Ok aangezien ik het schema van falstyr blijkbaar niet begrijp doe ik het op mijn manier verder..
Vandaag was rug en biceps aan de beurt.
deadlift
Best moeilijk zonder het juiste materiaal, heb moeten improviseren, maar het is min of meer gelukt.
Aangezien ik deze oefening nog nooit heb gedaan, wou ik rustig beginnen om te zien welk gewicht ik aan kon.
12x10kg om te voelen
12x40kg
10x50kg
6x60kg
Ging niet zo goed, maar twas de eerste keer dat ik het deed.
Kan er iemand misschien tips geven om deze oefening beter te kunnen uitvoeren. Heb het heel moeilijk met evenwicht. Altijd dit probleem gehad omdat ik vroeger een heup operatie heb gehad en sindsdien is mijn evenwicht niet zoals het moet zijn.
Of zijn er andere oefeningen die ik kan doen ipv deze. Vind op zich wel een leuke oefening om te doen, en volgens mij is het een oefening die echt wel nodig is om een mooie rug te krijgen?
Chin ups
eerste set met 12 kg tegengewicht: 12 keer
2de set met 5kg tegengewicht:12 keer
3de set met 5kg tegengewicht:12 keer
4de set zonder tegengewicht: 9 keer
bent over row
opwarmset: 18 kg
12x22kg
10x24kg
9x26kg
Seated Cable Row smalle grip
opwarmset: 12x40kg
12x57kg
12x67kg
9x77kg
4x77kg
preacher curl
was al kapot en biceps stond op springen dus geen opwarm set meer gedaan.
12x20kg
10x25kg
8x30kg
Geen tweede oefening gedaan, want ging echt niet meer.
voeding:
zat rond de 2100 kcals, de rest typ ik morgen.
Vandaag was rug en biceps aan de beurt.
deadlift
Best moeilijk zonder het juiste materiaal, heb moeten improviseren, maar het is min of meer gelukt.
Aangezien ik deze oefening nog nooit heb gedaan, wou ik rustig beginnen om te zien welk gewicht ik aan kon.
12x10kg om te voelen
12x40kg
10x50kg
6x60kg
Ging niet zo goed, maar twas de eerste keer dat ik het deed.
Kan er iemand misschien tips geven om deze oefening beter te kunnen uitvoeren. Heb het heel moeilijk met evenwicht. Altijd dit probleem gehad omdat ik vroeger een heup operatie heb gehad en sindsdien is mijn evenwicht niet zoals het moet zijn.
Of zijn er andere oefeningen die ik kan doen ipv deze. Vind op zich wel een leuke oefening om te doen, en volgens mij is het een oefening die echt wel nodig is om een mooie rug te krijgen?
Chin ups
eerste set met 12 kg tegengewicht: 12 keer
2de set met 5kg tegengewicht:12 keer
3de set met 5kg tegengewicht:12 keer
4de set zonder tegengewicht: 9 keer
bent over row
opwarmset: 18 kg
12x22kg
10x24kg
9x26kg
Seated Cable Row smalle grip
opwarmset: 12x40kg
12x57kg
12x67kg
9x77kg
4x77kg
preacher curl
was al kapot en biceps stond op springen dus geen opwarm set meer gedaan.
12x20kg
10x25kg
8x30kg
Geen tweede oefening gedaan, want ging echt niet meer.
voeding:
zat rond de 2100 kcals, de rest typ ik morgen.
Comment