Hoef je niet druk over te maken. is nog ver weg. focus eerst maar eens op die eerste 9 weken. Want ik geloof dat je ook al met 5-3-1 en andere dingen bezig bent geweest afgelopen 2 maanden. Hele tijd afwisselen heeft geen zin. Dus pak Bill Starr en doe gewoon die eerste 9 weken en kijk daarna verder.
Ffos goes locco
Collapse
X
-
Originally posted by Falstyr View PostHoef je niet druk over te maken. is nog ver weg. focus eerst maar eens op die eerste 9 weken. Want ik geloof dat je ook al met 5-3-1 en andere dingen bezig bent geweest afgelopen 2 maanden. Hele tijd afwisselen heeft geen zin. Dus pak Bill Starr en doe gewoon die eerste 9 weken en kijk daarna verder.No means Try Again
Comment
-
Originally posted by Fistful of Steel View PostHy Vince, hoe ziet voor jou een ideaal 2daags split er dan uit wat er lopen zoveel variaties ?? You know the deal, hoe meer basic hoe liever
Zondag
Squat (opwerken naar een zware triple/double en max effort bezig zijn)
Paused Squat (verlaag 30-40kg van je zwaarste set en doe paused squats)
Stiff Legged Deadlift
Pendlay Row
DB Row of Face Pulls
Plank Holds
Dinsdag
Bench Press 5x5
Push Press 3x3
Close Grip Bench Press
Incline Bench Press
Crucifix Flyes
Donderdag (volgens Coan opzet)
Deadlift
Speed Deadlifts
Stiff Legged Deadlift
Pendlay Row
DB Row
Vrijdag is hetzelfde als dinsdag
Comment
-
Vandaag effe vlug beziggehouden met het samenstellen van men BillStarr, heb gewichten ingevuld die in de buurt liggen van vroegere pr´s. Naar die gewichten wil ik terug toe werken en van daaruit terug vooruit met de geit !!
Bill Starr's 5x5 calc FFOS.xls
(heb ik aangepast en het schuin gedrukte is telkens in kg uitgerekend)
Bill Starr's 5x5 calc.xls
is het origineel en miss wel leuk voor degene die interesse hebben in BS.
Hoop deze week wat licht werk te kunnen verrichten en er volgende week een lap op te geven.
Met de start van dit schema volgt er ook volledige onthouding van alle onnodige pleziertjes zoals alchohol, zoete desserts etc....No means Try Again
Comment
-
Gisteren
Cardio
25 min
Vandaag
Benen - Kuiten
Squat
3x5x100
5x8x80
SLDL
5x8x80
Calves Raises
5x12x100
Traps - Schouders
Barbell Shrugs
3x8x80
Db Front Raise
3x8x14
Db Side Raise
3x8x10
Is niks indrukwekkends, hou me maar wat bezig tot ik volgende week nieuw schema kan oppikken.No means Try Again
Comment
-
Hier is ie dan men eerste workout van een lange reeks
Week 1 BillStarr Maandag
Squat
5x50
5x65
5x77.5
5x90
5x102.5
Bench
5x45
5x57.5
5x70
5x80
5x90
BOR
5x40
5x50
5x62.5
5x72.5
5x82.5
Assistwerk;
SLDL 3x8x70
DBRow 3x8x34
DB Sideraise 3x8x12
Heb er nog lang over zitten twijfelen vooraleer ik eraan begon, eenmaal bezig viel het me wel op hoe het nice ik het terug vond. Had enige bedenkingen bij de lage gewichten maar zoals ik me vandaag gesloopt voel weet ik bijna zeker dat ook deze keer ik er wel men gains uit zal halen. Conclusie; ben heel content dat ik er toch aan begonnen ben !!!No means Try Again
Comment
-
Week 1 BillStarr Donderdag
Squat
5x50
5x65
5x77.5
5x77.5
Incline Bench
5x45
5x55
5x65
5x75
Deadlift
5x80
5x102.5
5x115
5x132.5
Was korte workout, was al blij dat ik tijd had voor deze maar voor assistwerk was er deze keer geen tijd, trouwens komt vandaag hopelijk nieuw toestel binnen, kan ik volgende week gaan latpullen en legcurlen !! Again lichte cijfers op papier maar in praktijk een lekker gevoel, benieuwd naar meer....No means Try Again
Comment
-
Week 1 BillStarr Zaterdag
Squat
5x50
5x65
5x77.5
5x90
3x105
8x77.5
Bench
5x45
5x57.5
5x70
5x80
3x92.5
8x70
BOR
5x40
5x50
5x62.5
5x72.5
3x85
8x62.5
Assistwerk;
Shrugs 3x8x80
BBCurl 3x8x40
Tricep Pushdown 3x8x25
Vrijdag nieuw toestel toegekomen, samen gestoken en zaterdag gebruikt bij tricep, waardering; sucks bigtime !!!No means Try Again
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
5 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...7 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment