Unexist's log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by GeneralIx View Post
    True story.

Zie je deze foto? Daar sta ik. 7%. Als jij daaronder zit, ben ik zeer benieuwd naar pica's.

geloof me, daar zit hij nog lang niet aan. Ik zeg al vaker dat hij rond de 8/9 zit maar hij is weer eigenwijs en gelooft zijn fattrack gold, of hoe dat ding ook heet.
    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Heheh, ik geloof je gozer, ik geloof geen klote van 6% tot er pics zijn. Veel mensen vergissen zich ernstig in hoe laag 6% wel niet is.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Unexist View Post
        Ja, denk toch echt dat ik wel zo zit hoor. Aderen in armen spatten er uit. Je ziet abs altijd, blokken zie je wanneer ik tegen het licht in sta. Alles is gedefineerd. Buikomvang 77cm tov 96cm borst. Vetmeter blijft toch echt 3.8 aangeven wat ik ook doe. Ja, denk dat dit wel klopt hoor. Binnenkort wel eens na pompen pics doen.
        No way dat dat klopt vriend Dat kan ik je zo wel vertellen. Just say so..
        Owner of the Iron Playground.

Comment

Oke als ik dat vergelijk met general's pic is het inderdaad niet lager dan dat. Gelijk of wat hoger dus. Beetje te overmoedig dus. Thanks voor de reacties in ieder geval, weet ik nu ook dat mijn vetmeter sowieso de prullenbak in kan. Of heeft iemand nog enige tips voor het meten er van? Zelf doe ik altijd de 3punts methode, horizontaal bij borst, verticaal bij buik en been en trek ik de huid zo ver mogelijk weg en dan meet ik. Hoe kan ik het beter doen?

Pics komen er btw ook momenteel aan, wil dan wel eens weten of hoeveel ik dan wel sta.
          Still shrinking.

Comment

Probeer eens een 7 punts meting en laat het door iemand anders doen

Kunt ook gewoon foto's posten en dan kunnen we schatting maken, dan doe je het "na het pompen".

Moet ook niet vergeten dat hoe meer spiermassa hoe lager je in relatie staat qua vet%, iemand met 50kg vvm kan op 5% zonder er impressive uit te zien en dan sta je minder droog qua uiterlijk dan iemand met 70kg vvm op 5%.

P.S. hanging leg raises moet je aan een pullup stand doen, hangend, anders ben je gewoon een verwijfde situp aan het doen

Zul je ook geen extra gewicht nodig hebben aangezien gestrekte benen meer dan voldoende weerstand is, als je boven de 12 uit komt met gestrekte benen en strict kun je beginnen met je benen in gestrekte positie tegen de "bar" waar je aan hangt te tikken, zal nog wel even duren voordat je dat voor high reps kunt.
            The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
              Probeer eens een 7 punts meting en laat het door iemand anders doen

Kunt ook gewoon foto's posten en dan kunnen we schatting maken, dan doe je het "na het pompen".
              Ga ik doen. Momenteel alleen darmontsteking door dit vieze kutweer dus moet nog ff wachten

P.S. hanging leg raises moet je aan een pullup stand doen, hangend, anders ben je gewoon een verwijfde situp aan het doen

Zul je ook geen extra gewicht nodig hebben aangezien gestrekte benen meer dan voldoende weerstand is, als je boven de 12 uit komt met gestrekte benen en strict kun je beginnen met je benen in gestrekte positie tegen de "bar" waar je aan hangt te tikken, zal nog wel even duren voordat je dat voor high reps kunt.
              Hanging leg raises kan ik niet aan de pullup doen. Bij ons is de pullup bar te laag, ben zelf 1.94 dus dan komen mn benen constant aan de grond en dat is vies kut. Met dip bars zal het verschil toch vast niet geweldig groot zijn?

Gestrekte benen kan ik ook niet, heb daarin geen flexibiliteit en kom dan niet eens eens de heloft dan(zoals deze Weighted Hanging Straight Leg-Hip Raise)

Probeer m dus zo te doen zoals in de andere beschreven; Hanging Leg-Hip Raise

Weet niet of je tips hebt zodat ik 'm wel aan pullup bar kan doen? Heb namelijk van alles geprobeerd maar raak steeds met mn voeten de grond wat gewoon niet handig is. Onze pullup bars zijn tevens ook fat bars wat de grip irritant maakt. Vandaar dus de keuze voor dip bars.
              Still shrinking.

Comment

Gister toch maar weer getraint desondanks de darmontsteking. Wou FB trainen, maar squatten kon ik niet verder dan 6x80 komen vanwege het gevoel van dat ik bijna dan zou moeten kotsen. Dus toch maar geen benen getraind en met een laag volume UB getraind.
                3 setjes DB BP
                3 setjes chinups
                3 sets overhead press
                2 setjes dip machine
                2 setjes cable row

En dat was het geloof ik. Dus hele korte training.

Vanochtend stond ik trouwens weer eens op de weegschaal. Ben 2 kilo afgevallen sinds donderdag, wat ik zelf veel te veel vind.... Gaat nog meer af aangezien ik zo'n anderhalve maand niet serieus ga trainen. Doei progressie dus.
                Still shrinking.

Comment

Bij een darmontsteking zul je veel minder vocht kunnen vasthouden en daarbij de darmen veelal leeg zullen zijn door de vele stoelgang.

Gewichtsverlies zal daardoor nadat je hersteld bent van de ontsteking zeer beperkt zijn.

Comment

Hoop voor je dat je darmen snel genezen zijn, verder nog succes met je log, zal je volgen.
                    Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Pics staan in desbetreffende topic.

Gister nog FB getraint. Wou squatten, maar had geen zin in hoge herhalingen. Had eigenlijk zin in niets. kon niets doen met het warme weer. Probeerde dus ff PR's te zetten. Echter lukte dit niet, 1x90 geloof ik als maximaal gedaan doordat ik merkte dat ik het gewoon niet trekte techniek-wise. Darmontsteking is nog steeds niet over dus ik neem aan dat het daar aan ligt.

Daarna PR proberen te zetten op deadlift. Eerst 1x160(oude PR) gedaan. Lukte vrij makkelijk. Daarna 1x175(beetje overmoeding), kreeg 'm geen cm van de grond. Hierna 1x170 geprobeerd wat opnieuw een fail was. Anyway, wel op zelfde niveau gebleven desondanks.

Hierna bench gedaan. 2x80 gelukt, echter voelde dit al super zwaar aan dus kapte er gelijk mee. Nieuw PR zou er toch niet in zitten. Hierna 9x gechint(VPR) en nog wat setjes chins, DB bench presses, military presses met zeer laag gewicht(kan dit nog steeds niet goed) en cable rows gedaan. Hierna BB curls en pushdowns gedaan en naar huis gegaan.

+- 1 uur over training gedaan, waarschijnlijk de laatste voor de vakantie. Ben 1 maand op vakantie en 4 dagen later heb ik meteen een introweek van 10 dagen, dus waarschijnlijk wordt het helemaal over nieuw beginnen volgend jaar. Hopelijk is 'muscle memory' zo goed als beweerd wordt want ik ga het hard nodig hebben...
                      Still shrinking.

Comment

Jammer dat je geen nieuw PR kon zetten van de week, maarja kan niet altijd raak zijn, even ernaartoe trainen weer Als je op chins/pull ups vooruit wilt gaan zou ik ze vooral veel doen. Je kan nu 4-6 reps, zou dan bijv. 10 setjes van 2 reps doen, de week erna 10 setjes van 3 reps proberen (of een paar 2 reps en de rest 3 reps), de week erna weer iets erbij.
                        In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Je kan ze ook thuis tussendoor wat chinnen wanneer je kan.. Gewoon 1 of 2 reps telkens wanneer je je ergens op kan trekken.
                          In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                            True story.

Zie je deze foto? Daar sta ik. 7%. Als jij daaronder zit, ben ik zeer benieuwd naar pica's.
                            zit daar nog 7% aan....hmm dat had ik dan weer lager geschat....je ziet iets van 10.000 blokjes oid.

Log ziet er goed uit, zal hem eens volgen

Comment

Lol ik post pics en ineens krijg ik reacties op mijn log.... hoe toevallig.

Anyway; dat met chinnen ga ik in de vakantie doen ja. Had ook in een ver archief van punani's log een trapmanier gevonden over chinnen en die ga ik daar wel lekker in het klimrek doen. Zullen de 6 jarigen blij van worden, een kreunende beachboy in hun speeltuin
                              Still shrinking.

Comment

Vandaag getraint, was laatste trainingsdag. Heb niets bijgehouden met pen en papier bijgehouden dus hier een paar willekeurige oefeningen die ik gedaan heb:

Front squat 3 sets 50-70kg. Voelde al best zwaar aan en kan inmiddels redelijk diep. Echter heb ik het gevoel dat mn onderrug het nog steeds niet trekt en dus holt. Moet hier nog in de vakantie aan werken.

Leg presses 2 sets met ongeveer 130kg. Deze keer voor het eerst knieën bijna tegen mn borst gehad, dus ROM vergroot.

Chin ups 12x, 9x, 6x, 4x BW.
                                DB Bench presses 4x?x24kg
                                DB Shoulder presses 3x?x14kg
                                tricep pushdowns 3x12x50kg
                                Cable overhead curls 3x12x18kg

Laatste training voor de vakantie. Morgen even stats bijwerken en dan ben ik weg voor een lange poos.
                                Still shrinking.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X