comment
-
ja sory was denk die van possel die zit hier ook al een jaar en snapt er ook weinig van.
misschien stom dat ik zo reageer maar ik lees wel eens als een newby wat vraagt van die dingen als lees stickys maar ik heb bij jou en possel wel eens het idee dat jullie zelf die stickys nog nooit gelezen hebben.
iig succes met trainen
Comment
-
Originally posted by quibus View Postja sory was denk die van possel die zit hier ook al een jaar en snapt er ook weinig van.
misschien stom dat ik zo reageer maar ik lees wel eens als een newby wat vraagt van die dingen als lees stickys maar ik heb bij jou en possel wel eens het idee dat jullie zelf die stickys nog nooit gelezen hebben.
iig succes met trainenCalisthenics / Street workout
Comment
-
Originally posted by quibus View Postja sory was denk die van possel die zit hier ook al een jaar en snapt er ook weinig van.
iig succes met trainen
deels wel deels niet, en ik zie het als een hobby, kan leverpastei mss niet het "perfecte" bodybuild voer zijn. het moet nog wel leuk blijven. en het is en blijft lekker voor de afwisseling... (en ik geef je gelijk maar als je het tpic gevolgd had had ik ook erin gezet dat het broodbeleg me een beetje ontschoten was)
@ IJsblok loggen ouwe
Comment
-
Originally posted by IJsBlok View Postik heb nu
maandag rug biceps
dinsdag borst triceps
woensdag schouders buik
donderdag benen rug moet dus veranderen
vrijdag vrij
zaterdag borst triceps
zondag benen schouders
klopt ik denk dat ik met squaten nog wel hoger had gekunt zal de volgende keer proberen
Maar benen en rug kan niet, zeker niet in jouw overkill schema. Dan kan je niet op een hoge intensiteit trainen, en heeft het dus veel minder zin.
Het verschilt natuurlijk per persoon, maar ik vrees dat je dit niet lang vol gaat houden.. Ik vind het zonde.
Anyway, succesStats: 1.87, 90kg, 15.3% vet
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment