Pins nieuwe plan de campagne

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Falstyr View Post
    Je hoeft maar 1 shirt zelf te maken niet een stuk of 100 :O
    Ja zeg een shirt + bedrukkingskosten... Ga ik echt niet zelf dokken hoor
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• We gaan toch nog eens moeten kijken voor de bodynet T-shirts

Mooie training
      The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

• Originally posted by Sancho View Post
        We gaan toch nog eens moeten kijken voor de bodynet T-shirts

Mooie training
        staat wel gay moet ik zeggen.

BODYNET

vind dan dutchbodybuildig.com of bodybuilding.com wel stoerder staan

Wel mooi altijd om je ervaringen te lezen, en trainen gaat ook lekker zo te zien
        Groeten

Comment

• Vanochtend weer even optrekken en kracht complex. En ik begin echt dikke maatjes met de homo-instructeur te worden. Hij moet wat van me namelijk. Hij wil zijn buik kwijt, weet niet hoe, dus ik heb hem verteld eens een week lang alles op te schrijven dat zijn waffel in gaat (behalve piemels en zaad) en dan ga ik hem wat tips geven. En hij vertelt me nu alles dat er over mij gezegd wordt in de sportschool. Erg grappig.
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Wat een ironie...een trainster die een instructeur moet vertellen hoe af te vallen terwijl...let op...heel veel leden juist lid worden om af te willen vallen en dus begeleid moeten worden door zo'n instructeur :P

Wel handig zo'n insider die je alle roddels verteld.

Comment

• Originally posted by Pinada View Post
              Vanochtend weer even optrekken en kracht complex. En ik begin echt dikke maatjes met de homo-instructeur te worden. Hij moet wat van me namelijk. Hij wil zijn buik kwijt, weet niet hoe, dus ik heb hem verteld eens een week lang alles op te schrijven dat zijn waffel in gaat (behalve piemels en zaad) en dan ga ik hem wat tips geven. En hij vertelt me nu alles dat er over mij gezegd wordt in de sportschool. Erg grappig.
              Hahahaha, behalve piemels en zaad, hehehehe, hoe kom je erop.

Comment

Wat een ironie...een trainster die een instructeur moet vertellen hoe af te vallen terwijl...let op...heel veel leden juist lid worden om af te willen vallen en dus begeleid moeten worden door zo'n instructeur :P
                Jup. Nou ben ik allang blij dat hij van zichzelf weet de ballen verstand te hebben van voeding en dat hij dus ook niet andere leden baggeradvies gaat geven. Die lopen er namelijk ook rond en dat vind ik eigenlijk nog erger.

Originally posted by Falstyr View Post
                Wel handig zo'n insider die je alle roddels verteld.
                Heel mooi... Anything someone says can and will be used against them .

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                Hahahaha, behalve piemels en zaad, hehehehe, hoe kom je erop.
                Niet zo moeilijk. Het is een dusdanig gaye kerel dat ik serieus verwacht dat hij dat erin zou zetten als ik niet expliciet zou vermelden dat niet te doen.

Comment

• Als ze troep lullen gewoon een halter met gewicht op ze leggen. Ze zijn toch zwakker dan jou :P

Comment

Als ze troep lullen gewoon een halter met gewicht op ze leggen. Ze zijn toch zwakker dan jou :P
                    Mwhahaha. Ben ik klaar met deadliften: "Zou je dit (i.e. stang) even voor me vast willen houden?" Boem, instant hernia .

Comment

• Misschien moet je hem juist op een dieet van piemels en zaad zetten?
                      Geniet, en drink met maten!

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                        Misschien moet je hem juist op een dieet van piemels en zaad zetten?

Comment

• Hehhehe heerlijk die verhalen.

Laat hem lid worden op BN onder de naam "Gaylord Focker" .

Ga je daadwerkelijk een schema voor hem maken?
                          Vraag dan gelijk effe een maandje doorschuiven van je abbo
                          http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

• Originally posted by Osterich View Post
                            Hehhehe heerlijk die verhalen.

Laat hem lid worden op BN onder de naam "Gaylord Focker" .

Ga je daadwerkelijk een schema voor hem maken?
                            Vraag dan gelijk effe een maandje doorschuiven van je abbo
                            Ik ga hem in ieder geval wat tips meegeven voor de voeding. En ik neem wel een keer een pot Whey mee .

Comment

• Maak.
                              Hem.
                              Lid.
                              Met.
                              Zn.
                              Lid.
                              http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

• Ik zat met de gedachte te spelen eens een rustweek in te lassen. Heb namelijk de laatste tijd na iedere training last van mijn knieën, alsof er veel vocht in zit en dacht dat het misschien zou komen doordat ik aardig aan het verhogen ben de afgelopen tijd.

Ik was er nog niet over uit. Echter, mijn baas heeft voor me besloten. Ik ga namelijk zondag over een week naar Cannes voor een congres .

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X