Bilo log 2010

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Silk View Post
    Haha blijf je dit je hele log doen? Je maakt mij zo echt donders nieuwsgierig naar die ademoefeningen! Kun je ze misschien is beschrijven?
    Van uw Hyperventilatie kunt u genezen!

bovenaan in het midden zie je button "hyperven". Dat is de methode die ik gebruik. Maar grof gezegd houdt het in: "je adem inhouden" :P

lees die andere buttons ook maar eens. Best interessant. Meest ondergewaardeerde ziekte die er is. Komt nu wel steeds meer naar voren. Veel mensen hebben er last van
    You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Chv is zwaar irritant man. Je weet niet hoe het komt dat je alsmaar zo moe bent? Ik wel. Zal grotendeels veel aan je chronische hyperventilatie liggen. Tel daar de stress bij op die er bij komt van situaties als deze, dat je wil trainen maar het niet op kan brengen, en dus gestresst raakt. Die verschrikkelijke moeheid is een van de vervelendste klachten van chv, althans dat vind ik zelf toch wel.
      Owner of the Iron Playground.

Comment

Ik zit zo is te lezen, het klinkt heel simpel, maar mijn god wat is dat briljant! (even zoals ik het nu interpreteer) Je gaat hyperventileren en dat maakt je angstig omdat je bang bent dat je stikt. Maar omdat je bijvoorbeeld hebt geleerd om 5 minuten je adem in te houden word je minder bang omdat je weet dat je een tijdje zonder lucht kan?

Correct me if im wrong

Comment

Mods. Als een van jullie zin en tijd heeft mogen jullie een paar uitroeptekens verwijderen bij mijn vorige post. Volgens mij trekt die het heel topic uit het gehing.
          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Bilo View Post
            Training:
            Had weer geen zin om te trainen. Schrik ik wel van omdat ik toch 1,5 jaar altijd met veel plezier naar de sportschool ging. Maar na jullie aanmoedigende woorden mezelf toch van de bank getrokken. Erg lichte gewichtjes gedaan. Gewoon even om na 3 maanden niks te blesseren. en om mn lichaam weer rustig wakker te schudden (ben al 30+ he )
            Omdat ik zaterdag ga skieen in winterberg;..de beentraining verschoven naar vandaag.
            Pfff 30+. Man je staat al met één been in het graf... Excuses excuses... Je kan meer dan je denkt Bilo, je moet jezelf alleen eens wat meer pushen. Je bent toch niet van porselein?

(ik hoor het wel als de harde hand niet meer werkt he )

Benen:
            Leg extension: 4 x 10x 25 kilo
            Calf raise: 4 x 10 x 18 kilo
            Squat: eerste keer squat. Alleen stang. En met bankje (linda's tip...ff oefenen)

Schouder:
            dumbell side raise: 4 x 10 x 5 kilo
            front raise: 4 x 10 x 6 kilo
            dumbell press: 4 x 10 x 10 kilo

Rekken:
            Moet beter;.heb mee gesmokkeld. Rekken is erg belangrijk voor mij
            Hoe ging het squatten?

Voeding
            Qua hoeveelheden ofzo nog niet mee bezig. Gegeten:

1.) 200 ml magere melk/ 100 gr havermout / 30 gr whey
            2.) 200 gr kipfilet (voor bereiding pinada )
            3.) 2 volkoren boterhammen met tonijn
            4.) 200 gr kipfilet
            5.) 2 vega burgers
            6.) 2 groenteburgers
            Bilo, trek eerst eens je voeding fatsoenlijk aan voordat je aan fatburners gaat denken.
            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

30+ ouwe lul, en moe? Zal OPA het even voor komen doen? ..Je hebt gewoon n dipje man, gewoon gaan dan lost het weer vanzelf op.... Niet miepen, maar trainen trut...... Oeps,sorry Bilo.. Maar, kom op man...

Comment

"...Steroids,..pff..There are no shortcuts. The fact that a shortcut is important to you means that you are a pussy..."

Nu vraag ik me af wie hier een pussy is. Iemand die de hele tijd smoesjes maakt over leeftijd, vermoeidheid en niet van de bank kunnen komen, niet strikt aan eetschema kunnen houden en weinig resultaat behaald...of iemand die wel alles zo strikt mogelijk doet en resultaat behaald met eventueel nog wat extra hulp van AS voor nog een beetje meer resultaat.

En dan noemen sommigen mij hypocriet hehe

http://www.tmuscle.com/free_online_a...edup_meatheads
                speciaal voor ouwe lullen als bilo rofl

Comment

Ho ho ho ;..niet allemaal zo mopperen he! Laten we pinada voor de harde hand houden;..de rest van jullie mag of opbouwende kritiek geven of niks (dat zei ik ook al in mn eerste post)

Daarnaast is het niet mijn zin falstyr;..maar van rippetoe. Vond m wel mooi. Maar ik ben sowieso de eerste die toegeeft dat ik zelf een pussy ben. Ik heb echt de discipline van een amoebe

Maar die de franco ziete r goed uit;..echter had hij dat naturel never nooit niet bereikt.

Comment

Dag 3
                    Algemeen:
                    Nog steeds erg moe.
                    Morgen naar ziekenhuis om wat dingen te laten checken.

Training:
                    Had weer eens zin om te trainen. Mooi zo. Niet te zwaar getraind. Gewoon ff lekker. Oh en linda;...bankje gisteren werkte goed ja bij squat. ik zag er wel als een mongool uit. maar ik denk dat ik zo wel betere techniek krijg ja. Ook fijn dat mn knie(blessure) het goed hield.

Borst:
                    Bench press: 4 x 10x 50 kilo
                    Dumbell decline press: 4 x 10 x 10 kilo
                    Flys: 4 x 10 x 10 kilo

Biceps:
                    Priester barbell: 4 x 10 x 20 kilo
                    Dumbell curl: 4 x 10 x 10 kilo
                    Curl machine: 4 x 10 x 18 kilo

Rekken:
                    Al mn rek oefeningen gedaan

Voeding
                    Gebruik deze week nog voor overgansfase.
                    Gegeten:

1.) 200 ml magere melk/ 100 gr havermout / 30 gr whey
                    2.) 2 volkoren boterhammen met kipfilet
                    3.) 250 gram bami, 150 gram kipfilet, groenten
                    4.) 150 gr rijst, 150 gr zalm
                    5.) viscapsules
                    6.) Whey met dextrose na training

Ademoefening
                    Gedaan . KUT oefeningen...maar moet het doen

Dagscore:
                    7,5/10

Comment

Goed bezig Bilo!
                      Je kunt t wel haha.
                      Morgen weer he!
                      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by sch00m View Post
                        Goed bezig Bilo!
                        Je kunt t wel haha.
                        Morgen weer he!
                        gehehe thanks man.

Comment

goed hoor dat je de zin terug krijgt... gewoon doorzetten, het moet een gewenning worden.

Hoe komt het trouwens dat je met een dumbbell press zo weinig doet in verhouding met je bench?
                          normaal gesproken hoor je met een 50kg bench wel minimaal 16kg dbpress te doen toch?
                          Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
                            goed hoor dat je de zin terug krijgt... gewoon doorzetten, het moet een gewenning worden.

Hoe komt het trouwens dat je met een dumbbell press zo weinig doet in verhouding met je bench?
                            normaal gesproken hoor je met een 50kg bench wel minimaal 16kg dbpress te doen toch?
                            Haha je hebt niet de hele reply gelezen
                            Ik ga nog niet max. nergens in. Wil eerste week gebruiken om mijn lichaam weer wat te laten wennen. Anders heb ik zo blessure. Bovendien zit succes hem in de lange adem,..niet om nu weekje te gaan knallen.
                            Ik heb nu al spierpijn met deze gewichten . Vanaf volgende week wat strenger

Comment

Originally posted by Revius View Post

Die twee zijn niet altijd helemaal aan elkaar gerelateerd merk ik. Mijn db press is in verhouding ook veel te sterk tot m'n bench. Of andersom gezegd natuurlijk is m'n bench veel te zwak ten opzichte van m'n db press. En ik moet zeggen dat ik die grote verschillen in verhouding db press/bench press steeds vaker tegenkom.
                              Owner of the Iron Playground.

Comment

Natuurlijk is er nooit een lijnrechte correlatie te trekken gabber, maar als je een groot aantal mensen zou bestuderen weet ik zeker dat daar een mooie klokvorm uit komt rollen, en waarschijnlijk zelfs met een maar milde standaarddeviatie.
                                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X