Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Het lijkt heel zwaar, maar in feite heb je alleen rond 12 uur meestal iets van honger, en verder nergens. Dan kun je gewoon nuchter doorgaan tot slapengaan als het moet. Zou het toch eens proberen.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
@Leo: werk nu met 10x3 op squat, MP en BP. Om de kracht extra boost te geven. (zie mn logje, laatste 2 of 3 pagina's)
Bedoel je niet Squat, BP en chins? Dat had ik namelijk ook een tijdje gedaan. De rest 4x6. Was gebaseerd op een schema van chad waterbury (zie t-nation)
22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Het lijkt heel zwaar, maar in feite heb je alleen rond 12 uur meestal iets van honger, en verder nergens. Dan kun je gewoon nuchter doorgaan tot slapengaan als het moet. Zou het toch eens proberen.
Je leeft dus eigenlijk als een soort van Ghandi als ik het goed begrepen heb, alleen train je er dan ook nog bij.
Heb jij eigenlijk zelf al behoorlijke resultaten geboekt met heel dit gebeuren? Ik ben eigenlijk best benieuwd of het je meer oplevert dan de wetenschappelijk bewezen bodybuilding richtlijnen...
Dit is juist de wetenschap. En weet niet hoe Ghandi at, dus weet ook niet of het vergelijkbaar is.
Resultaat was dat ik van de 85 naar de 87 was gegaan in 2 mnd, ben nu weer aan het richten op vetverlies, had te dikke lovehandles. Had in ieder geval het idee dat als ik goed at het beter werkte dan gewoon eten.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Vreemde manier van eten,maar goed als het werkt waarom niet
Over die gewichten,steeds minder dus?maar wel een goeie opwarm set denk ik?Klinkt wel interresant...miss ooit ook is proberen.
Ik begreep het ook al niet helemaal elke keer als ik je training las.maar goed..duidelijk!
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment