Bilo log 2010

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dag 9

Algemeen:
    Nog steeds moe. Ben benieuwd wat mijn bloedwaardes gaan uitwijzen.

Training:
    Uur cardio. Ben echt brak nu,..maar was wel lekker

Voeding

- Havermout met magere melk en whey
    - 200 gr Kipfilet
    - bruin brood met tonijn, beetje magere mayo en rucola sla
    - 100 gr kipfilet
    - Rijst met veel groenten en kip

Ademoefening
    Gedaan!

Dagscore:
    7/10
    You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Originally posted by quibus View Post
      Helemaal met schoom eens, zou trouwens ook eerst schouders pakken en dan benen.
      Ik zou absoluut geen schouders voor benen doen. Weet je hoe verrot het is om de barbel vast te pakken/houden bij het squaten nadat je de schouders gedaan hebt?

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
        Ik zou absoluut geen schouders voor benen doen. Weet je hoe verrot het is om de barbel vast te pakken/houden bij het squaten nadat je de schouders gedaan hebt?

Hier ben ik het zeker mee eens.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
          Originally posted by lukiha View Post
          Hier ben ik het zeker mee eens.
          Ik niet. Ik doe ook liever schouders en dan pas benen. Als ik klaar ben met mijn benen training is met mij meestal niets meer aan te vangen. Ik doe liever squaten met vermoeide schouders dan allemaal die staande schouder oefeningen na de benen training. Ieder zijn voorkeur.

Als je je natuurlijk aan alle regels wilt houden dan eerst de grote spiergroep, benen dus. Maar naar mijn inzien gaan ze niet ten koste van elkaar.
          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by quibus View Post
            Helemaal met schoom eens, zou trouwens ook eerst schouders pakken en dan benen.
            Ben het daar niet mee eens. Zou eerder aanraden om gewoon een aparte dag te reserveren voor benen. Het is immers de helft van je lichaam. Dan kun je kijken of je schouders een aparte dag geeft of indeelt bij borst, triceps. Maar goed dat is aan jou natuurlijk. Maar ik persoonlijk vind wel dat benen een aparte dag verdiend.

Wat betreft dat gespeel, opzich vind ik dat niet echt negatief. Want door dingen te proberen leer je en doe je dus ervaring op. Alleen je moet wel in je achterhoofd houden wat je doet en dit natuurlijk niet als excuus gaan gebruiken voor andere dingen. Zeg overigens niet dat je dat doet.

Maar goed ben het met schoom eens zou zelf ook niet te moeilijk doen en gewoon een standaard cut-schema opstellen. Maar dat moet je ook zelf maar weten.
            Owner of the Iron Playground.

Comment

Ik moet het idd zekers allemaal zelf weten
              Maar het is wel leuk dat jullie je mening erover geven. Daarom hou ik ook een log hier. Anders kan ik het net zo goed in txt op mijn pc zetten

Comment

Originally posted by Bilo View Post
                Wat betreft schrooms reactie: je hebt gelijk. Maar vergeet niet dat ik voordat ik 3 maanden eruit ben geweest 1,5 jaar bikkelhard heb getraind (zie mn fotoalbum fotos na een jaar;..was ik 9% bf verloren) . Dus ik weet hoe het moet.
                Ik was op zoek naar je album. Kan em nergens vinden.
                Zou je me een linkje willen geven, lijkt me wel leuk om te zien.
                Wat is er precies gebeurd? Je bent 9% verloren, in hoeveel tijd?
                The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

1,5 jaar bikkelhard heb getraind. ik gok 9% in 1.5 jaar dan.
                  More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Toen ik je log las dacht ik te maken te hebben met een vent van minimaal boven de 40 jaar en voelde ik medelijden met je, maar nu ik zie dat je pas 26 bent, vind ik dat je gewoon een schop onder je hol verdiend en niet mekkeren.....slapjanus dat je er bent.

1,5 jaar bikkelhard trainen???? Man, als je niet eens de betekenis van het woord 'bikkelhard' weet, hoe kan je dat dan in hemelsnaam gaan toepassen in een log van jou???

Ga bij m'n buufje aan de keukentafel zitten kleppen of ga trainen en niet zeuren maar doen!!!
                    .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                    There is no failure except in no longer trying

Comment

Hahaha was ik maar 26! Hoe kom je daar nu weer bij?

En waarom zou je sowieso in godsnaam medelijden met me moeten hebben? WTF is dit?

Comment

Wat is er aan de hand, iederen traind op zijn eigen manier, niet iedereen gaat als een pro trainen en eten iig. Zo trainen we in allerlij gradaties, dus dat bashen naar bilo slaat nergens op.
                        Bildo suc 6 man ieder zijn ding toch !!!!

Comment

En waarom zou je sowieso in godsnaam medelijden met me moeten hebben? WTF is dit?

Behoeft het echt enige uitleg??

Comment

Je lijkt te trainen als een vaatdoek,
                            lijkt geen discipline te hebben om aan een schema te houden
                            schuift dingen steeds vooruit onder het mom van even wennen en dan over een week of 2 er tegen aan

dan kan ik best begrijpen dat er mensen zijn die zoiets hebben van... "Waar ben je mee bezig?".

Comment

Geboortedatum 14 mei 1983 (26)
                              Geregistreerd 4 mei 2009
                              Totaal aantal berichten 1.053

Anyway......

Comment

Originally posted by okidoki71 View Post
                                Geboortedatum 14 mei 1983 (26)
                                Geregistreerd 4 mei 2009
                                Totaal aantal berichten 1.053

Anyway......
                                Oh daar heb ik zo maar wat in gevuld. Gaat niemand wat aan wanneer ik jarig ben.

Maar,..ik ben dit gezeik zat. Dit is mijn log en ik train en vreet zoals ik zelf wil. Ik begon deze log omdat ik steun wilde van jullie om mij aan te moedigen en verbeterpunten aan te geven. Als je dat niet kan en alleen kan zeiken;..flikker dan maar op. Ik geef toe dat ik me de laatste tijd erg slap voel;..daarom ging ik ook naar het ziekenhuis.
                                Ik vraag straks aan mod of mijn log gecleaned kan worden zodat ik niet hele tijd tegen dat gejank van jullie hoef aan te kijken. Dat kost me alleen maar energie en dat negatieve gedoe heb ik niks aan

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X