Succes ermee!
Pinada log v3
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
@ Shredmaster
Vuile gerontofiel dat je er bent."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by Falstyr View Postw00t gaan we weer hardcore work-outs zien en leuke verhaaltjes over mensen in de gym die je op hun bek slaat met de barbel? :P
Originally posted by Shredmaster View PostJuist.......
* googled gerontofiel *
edit: zo oud is Pinada toch niet
j/k"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Ok dan maar meteen de workout van gisteren:
- Zercher squat met iets wat op rest pause gebeuren moet lijken.
- Standing MP, met iets wat op explosief concentrisch en een x aantal seconden excentrisch moet lijken.
- Sissy squats. Auw. Op de één of andere manier zorgt deze oefening voor een hoop entertainment bij mijn medegymgangers.
- Bench press-achtig iets op een machine, maar dan wel met de armen apart. Zelfde maniers als MP.
- Sumo squat.
Wilde eigenlijk vanavond ook gaan, maar aangezien ik zondag en gisteren al ben geweest denk ik dat ik het vanavond op wat intervalgebeuren thuis houd."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Zojuist even mijn home-made intervalcardio gebeuren gedaan.
Hoe zag dat er vandaag uit?
Ik heb een aantal dumbbells en een springtouw, die leg ik klaar.
Dan ga ik 15 intervals doen van 30 seconden all-out en dan tussendoor 30 seconden volledige rust.
Bijvoorbeeld vandaag:
1. Dumbbell swings
2. Db snatch rechts
3. Db snatch links
4. Thruster gevallen (of hoe je die dingen ook noemt)
5. Touwtje springen
6. Alternating jumping lunges
7. Touwtje springen
8. Db swings
9. Touwtje springen
10. Db snatch rechts
11. Touwtje springen
12. Db snatch links
13. Touwtje springen
14. Thrustergevallen
15. Touwtje springen
Zit verder geen bijzonder gedachte achter, alleen dat ik even zin heb om helemaal kapot te gaan .
Edit: Overigens is thuis sporten best wel fijn .Last edited by Pinada; 23-02-2010, 20:54."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Ik ben wat dingen aan het afwisselen. Ene keer minder herhalingen en meer rust tussen de sets (en dus meer gewicht) en andere keer veel minder rust, iets meer herhalingen en dus minder gewicht.
Versie 2 was vandaag aan de beurt:
Sumo DL
70 kg
18-10-7-5 met 30 sec rust tussen sets
Good morning
35 kg
16-14-10 met 30 sec rust tussen sets
Hyperextension
20 kg
17-10-8-5 met 30 sec rust tussen sets
LPD wide grip
45 kg
16-10-9-5 met 30 sec rust tussen sets
Seated row met roeigreep
30 kg
16-14-10 met 30 sec rust tussen sets
Reverse fly (chest supported)
2x 5 kg
15-14-11 met tussen de 20 en 30 sec rust tussen sets
Lateral deltoids machine
15 kg
16-10-8-5 met tussen de 20 en 30 sec rust tussen sets
Was een kerel in de sportschool die altijd alleen op zondag komt. Maak ik altijd een praatje mee. Zo ook vandaag, gewoon hoe het gaat en hoe de training gaat en hij vraagt me altijd wat tips over het één of het ander. Vraagt-ie: Hoe ziet jouw training er nu uit? Dus ik vertel van dat afwisselen tussen relatief zwaar en relatief licht. 'Ow en vandaag doe je dus de zware variant?' 'Euhm, nee, de lichte.' Eerst een blik van verbazing en toen: 'Jij bent echt gek' .
Zo en nu aan mijn eerste maaltijd van de dag. 300 gram gebakken tilapia en 600 gram sperziebonen."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
15 minutes ago -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
Kanaal: Algemeen
37 minutes ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...1 day ago
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...5 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...6 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....6 dagen geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment