De zomer ga ik proberen te knallen op Mike Mentzer's HIT. 1x per 4-7 dagen trainen en in 15 minuten klaar. Na een tijdje geen logje meer bijgehouden te hebben, ga ik hier weer beginnen met mijn bevindingen
Vandaag:
Dag 1)
Pre exhaust: dumbell fly's (moest zijn 6-10 reps, ik deed 12 kg x 16 hh
Incline barbell press: 60 kg x 3-4 reps (positief + negatief falen)
Pre exhaust: straight arm lat pull down: 35 kg (zonder katrol) x 7 hh (paar forced + negatieven)
Small grip lat pulldown: 70 kg x 9 hh (paar forced en negatieven)
Deadlifts: 7 x 140 (perfecte vorm), na ongeveer 20-30s nog 3 reps eruit geknald omdat ik niet tevreden was
Snel klaar, wel veel rust genomen tussen de deads en de voorgaande (denk 10 minuten ofzo), want ik had het ZO heet!!! En ik was naar de donder en ik wilde me echt focussen op een goeie deadlift. Kon misschien iets beter.
Helemaal GESLOOPT na de training, kon amper lopen, maar echt: GRUWELIJK Ik kijk uit naar de volgende training (wordt waarschijnlijk maandag pas, want vrijdag tot zondag geen tijd)
Vandaag:
Dag 1)
Pre exhaust: dumbell fly's (moest zijn 6-10 reps, ik deed 12 kg x 16 hh
Incline barbell press: 60 kg x 3-4 reps (positief + negatief falen)
Pre exhaust: straight arm lat pull down: 35 kg (zonder katrol) x 7 hh (paar forced + negatieven)
Small grip lat pulldown: 70 kg x 9 hh (paar forced en negatieven)
Deadlifts: 7 x 140 (perfecte vorm), na ongeveer 20-30s nog 3 reps eruit geknald omdat ik niet tevreden was
Snel klaar, wel veel rust genomen tussen de deads en de voorgaande (denk 10 minuten ofzo), want ik had het ZO heet!!! En ik was naar de donder en ik wilde me echt focussen op een goeie deadlift. Kon misschien iets beter.
Helemaal GESLOOPT na de training, kon amper lopen, maar echt: GRUWELIJK Ik kijk uit naar de volgende training (wordt waarschijnlijk maandag pas, want vrijdag tot zondag geen tijd)
Comment