Originally posted by Falstyr
View Post
Kevf's HST feestje
Collapse
X
-
Originally posted by Falstyr View PostVind de bench wel tegen vallen voor zijn doen. Geloof dat ie 1x 135kg deed en 10x 110kg :O
aantal keer 110 weet ik eigenlijk niet meer, maar geen 110. Wat dat betreft is het verloop bij mijn benchen wat vreemd. Na 90 kg (wat ik redelijk vaak kan drukken) gaat het heeeeeel snel bergafwaarts met de reps. 10 x 95 is dus echt ontzettend hoog in de reps icm dat gewicht voor mijn doen
5 reps net gedaan, zal ze straks posten.
Comment
-
Originally posted by quibus View PostNou dan komen nu de rust dagen, heb je zin in een rustweekje(9dagen) of baal je ervan, nette bench trouwens ben benieuwd hoe je 5x is gegaan.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Ik ben alleen niet gewend vaak te trainen :P Train al jaren drie keer en neem wel vaker eens een week rust.
Mijn 5x sessie (ga van de week even het schema opstellen):
Squat: 4 x 140 (zeker niet ontevreden, wel weer met bankje als support)
Bench: 5 x 110 (lekker)
Dips machine: 8 x 90 (machine gaat maar tot 80, dumbell bij opgeknald :P)
Delt rear: 8 x 20 (huppah!)
Leg press machine: 5 x 200 (hele kolom!)
Barbell curl: 4 x 60 (eerste keer ooit 60 kg!)
Leg curl: 5 x 82,5 (kan nu niet meer lopen van de pijn)
Lat pull: 8 x 100
T Bar machine: 6 x 50 (baal dat we geen gewone t-bar hebben)
Triceps pushdown : 4 x 50 (te zwaar)
Calves mijn eigen ding gedaan en shrugs doe ik niet met zo weinig reps en veel gewicht.
Al met al zeker tevreden
Comment
-
maar dat is dus wel een ongeveer 90 graden squat dat ik met mijn ass het bankje aantik. Eerst deed ik altijd full squats en dan kan ik dit echt wel vergeten! :P
Ow ja mijn gewicht: 86 kg
dat is dus 600 gram lichter dan vorige week. Echter aangezien ik nu een week rust heb ga ik mijn dieet eerst niet aanpassen.
Told you so? Jij zei dat ik het 10 keer kon, was het maar waar
Comment
-
even zelf maar een xls gemaakt nadat die van de hst site zichzelf een keer wiste en ook nog eens niet op te slaan is...
hoor graag of dit een beetje ok is volgens de expertsAttached Files
Comment
-
Wat een reacties mensen. Als ik nu niet groot en sterk word door een vaut is het jullie schuld!
Maaruh vandaag dan eindelijk weer trainen! Activate Xtreme begin ik volgende week mee omdat deze week mijn training nog redelijk licht is en ik ook verwacht wat momentum te creeeren door mijn eerste trainingen
Comment
-
Eerste training gehad. Ik was vanochtend 85,6 kg, iaw een hele kg lichter dan toen ik hieraan begon...
Daarnaast voelde het maar vreemd om na negen dagen niet trainen niet helemaal los te gaan. Sommige oefeningen waren erg, erg gemakkelijk.
Wel weer fijn om weer in de gym te zijn!
Comment
-
Zoals gezegd: Ik heb het over een lange periode gedaan. Na eerste reeks rust genomen, opnieuw max bepalen , rust en opnieuw starten. Dit verschillende keren na elkaar. Heeft me echt wel op een hoger niveau gebracht. Zat al een tijdje op eenzelfde niveau voor ik daar mee begon. Na 1 HST serie kan je ook niet verwachten dat je massaal winst hebt.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...1 day ago -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
6 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment