Bilo log 2010

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Bilo View Post
    Dag 3
    Algemeen:
    Nog steeds erg moe.
    Morgen naar ziekenhuis om wat dingen te laten checken.
    Bloed prikken?

Training:
    Had weer eens zin om te trainen. Mooi zo. Niet te zwaar getraind. Gewoon ff lekker. Oh en linda;...bankje gisteren werkte goed ja bij squat. ik zag er wel als een mongool uit. maar ik denk dat ik zo wel betere techniek krijg ja. Ook fijn dat mn knie(blessure) het goed hield.
    En jij denkt dat dat aan het bankje lag?

Sorry Bilo, kon het niet laten .

Voeding
    Gebruik deze week nog voor overgansfase.
    Gegeten:

1.) 200 ml magere melk/ 100 gr havermout / 30 gr whey
    2.) 2 volkoren boterhammen met kipfilet
    3.) 250 gram bami, 150 gram kipfilet, groenten
    4.) 150 gr rijst, 150 gr zalm
    5.) viscapsules
    6.) Whey met dextrose na training
    Wat bedoel je met overgangsfase? Dat je deze week gewoon zo blijft eten en volgende week een schema gaat maken? Of dat je als een schema hebt en langzaam daarnaartoe aan het werken bent?
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Hahaha ik hoop dat het aan het bankje lag

Maar ik let deze week maar op 2 dingen;...niet te veel kcal en genoeg eiwitten.
      Vanaf volgende week maak ik voedingsschema
      You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Originally posted by Pinada View Post
        Bloed prikken?
        En sindsdien al me faith verloren in het ziekenhuis. Heb me tig keer laten prikken tot ik me paarse armen weer buiten stond en nog konden ze niks vinden. Ging ik naar zo'n microbioloog en die zag dat me immuun systeem gewoon geheel vernietigd was. Kreeg lading vitaminen en shit van hem mee. Na een maand was het weer beetje terug. En na 4 maanden werkte het weer zoals het hoorde.

Ziekenhuizen zijn net auto-garages. Je zegt wat je denkt dat er fout is en ze kijken alleen daar naar. Ze doen geen moeite, tonen geen zelf initiatief, om verder te kijken wat er fout zou kunnen zitten wat je symptomen zou verklaren.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
          En sindsdien al me faith verloren in het ziekenhuis. Heb me tig keer laten prikken tot ik me paarse armen weer buiten stond en nog konden ze niks vinden. Ging ik naar zo'n microbioloog en die zag dat me immuun systeem gewoon geheel vernietigd was. Kreeg lading vitaminen en shit van hem mee. Na een maand was het weer beetje terug. En na 4 maanden werkte het weer zoals het hoorde.

Ziekenhuizen zijn net auto-garages. Je zegt wat je denkt dat er fout is en ze kijken alleen daar naar. Ze doen geen moeite, tonen geen zelf initiatief, om verder te kijken wat er fout zou kunnen zitten wat je symptomen zou verklaren.
          haha ik flikkerde net om. Moest 6 buisjes,..dat is niet weinig maar ook niet veel. Maar ik stond op en werd me ineens duizelig. En flap,..lag ik op mijn stoel.
          Het is goed dat ik me na laat kijken. Maar moet idd allemaal uit eigen initiatief komen;.heb je gelijk in. Dat is het gevolg dat ons parlement (o.a. geert wilders) steeds meer wil bezuinigen op de zorg.
          Maar ik voel me laatste maanden te duizelig en slap. Is niet normaal. Dus ik ga er nu zelf achteraan en laat me checken. Vandaag op B12 en chronische hyperventilatie (kunnen ze ook in bloed zien). Morgen op SOAtest,..etc etc. Ff mezelf laten checklen

Comment

haha ik flikkerde net om. Moest 6 buisjes,..dat is niet weinig maar ook niet veel. Maar ik stond op en werd me ineens duizelig. En flap,..lag ik op mijn stoel.
            Het is goed dat ik me na laat kijken. Maar moet idd allemaal uit eigen initiatief komen;.heb je gelijk in. Dat is het gevolg dat ons parlement (o.a. geert wilders) steeds meer wil bezuinigen op de zorg.
            Maar ik voel me laatste maanden te duizelig en slap. Is niet normaal. Dus ik ga er nu zelf achteraan en laat me checken. Vandaag op B12 en chronische hyperventilatie (kunnen ze ook in bloed zien). Morgen op SOAtest,..etc etc. Ff mezelf laten checklen

Euhm.... klinkt als hoe ik me voelde met ijzertekort.
            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Euhm.... klinkt als hoe ik me voelde met ijzertekort.
              Laat ik dat ook ff testen. Dank je!
              Baal wel;..net ff 15 minuten gestofzuigd en voel me slap en tollen in mn kop

Comment

Misschien anders wat ijzersupplementen aanschaffen. Moet ik wel voorzichtig mee zijn volgens mij. Ijzer is al snel teveel en dan giftig

Comment

Zou het eerste week of 2 dubbele aanbevolen hoeveelheid doen. als je beterende hand bent weet je dat het aan het ijzer lag en kun je na die periode overschakelen op de normale aanbevolen dosering.

Comment

Misschien anders wat ijzersupplementen aanschaffen. Moet ik wel voorzichtig mee zijn volgens mij. Ijzer is al snel teveel en dan giftig

Ik nam destijds ijzer + vit C in één tablet geloof ik. Huisarts had me eerst aan de Roosvicée ferro gezet maar dat spul is werkelijk waar niet te zuipen, dus toen ben ik aan de ijzertabletten gegaan. Heeft heel erg goed geholpen. Neem ze nu nog regelmatig als ik merk dat ik weer slap word.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                      Zou het eerste week of 2 dubbele aanbevolen hoeveelheid doen. als je beterende hand bent weet je dat het aan het ijzer lag en kun je na die periode overschakelen op de normale aanbevolen dosering.
                      goede tip. Dank

Ik nam destijds ijzer + vit C in één tablet geloof ik. Huisarts had me eerst aan de Roosvicée ferro gezet maar dat spul is werkelijk waar niet te zuipen, dus toen ben ik aan de ijzertabletten gegaan. Heeft heel erg goed geholpen. Neem ze nu nog regelmatig als ik merk dat ik weer slap word.
                      Waar had je die gehaald linda? En welk merk?

Comment

Waar had je die gehaald linda? En welk merk?
                        Bij de tuinen. Kost geen drol geloof ik. Volgens mij van hun eigen merk, zal even zoeken op de webshop.

Edit: Gevonden. http://www.detuinen-shop.nl/supplementen/;jsessionid=B7303DF0D381C0C189087048B3423705?__sta teless=B7303DF0D381C0C189087048B3423705

Staat onder mineralen. 4,79 euries voor een potje met 30 dingen. Ik nam er 1 per dag.
                        Last edited by Pinada; 07-01-2010, 13:58.

Comment

Bij de tuinen. Kost geen drol geloof ik. Volgens mij van hun eigen merk, zal even zoeken op de webshop.

Edit: Gevonden. De online winkel voor sportvoeding en voedingssupplementen.

Staat onder mineralen. 4,79 euries voor een potje met 30 dingen.
                          hahah teringgg dat was een snelle reply van je

Rij ik zo ff naar de tuinen thx

Comment

Ijzer pillen gehaald!
                            Nu alvast beginnen om voedingsschema te maken
                            Kan ik vanaf zondag mee beginnen.

Even wat dingen op rij alvast:
                            Mijn onderhoud = 3402 kcal
                            Mijn schema = 2700 kcal

Moet nemen per dag:

Eiwitten = 250 gram = 1000 kcal
                            Vet = 100 gram = 900 kcal
                            Koolhydraten = 200 gram = 800 kcal

Comment

700 kcal onder je behoefte...is dat niet een te grote stap?
                              Kan je niet beter een week of 2 op 400- 500 onder je behoefte gaan zitten?

Als dat niet naar je zin gaat kan je altijd nog lager gaan zitten.
                              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                                700 kcal onder je behoefte...is dat niet een te grote stap?
                                Kan je niet beter een week of 2 op 400- 500 onder je behoefte gaan zitten?

Als dat niet naar je zin gaat kan je altijd nog lager gaan zitten.
                                Klopt...zat ik ook over te denken. Het kwam alleen ff zo mooik uit haha:

Eiwitten = 250 gram = 1000 kcal (ik weeg 100 kilo x 2,5 gr)
                                Vet = 100 gram = 900 kcal (22,5% van totaal)
                                Koolhydraten = 200 gram = 800 kcal (33%)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X