Pinada log v3

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hahah ik heb niet het gevoel dat ik linda verafgod.
    Was gewoon benieuwd hoe ze er nu bijstaat. Ze traint nu al paar jaar intensief
    You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

• Mwoah, net iets meer dan een jaar hoor.
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Ik zie gewoon dezelfde reply's al jaren voorbij komen en als ze een man was had ze die reacties niet gekregen. Is geen rechtstreekse attack op jullie, maar op iedereen die zich aangesproken voelt in het algemeen. Dit was gewoon weer de zoveelste lame reply die in het rijtje thuispast, dus moest ik even haten. Verder niks bijzonders.
        22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

• Gast het hele BB/fitness-fora wereldje herhaalt zich in grote lijnen.
          http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

• Je bent gewoon jaloers omdat je zelf geen fanclub hebt. Van mij moet je er al geen meer verwachten, nah.

En nu stoppen met off-topic of mooie linda wordt boos
            "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• Dit springt er gewoon uit. Jarenlang wordt er om foto's gezeurt, meetings waarbij ze komt (no climax), naakt in de zwaluwhoeve, zogenaamde "progressiepics", waar alleen maar om wordt gevraagd omdat ze dr half naakt willen zien. Als je zo graag puur progressiepics wil zien, waarom vraag je het dan niet ook aan mannelijke members? Of wordt dat veel minder gedaan?

Is gewoon nep. Maar zoals ik al zei, is niet rechtstreeks op jullie gericht.
              22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

• Originally posted by roelinho View Post
                Je bent gewoon jaloers omdat je zelf geen fanclub hebt. Van mij moet je er al geen meer verwachten, nah.
                I think i'm gonna have myself a good cry

Comment

• Originally posted by Leo1988 View Post
                  Dit springt er gewoon uit. Jarenlang wordt er om foto's gezeurt, meetings waarbij ze komt (no climax), naakt in de zwaluwhoeve, zogenaamde "progressiepics", waar alleen maar om wordt gevraagd omdat ze dr half naakt willen zien. Als je zo graag puur progressiepics wil zien, waarom vraag je het dan niet ook aan mannelijke members? Of wordt dat veel minder gedaan?

Jij ziet echt dingen die er niet zijn dude, of ik mis een aantal topics
                  http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

De enige redenen dat jullie allemaal zo lopen te geilen al jaren, is omdat ze onbereikbaar is
                    Daar heb je een punt.. ik bel haar al dagen maar ze neemt maar niet op.

Comment

• hoezo? pinada heeft toch wel vaker pics laten zien???
                      You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Dit springt er gewoon uit. Jarenlang wordt er om foto's gezeurt, meetings waarbij ze komt (no climax), naakt in de zwaluwhoeve, zogenaamde "progressiepics", waar alleen maar om wordt gevraagd omdat ze dr half naakt willen zien. Als je zo graag puur progressiepics wil zien, waarom vraag je het dan niet ook aan mannelijke members? Of wordt dat veel minder gedaan?

De exclusieve naaktreportage was aan de glazenwasser voorbehouden vorig jaar nietwaar Linda?
                        Geniet, en drink met maten!

Comment

• Originally posted by Osterich View Post
                          Jij ziet echt dingen die er niet zijn dude, of ik mis een aantal topics
                          De frustratie dat men op DBB pics aan zijn vriendin vraagt komt er hier uit
                          Groeten

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                            De exclusieve naaktreportage was aan de glazenwasser voorbehouden vorig jaar nietwaar Linda?
                            lol die viel schijnt een harde smak gemaakt te hebben toen hij van zijn ladder viel :P

Comment

• Ben eigenlijk meer benieuwd of je die mitotropin merkt.. ik zit er zelf aan te denken om het te gaan gebruiken..

Comment

• Ik ben minder enthousiast dan de meeste anderen die het gebruikt hebben. Zijn verschillende mogelijke oorzaken voor te bedenken.
                                "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X