Kevf's HST feestje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    training 1, 2 en 3 zitten er op.

    Het leuke is dat je oefeningen erg netjes gaat uitvoeren en daardoor best nog wel lekker bezig bent. Deze week zal wel aanpoten worden. Ben overigens vandaag met Activate Xtreme begonnen.

    Gewicht is maaaaaatig

    Was in de week rust meer dan 1 kg afgevallen en ben een kleine kg weer aangekomen maar ben duidelijk een stukje dikker geworden

    Zit nu op 86,2 maar ga even niks met mijn dieet doen en kijken hoe het trainen aanslaat.

    Comment


    • #47
      Succes kerel.
      Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

      Comment


      • #48
        Ik heb ook een keer HST gedaan.
        Vooral de 15reps vond ik kwalitief uitermate teleurstellend.

        En dat van er dikker uitzien zal wel tussen je oren zitten.


        Succes!!

        Comment


        • #49
          Training 4 was al behoorlijk pittig. Training 3 op zondag en training 4 gisteren, was toch nog steeds best vermoeid. Full Body blijft heftig.

          Ik overweeg om training 6 gewoon voor max aantal reps te gaan met het vastgestelde gewicht. Of is dat echt niet de bedoeling?

          Gewicht was vanochtend 86,2 maar ben al lange tijd niet zo ontevreden geweest met wat ik in de spiegel zie. Vetpercentage is gewoon echt zichtbaar omhoog gegaan

          Comment


          • #50
            ik zou altijd meer reps maken als je denkt dat je het kan. Moet gewoon alles geven wat je hebt en niet minder dan de aangegeven reps. Je kan nooit 100% het gewicht goed berekenen en is dus meer een richtlijn.

            Comment


            • #51
              Zou het zeker niet doen. Hele principe is gebaseerd op progressief laden, en geen failure raken tot in de vierde twee weken.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

              sigpic

              "Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

              Comment


              • #52
                ja maar, ja maar..... :P

                ik ga het zo doen: deze 8 weken perfect volgens het boekje

                volgende 8 weken eigen aanpassingen

                ik mis mijn max trainingen nu al trouwens. Deed voor DL en Bench elke week/om de week een 1rm set

                Comment


                • #53
                  training 5 en 6 er op zitten. Ik moet zeggen dat training 6 erg gemakkelijk ging! Tenminste relatief. Dit waren twee weken geleden toch mijn max's

                  Vraag me af of het door de Activate Xtreme komen?

                  Daarnaast woog ik vanochtend 87,5kg!

                  Echter ik ben wel wat definitie kwijt in mijn buik. 's Ochtends nog een beetje blokjes waarvan later nog wat vage lijnen van over zijn.

                  Kan ik eigenlijk niet zo goed tegen maar ik laat het maar even zo. Eerst onderweg naar de 90kg.

                  Comment


                  • #54
                    vandaag beginnen aan de 10 reps. Ik vind de reactie van mijn lijf gewoon bedroevend. Heb meer buikvet en ben hoogstens 5-10% meer gaan eten.

                    Comment


                    • #55
                      15 Rep weken zijn ook niet bedoeld om te gainen, maar om te primen. Bekijk even wat het heeft gedaan op het eind van de rit.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

                      sigpic

                      "Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

                      Comment


                      • #56
                        ik hou het ook stug vol!

                        Gisteren begonnen aan training 1 van de 10reps. Geestelijk blijf ik dat zwaar vinden, het gaat zo easy.

                        Leek wel behoorlijk wat pomp te hebben, misschien dat de Activate iets aan het doen is.

                        Comment


                        • #57
                          Gains komen bij hst achteraf bij hst houdt dat gewoon in je hoofd als je twijfelt of je wel goed bezig bent, neem dus ook gewoon de voorgeschreven periode rust en dan volgende keer met je eigen inbreng

                          Dat gezegd hebbende vind ik het maar niks om niet max te gaan en zeker niet als je relatief vaak voor een 1RM gaat, magoed alle succes gewenst voor je komende weken ben benieuwd wat het je gained!
                          The internet, SERIOUS business!

                          Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

                          Comment


                          • #58
                            Ben ik ook zeer benieuwd naar!

                            De Activate Xtreme begint overigens te werken, maar dat merk ik meer in de thuissituatie

                            Comment


                            • #59
                              of misschien ook met de training. Gisteren training #2 gedaan van de 10 reps. Gewichten vlogen praktisch uit mijn handen zo gemakkelijk ging het.

                              Ben benieuwd hoe dit zich ontwikkeld. Gewicht helaas geen echte progressie...

                              Comment


                              • #60
                                Klink alsof HST in ieder geval je kracht bevorderd heeft

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X