Kevf's HST feestje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    ben benieuwd, kan bijna niet toch?

    en het is ontwikkelT maar kan niet meer wijzigen <_<

    Comment


    • #62
      nee he, begin ziek te worden. Training gisteren was loodzwaar. Even trainen was wel lekker maar zakte daarna weer in. Vandaag nog minder. Droge hoest, rillerig, koud, loopneus en griepgevoel. Zal je zien dat het dat Mexicaanse ding is :s

      Comment


      • #63
        dat zijn wel de symptonen volgens mij.. hoop dat je het niet hebt en sterkte

        Comment


        • #64
          Valt mee, ben zelf ook al 2 weken BIJNA ziek, het komt gewoon niet door. Snotkop en hoop groene slurrie maar echt ziekworden ben ik niet, wordt alleen niet uitgeslapen wakker maja ;/
          The internet, SERIOUS business!

          Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

          Comment


          • #65
            Ben ook goed verkouden geweesd vorige week. Rauwe strot, veel last van slijm in je keel en je luchtwegen, duf gevoel in je hoofd en veel naar de wc kunnen rennen door diarree. Een dag of 4 en het is zo goed als over. Het heerst gewoon!
            Geniet, en drink met maten!

            Comment


            • #66
              zooooooo maar weer eens een laatste update. De reden dat ik niks meer met het log gedaan heb is omdat ik weer eens naakte dames in mijn rechterbalk had staan op mijn werk en deze keer zag een collega het ook nog eens. Ik internet bijna alleen maar op mijn werk, echter kom dus niet meer op bodynet op mijn werk. Hence bijna niet hier en dus al helemaal geen log

              Maar ben klaar met HST en zal toch even aangeven wat ik er van vond: KUT

              HST werkt voor mij niet. Ik heb echt een instelling van: beuken of thuisblijven en dat kan gewoon niet met HST. Functioneel eten kan ik mee leven, dat doe ik om mijn training te ondersteunen, maar puur functioneel trainen (dus alleen voor dikkere spieren) gaat er bij mij niet in.

              75% van je trainingen zijn niet maximaal waardoor je met een matig gevoel de gym uitloopt, dat trek ik echt voor geen meter.

              Daarnaast klopt er vaak ook weinig van het idee achter HST.

              Zo deed ik bijvoorbeeld oefeningen die ik al een tijdje niet had gedaan waardoor mijn max tijdens de trainingsessies gewoon omhoog ging. Iaw ook mijn zesde training van elk twee weken blok was lang niet altijd optimaal. Misschien dat dat na verloop van meerdere rondes beter wordt, maar no way dat ik dit meerdere rondes ga doen.

              Qua spieropbouw is er weinig tot niks veranderd. Ben nog steeds op hetzelfde gewicht, wat dat betreft is de rek er gewoon zo goed als uit, best pijnlijk

              Active Xtreme weet ik nog niet wat ik daarvan vond. In een omgeving meer gericht op bruut hard trainen had ik het beter kunnen beoordelen.

              Al met al heeft HST wel iets bereikt: het meest beroerde schema wat ik OOIT heb gevolgd

              ook wat waard :P

              Comment


              • #67
                I told you. het is gewoon een kut schema

                Comment


                • #68
                  Ik had ook ff getwijfeld of ik HST zou doorzetten maar heb er om exact dezelfde redenen van af gezien. Doe nu weer een 3 dagen splitschema met brute gewichten in de reprange 6 tot 10. Ik vind dat toffer werken.
                  Geniet, en drink met maten!

                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by Kevf View Post
                    zooooooo maar weer eens een laatste update. De reden dat ik niks meer met het log gedaan heb is omdat ik weer eens naakte dames in mijn rechterbalk had staan op mijn werk en deze keer zag een collega het ook nog eens. Ik internet bijna alleen maar op mijn werk, echter kom dus niet meer op bodynet op mijn werk. Hence bijna niet hier en dus al helemaal geen log
                    Voor het geval je dit niet wist: je kunt dit vermijden. Boven de drie foto's staat een blauwe balk met het woord "Fotogallerij" (ik vraag me af of de spelling correct is). Naast dit woord staat een cirkeltje met omhoogwijzend pijltje. Als je hier op klikt verdwijnen de foto's.
                    Vergeet niet je lachspieren te trainen.

                    Comment


                    • #70
                      Jammer dat het voor jou niet werkte. In het begin was het voor mij ook even raar, maar daarna konden we echt beuken tot de gewrichten er pijn van deden. Wat ik van dit principe heb meegenomen in mijn andere schema's is telkens de progressieve stijging na elke rep. Of je nu piramide of exaustion doet, na elke rep gewicht bijsteken.

                      Comment


                      • #71
                        Niet geheel onverwachts eigenlijk, tbh heb nog niemand gehoord die daadwerkelijk wel lekker gaat op HST. Enige reden van het vergemakkelijking van gewicht op paar oefeningen is naar alle waarschijnlijkheid puur omdat op het moment van testen je niet volledig herstelt was, je de oefening nu 3x per week doet en je CNS dus meer oefening heeft in vergelijking met een standaard split.

                        Je zegt rek is er helemaal uit, misschien tijd voor een 5/3/1 wendler schema, gebaseerd op traag maar gestage verhogingen om plateau's te doorbreken e.d. lees overal eigenlijk alleen maar positieve reacties op het schema. Is niet iets voor 4 weken "fad", tis wel voor de long term, maar misschien het kijken waard.
                        The internet, SERIOUS business!

                        Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

                        Comment

                        Sidebar top desktop

                        Collapse

                        Actieve discussies

                        Collapse

                        Working...
                        X