Kevf's HST feestje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Falstyr View Post
    So? Het gaat om zijn kunnen vergeleken met zijn kunnen... Wat hij doet vergeleken met ons is niet boeiend :P
    True. Hij doet zijn training en wij de onze. Zijn doel is om een zo symmetrisch mogenlijk bodybuilding lichaam te maken. Hij is denk ik ook niet zo heel erg geinteresseerd in krachttoename als wij.
    Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
      Vind de bench wel tegen vallen voor zijn doen. Geloof dat ie 1x 135kg deed en 10x 110kg :O
      1 x130 kg

aantal keer 110 weet ik eigenlijk niet meer, maar geen 110. Wat dat betreft is het verloop bij mijn benchen wat vreemd. Na 90 kg (wat ik redelijk vaak kan drukken) gaat het heeeeeel snel bergafwaarts met de reps. 10 x 95 is dus echt ontzettend hoog in de reps icm dat gewicht voor mijn doen

5 reps net gedaan, zal ze straks posten.

Comment

Nou dan komen nu de rust dagen, heb je zin in een rustweekje(9dagen) of baal je ervan, nette bench trouwens ben benieuwd hoe je 5x is gegaan.

Comment

Originally posted by quibus View Post
          Nou dan komen nu de rust dagen, heb je zin in een rustweekje(9dagen) of baal je ervan, nette bench trouwens ben benieuwd hoe je 5x is gegaan.
          Veel rustdagen is idd een vreemde gewaarwording als je gewend bent vaak en hard te trainen. Dat gevoel heb ik toevallig nu ook met 2 x FB per week. Ben beniewd hoe Kev reageert op meer rust.
          Geniet, en drink met maten!

Comment

Ik ben alleen niet gewend vaak te trainen :P Train al jaren drie keer en neem wel vaker eens een week rust.

Mijn 5x sessie (ga van de week even het schema opstellen):

Squat: 4 x 140 (zeker niet ontevreden, wel weer met bankje als support)
            Bench: 5 x 110 (lekker)
            Dips machine: 8 x 90 (machine gaat maar tot 80, dumbell bij opgeknald :P)
            Delt rear: 8 x 20 (huppah!)
            Leg press machine: 5 x 200 (hele kolom!)
            Barbell curl: 4 x 60 (eerste keer ooit 60 kg!)
            Leg curl: 5 x 82,5 (kan nu niet meer lopen van de pijn)
            Lat pull: 8 x 100
            T Bar machine: 6 x 50 (baal dat we geen gewone t-bar hebben)
            Triceps pushdown : 4 x 50 (te zwaar)

Calves mijn eigen ding gedaan en shrugs doe ik niet met zo weinig reps en veel gewicht.

Al met al zeker tevreden

Comment

Nette squat :O
              Heb afgelopen vrijdag op me 5-6e set 4x 135kg gedaan hehe

En 5x110kg Bench...I told you so

Comment

maar dat is dus wel een ongeveer 90 graden squat dat ik met mijn ass het bankje aantik. Eerst deed ik altijd full squats en dan kan ik dit echt wel vergeten! :P

Ow ja mijn gewicht: 86 kg

dat is dus 600 gram lichter dan vorige week. Echter aangezien ik nu een week rust heb ga ik mijn dieet eerst niet aanpassen.

Told you so? Jij zei dat ik het 10 keer kon, was het maar waar

Comment

Die 4x is toch 3x meer als die van mij :P

Comment

die negen dagen rust bevallen me prima overigens. Nergens last van en het komt wel goed uit icm drukte op het werk

Van het weekend even het schema in elkaar zetten.

Wel een kleine kg afgevallen alhoewel ik meer ben gaan eten >.<

Comment

Leuk om te lezen Kevf.

Ik blijf je volgen.
                      http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

even zelf maar een xls gemaakt nadat die van de hst site zichzelf een keer wiste en ook nog eens niet op te slaan is...

hoor graag of dit een beetje ok is volgens de experts
                        Attached Files

Comment

Wat een reacties mensen. Als ik nu niet groot en sterk word door een vaut is het jullie schuld!

Maaruh vandaag dan eindelijk weer trainen! Activate Xtreme begin ik volgende week mee omdat deze week mijn training nog redelijk licht is en ik ook verwacht wat momentum te creeeren door mijn eerste trainingen

Comment

Eerste training gehad. Ik was vanochtend 85,6 kg, iaw een hele kg lichter dan toen ik hieraan begon...

Daarnaast voelde het maar vreemd om na negen dagen niet trainen niet helemaal los te gaan. Sommige oefeningen waren erg, erg gemakkelijk.

Wel weer fijn om weer in de gym te zijn!

Comment

We lezen wel, maar er zijn niet echt veel "experts" mbt HST. Ik had de RM tests gedaan en toen mee gekapt omdat ik er toen al genoeg van had. Er lopen hier maar een handjevol gasten rond die HST daadwerkelijk gedaan hebben.

Comment

Zoals gezegd: Ik heb het over een lange periode gedaan. Na eerste reeks rust genomen, opnieuw max bepalen , rust en opnieuw starten. Dit verschillende keren na elkaar. Heeft me echt wel op een hoger niveau gebracht. Zat al een tijdje op eenzelfde niveau voor ik daar mee begon. Na 1 HST serie kan je ook niet verwachten dat je massaal winst hebt.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X