Bilo log 2010
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by sch00m View Post?
WE HEBBEN EEN -B-. WE HEBBEN EEN -I-. WE HEBBEN EEN -L-. WE HEBBEN EEN -O-.
Wat wil je dan? Dat iedereen steeds zegt: "Kom op bilo! Je kunt 't". Tis stiekem een beetje vragen om gezeik maat. Dat constante geklaag.You can not become LEGenDArY without Legday
Comment
-
Als je goed leest zul je zien dat de meesten commentaar geven puur omdat ze je gewoon willen helpen. Zodat je betere resultaten kunt neerzetten. Dat is toch steunen? Als we zeggen zet nu is door, toon wat discipline dan is dat geen afzeiken. Want we weten allemaal dat als je dat niet doet er ook niets gebeurd. En dat wil je toch niet? Niet te flauw doen hoor. Bewijs ons dan het ongelijk en ga bikkelen. Dan zul je vanzelf merken dat je daar als het ware respect mee afdwingt. Maar als je jezelf maar voor 50% inzet moet je van 'ons' ook geen 100% steun verwachten toch? En niet iedereen denkt overal hetzelfde over. Dit is een log, je zet het op internet en vervolgens brengen mensen hun ideeen daarover. Soms positief, maar soms ook negatief. Maar dat betekend niet dat iedereen het gelijk slecht met je voor heeft ofzo hoor. Het is niet allemaal negatief. Laat jezelf niet zo kennen man. Laat zien wat je waard bent.Owner of the Iron Playground.
Comment
-
Originally posted by jordy View PostAls je goed leest zul je zien dat de meesten commentaar geven puur omdat ze je gewoon willen helpen. Zodat je betere resultaten kunt neerzetten. Dat is toch steunen? Als we zeggen zet nu is door, toon wat discipline dan is dat geen afzeiken. Want we weten allemaal dat als je dat niet doet er ook niets gebeurd. En dat wil je toch niet? Niet te flauw doen hoor. Bewijs ons dan het ongelijk en ga bikkelen. Dan zul je vanzelf merken dat je daar als het ware respect mee afdwingt. Maar als je jezelf maar voor 50% inzet moet je van 'ons' ook geen 100% steun verwachten toch? En niet iedereen denkt overal hetzelfde over. Dit is een log, je zet het op internet en vervolgens brengen mensen hun ideeen daarover. Soms positief, maar soms ook negatief. Maar dat betekend niet dat iedereen het gelijk slecht met je voor heeft ofzo hoor. Het is niet allemaal negatief. Laat jezelf niet zo kennen man. Laat zien wat je waard bent.You can not become LEGenDArY without Legday
Comment
-
Originally posted by Bilo View PostOh daar heb ik zo maar wat in gevuld. Gaat niemand wat aan wanneer ik jarig ben.
Maar,..ik ben dit gezeik zat. Dit is mijn log en ik train en vreet zoals ik zelf wil. Ik begon deze log omdat ik steun wilde van jullie om mij aan te moedigen en verbeterpunten aan te geven. Als je dat niet kan en alleen kan zeiken;..flikker dan maar op. Ik geef toe dat ik me de laatste tijd erg slap voel;..daarom ging ik ook naar het ziekenhuis.
Ik vraag straks aan mod of mijn log gecleaned kan worden zodat ik niet hele tijd tegen dat gejank van jullie hoef aan te kijken. Dat kost me alleen maar energie en dat negatieve gedoe heb ik niks aan
Aan de ene kant zeg je dat je traint en eet zoals je zelf wilt, en aan de andere kant vraag je om verbeterpunten aan te geven....wil je hulp of niet?
Kritiek was welkom?
We zijn hier allemaal serieus met onze sport bezig en hebben allemaal wel een dipje zo nu en dan en dan mag je inderdaad steun verwachten, maar dan verwachten wij wel dat jij serieus met bepaalde zaken omgaat.
En het gaat er niet om dat jij je slap voelt, maar alles erom heen.
Je vreet pizzas, zuipt en noem maar op, dat heeft niks met slapjes zijn te maken, wel een oorzaak ervan.
Als je serieus bezig bent en het ook laat zien, zal je serieus benaderd worden, zoniet........wij zijn iig hier de jankerds niet.
waanzinnig dit..............SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........There is no failure except in no longer trying
Comment
-
Ok hier speciaal voor jou Bilo. Dat alle zeikerds je met rust mogen laten. Succes verder met je log:
YouTube - Michael Jackson - Leave Me AloneGeniet, en drink met maten!
Comment
-
Ik stop met deze log en met dit forum. Ik heb het gehad. Heb het gehad dat er paar eikels op dit forum zitten die het verpesten voor de rest. Ik baal van:
- mensen die niks normaal kunnen zeggen. Als ze het er niet mee eens zijn dan is het altijd:"dit slaat nergens op"...of "dit is het belachelijkste wat ik ooit heb gehoord" ...allemaal dat soort supperlatieven. Kan nooit normaal gediscussieerd worden. "ik ben het er niet mee eens"...nee het is altijd "het slechtse of domste wat ze OOIT gehoord hebbn"
-ik baal van die aggressieve reacties. Als je het er niet mee eens bent;.zeg dat dan op volwassen manier. Maar nee hoor....members zoals falstyr kunnen het alleen zeggen op een manier als "slappe zak" "je traint als een vaatdoek" "tering onzin" "mongolentraining" etc etc..en dan hou ik het nu nog beschaafd.
- Aantal mensen discussieren hier niet om uiteindelijk samen naar een beter resultaat te komen. Oh nee,..ze discussieren om hen gelijk te halen. Als iemand een thread post en het is voor 90% waar;..dan gaan ze express over die andere 10% jammeren. Echt zeiken om het zeiken.
- Mensen praten niet om open te staan voor anderen manier om trainen. Het gaat er alleen om om bevestiging te krijgen in hun eigen manier. Het is niet meer andere mensen helpen....meer om je eigen onzekerheden weg te ruimen. "Kijk mij eens".
- Ik ben het zat dat mensen alleen in hun straatje denken en goedkeuren. Ik heb nog nooit zo'n smalle blik gezien als hier. Buitenlanders is niks, mensen van weegclub is niks, ongezond leven is niks,...en elke andere vorm van een goed fysiek krijgen buiten BB is per definitie slechter. Allemaal lekker in hun eigen kubusje. De negatieve energie straalt werkelijk van sommige threads af.
Sorry maar ik heb het gehad. Ik ga gewoon lekker logje op mn eigen pc bijhouden,..als soort boekwerk. En btw;...het gaat niet zozeer om reacties van members naar mij. Ik zie het bij elke thread. Weinig respect voor elkaar! Gelijk willen halen puur om het gelijk hebben. De onzekerheid. En bovenalles de grove manier van communiceren. Het kost me nu meer energie dan dat het me oplevert op dit forum. En dan is het tijd om te vertrekken.
Het gaat jullie goedYou can not become LEGenDArY without Legday
Comment
-
Met jouw instelling winnen de 3e wereldoorlog ooit nog eens, Bilo. Goeie shortcut. Echt, shortcut avant la lettre.
G.E.N.I.A.A.L.
Ik citeer voor de gelegenheid maar even je eigen onderschrift:
The fact that a shortcut is important to you means that you are a pussy..."http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen
Comment
-
Originally posted by Bilo View PostIk stop met deze log en met dit forum. Ik heb het gehad. Heb het gehad dat er paar eikels op dit forum zitten die het verpesten voor de rest. Ik baal van:
- mensen die niks normaal kunnen zeggen. Als ze het er niet mee eens zijn dan is het altijd:"dit slaat nergens op"...of "dit is het belachelijkste wat ik ooit heb gehoord" ...allemaal dat soort supperlatieven. Kan nooit normaal gediscussieerd worden. "ik ben het er niet mee eens"...nee het is altijd "het slechtse of domste wat ze OOIT gehoord hebbn"
-ik baal van die aggressieve reacties. Als je het er niet mee eens bent;.zeg dat dan op volwassen manier. Maar nee hoor....members zoals falstyr kunnen het alleen zeggen op een manier als "slappe zak" "je traint als een vaatdoek" "tering onzin" "mongolentraining" etc etc..en dan hou ik het nu nog beschaafd.
- Aantal mensen discussieren hier niet om uiteindelijk samen naar een beter resultaat te komen. Oh nee,..ze discussieren om hen gelijk te halen. Als iemand een thread post en het is voor 90% waar;..dan gaan ze express over die andere 10% jammeren. Echt zeiken om het zeiken.
- Mensen praten niet om open te staan voor anderen manier om trainen. Het gaat er alleen om om bevestiging te krijgen in hun eigen manier. Het is niet meer andere mensen helpen....meer om je eigen onzekerheden weg te ruimen. "Kijk mij eens".
- Ik ben het zat dat mensen alleen in hun straatje denken en goedkeuren. Ik heb nog nooit zo'n smalle blik gezien als hier. Buitenlanders is niks, mensen van weegclub is niks, ongezond leven is niks,...en elke andere vorm van een goed fysiek krijgen buiten BB is per definitie slechter. Allemaal lekker in hun eigen kubusje. De negatieve energie straalt werkelijk van sommige threads af.
Sorry maar ik heb het gehad. Ik ga gewoon lekker logje op mn eigen pc bijhouden,..als soort boekwerk. En btw;...het gaat niet zozeer om reacties van members naar mij. Ik zie het bij elke thread. Weinig respect voor elkaar! Gelijk willen halen puur om het gelijk hebben. De onzekerheid. En bovenalles de grove manier van communiceren. Het kost me nu meer energie dan dat het me oplevert op dit forum. En dan is het tijd om te vertrekken.
Het gaat jullie goed
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...2 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
4 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
6 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...6 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-