Pins nieuwe plan de campagne

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by knoefje View Post
    bizar
    Wat bedoel je?
    Owner of the Iron Playground.

Comment

• Originally posted by jordy View Post
      Wat bedoel je?
      die leg extension vs haar squat
      44jr, 182 cm, 90 kg, bf 18%, bp2x85 sq8x120 dl4x110, lp 7*190,- cutten
      ....

Comment

• Originally posted by knoefje View Post
        die leg extension vs haar squat
        kan aan apparaat liggen, bij onze gym heb je technogym doe ik meestal na me 3 compounds nog wat 15 reps sets van 60kg, kan als max daar wel 90 8x of zo, maar was 1x ergens en daar deed ik 8x 140.
        Groeten

Comment

• Inderdaad, verschilt heel veel welk apparaat je pakt. Op kot pakte ik zo'n 60 kg op de leg curl en in de gym waar ik nu train kom ik net aan de helft, terwijl ik toch echt wel sterker ben geworden. Andere weerstand dus.

Comment

• Heute:

Deadlift:
            85 kg
            9-8-7

Fatman pullup:
            10-9-8

GHR
            10 kg
            10-9-8

T-bar row
            40 kg
            8-7-6

Hanging side raise
            7 kg
            8-7-6

SL DL
            60 kg
            10-9-8
            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Originally posted by Pinada View Post
              Fatman pullup:
              10-9-8
              Dat krijg je als je al die taart eet Fat Man :P

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                Dat krijg je als je al die taart eet Fat Man :P
                Damn, busted
                "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Heute (exclusief opwarmen):

Zercher squat
                  60 kg
                  10-9-8

Elleboogholtes zien eruit als een mooi paletje van kleuren. Blauwig, paarsig en gelig met rode stipjes . Overigens is de beginpositie onderin de ROM.

Incline BP
                  26,5 kg
                  8-5-4

DB Press
                  2x14 kg
                  10-8-6

Leg Press
                  60 kg
                  10
                  70 kg
                  9-8

Standing Bb MP
                  20 kg
                  10-8-6

Triceps push down
                  15 kg
                  8-7-6

Sumo squat
                  40 kg
                  10-10-10

Overigens in redelijk random volgorde dit. Heb een beetje door elkaar lopen schrijven in mijn schrift.

Heb ook nog even aapje gespeeld vandaag. Was bezig op de leg press en twee giebelgeiten (in vette nike gympen met fluorkleuren en geklerde veters en daarin opgepropte kniesokken over een panty) kregen hun introductieles van de 'instructeur' door wie mijn gaydar alert al van verre gaat loeien. Enfin, ik wat geluid maken bij de laatste reps van mijn tweede set. Komen ze met zijn drieën achter me staan te giebelen. En zo ook bij andere mensen die serieus aan het trainen waren. Kom je nou trainen of aapjes kijken? Heb gezegd dat ze de volgende keer moeten betalen voor de bezichtiging.

Comment

• Giebelaapjes...kut beestjes :P
                    Je doet zerchers wel zwaar. Ik deed 50kg en pas na 4x ofza ging ik naar de 60kg en dan telkens 5kg meer :P

Comment

Giebelaapjes...kut beestjes :P
                      Je doet zerchers wel zwaar. Ik deed 50kg en pas na 4x ofza ging ik naar de 60kg en dan telkens 5kg meer :P
                      Watje

Sorry Flappie, don't hurt me.

Comment

• Originally posted by Pinada View Post
                        Heute (exclusief opwarmen):

Zercher squat
                        60 kg
                        10-9-8

Elleboogholtes zien eruit als een mooi paletje van kleuren. Blauwig, paarsig en gelig met rode stipjes . Overigens is de beginpositie onderin de ROM.

Incline BP
                        26,5 kg
                        8-5-4

DB Press
                        2x14 kg
                        10-8-6

Leg Press
                        60 kg
                        10
                        70 kg
                        9-8

Standing Bb MP
                        20 kg
                        10-8-6

Triceps push down
                        15 kg
                        8-7-6

Sumo squat
                        40 kg
                        10-10-10

Overigens in redelijk random volgorde dit. Heb een beetje door elkaar lopen schrijven in mijn schrift.

Heb ook nog even aapje gespeeld vandaag. Was bezig op de leg press en twee giebelgeiten (in vette nike gympen met fluorkleuren en geklerde veters en daarin opgepropte kniesokken over een panty) kregen hun introductieles van de 'instructeur' door wie mijn gaydar alert al van verre gaat loeien. Enfin, ik wat geluid maken bij de laatste reps van mijn tweede set. Komen ze met zijn drieën achter me staan te giebelen. En zo ook bij andere mensen die serieus aan het trainen waren. Kom je nou trainen of aapjes kijken? Heb gezegd dat ze de volgende keer moeten betalen voor de bezichtiging.
                        jij blijft relaxed wow ... ik had ze gevraagd dat ze altijd mogen komen lachen als ze 2 keer mijn gewicht zouden pressen en anders ....opgerot.
                        44jr, 182 cm, 90 kg, bf 18%, bp2x85 sq8x120 dl4x110, lp 7*190,- cutten
                        ....

Comment

• Sommige mensen snappen het echt niet helemaal. Vraag me dan ook af of dat soort types uberhaupt weten wat een sportschool inhoud.

Comment

• Het is ook weer triest wat voor schema's die vrouwtjes krijgen. 'Wij willen van ons buikje af en strakkere bovenarmen krijgen en ook wat van de heupen en binnenbenen af.' En je raadt het al, abductor, adductor, buikspiermachine en een tricepsoefening. Want 'dan verbrandt je op die plaatsen het vet en zul je daar strakker worden' .

Comment

• Typische domme wijven :P

Comment

Typische domme wijven :P
                                Instructeurs eerder, zij stellen dat 'schema' op. Die vrouwen zijn eerder onwetend en nemen het klakkeloos aan.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X