Leo verneukt zijn sateprikkers ruggetje met HIT-log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by LittleMofo View Post
    Dikke rug betekent niet zwaar deadliften maar eerder zware rows.
    Verder is het na mijn idee ok beter om rug 1 dag goed aan te pakken ipv 2x per week 2 oefeningen.
    Ik denk dus dat jij met een rug training als deze sneller een dikkere grotere rug krijgt:

1 keer per week
    chinnen 4 setjes 4-10 reps ieder setje tot failure
    row bb of pendlay 4 setjes afbouwende piramide ieder setje tot fuilure
    Latpull down breed of small 3 setjes 6-10 laatste setje tot failure
    Deadlift 4 setjes 4-10 niet tot failure
    db row 3 setjes 6-10 laatste setje tot failure

Verder zijn joun deads netjesen volgens mij ligt deze ook flink voor
    opandere oefeningen qwa kracht
    Deads zitten in je schema om voornamelijk kracht op te doen voor andere oefeningen en je algehele basis te laten groeien. De echte dikke kilo's op je schouderbladen pak je met de Bend over Row en roeien aan kabelstation met de smalle greep.
    Geniet, en drink met maten!

Comment

DSO het is BenT over row

Verder vind ik chins, benT over row en deads de beste rugoefeningen
      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
      Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
        DSO het is BenT over row
        Dat kan me geen FUK schelen

Comment

En FUK met een (CO)CK

Sorry moest echt ff zegge
          The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Zou eerder wat extra rust nemen dan te korte rust, maar dat hangt ervan af of je er mentaal tegen kunt weinig te trainen.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
              Zou eerder wat extra rust nemen dan te korte rust, maar dat hangt ervan af of je er mentaal tegen kunt weinig te trainen.
              Less is more zeggen ze toch?

Comment

less rest of less workout?
                22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Vandaag benen... Ik heb er maar 1 zin over te zeggen: wat een hell, ik wil dit niet... Maar ik ga toch door

Leg extensions: 50 kg x 15 hh (redelijk snel omhoog, minder snel dan explosief, in 3 seconden terug) tot de dood. Benen shake-ten bij 9 hh al en de verzuring was ONDRAGELIJK! Dit was de pre exhaust, hierna:

Leg presses op de kut machine: 115 kg dacht ik op 20 hh... herhalingen gingen vrij traag moet ik eerlijk zeggen. Zo een pijn had ik in mn leven nog nooit gehad!!! Ik dacht jongens faal nou godverdomme is een keer! Ze bleven het maar doen maar de pijn was echt VERSCHRIKKELIJK!!! Bij 20hh heb ik het bijltje erbij neergegooit, met tranen in mn ogen. Lopen was natuurlijk out of the question. Kwartiertje op de mat gelegen en toen opgewarmd voor mn kuiten sessie:

Calf raises op de goeie leg press machine: 170 kg, ik denk een herhaling of 13-14, dc style (explosief omhoog, even vasthouden, in 3-4 seconden terug, 3 seconden stretchen en weer knallen). Kon echt niet meer nadenken van de pijn, bloed SPOOT echt door mn kuiten voor mn gevoel en waren vuurheet. De onhumane kramp vanaf herhaling 7 hoef ik natuurlijk niet uit te diepen...

Hierna was mn leven een stuk minder waard. Nog 1 ding te gaan: sit ups tot de dood. Dikke rol onder mn onderrug gelegd, benen hoek van 90 graden, voeten een meter uit elkaar, gewichtje van 5 kg in mn gestrekte armen (recht omhoog uitgestrekt) en ZONDER enige vorm van cheaten sit ups gedaan (dus niet met armen, schouders, rug of heupen ofzo zwaaien wat je iedereen ziet doen). Werkt wel lekker door naar het dak te blijven kijken tot je bijna helemaal rechtop zit. Na een paar herhalingen duurde 1 concentrische rep denk wel 6 seconden (meeste onderin de rep dus). Herhaling of 13 hiermee gemaakt en toen lekker op de mat gelegen onder het genot van mn whey en suiker.

Ik was van tevoren bang, vooral voor de leg extensions. En dan bedoel ik echt bang! Die angst was meer dan gegrond, want de pijn was erger dan ik me ooit had kunnen voorstellen. Toch ben ik niet helemaal tevreden want ik failde niet op de extensions en presses. Mn benen shockte als gekken en mn knieen gingen alle kanten op, behalve naar voren (net als de knieen van maradonna als die weer eens een dodemans schot op doel vuurt, dan vraag je je ook af hoe het in godenscracksnaam komt dat de bal nog enigszins recht gaat).
                  22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Euhm... dit klinkt... pijnlijk
                    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Klinkt zoals het hoort te zijn

Comment

klinkt relaxed
                        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                        Go heavy or go home!

Comment

Aansteller.

Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Klinkt nog een stapje erger dan hoe ik erbij stond tijdens me BOR 25 repper lol (shaken, huilen, in elkaar zakken hele ratteplan), maar dan zonder pre-exhaust dus kan me voorstellen dat dit hell geweest moest zijn, nou lekker binnenkort weer

Hoop voor je dat dit wat resultaat brengt anders kan je jezelf wel afschieten, maar zo hoort het
                            The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

klinkt als een beul schema
                              Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

Nice bro
                                The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X