hey allemaal
daar bent ik weer.
mijn laatste log (die mag trouwens dicht) was van 26 april. Hierna ben ik op locatie gaan werken/wonen en kon ik alleen in het weekend naar de gym.
gelukkig ben ik weinig tot geen kracht verloren. helaas is mijn BF wel toegenomen: zit nu op bijna 20% het werken op kantoor met een snackbar om de hoek en om de dag traktaties hebben mij weinig goed gedaan.
tijd dus om te cutten! baal er wel van dan mn onderarmen zo dun blijven, maar ja, de buik moet en zal weg.
(stats: 1,89. 87kg, vvm 69kg)
ik ga verder met het 4 dagen schema van Fallus, ditmaal wel de krachtvariant. en wil als het even kan ook voor het ontbijt wat aan (hiit)cardio doen.
woensdag 14 juli
Squad
wat warm up setjes
75kg * 5 * 5
Stiff legged DL
70kg * 4 * 6
Leg Ext
50kg * 4 * 6
Ham Glutes Bridge
2 * 30 sec (is dat goed, zie niks staan hoe lang dit moet? is er misschien een betere oefening voor deze spieren?)
Standing Calf Raises
97 * 8 * 2
106 * 7
Leg Curl
63 * 8 * 2
70kg * 8
de spierppijn is optimaal, wel weer is lekker :-)
-------
donderdag 15 juli
DB Press
10kg * 10
14kg * 8
24kg * 5 * 5
Incline DB Press
20kg * 4 * 6
Close Grip Press
40kg * 4 * 6 (vraag me af wat deze oefening hier doet aangezien je meer je triceps pakt. kan ik niet beter Flys doen?)
Chin Ups
4, 4
BOR
50kg * 8, 7, 7
daar bent ik weer.
mijn laatste log (die mag trouwens dicht) was van 26 april. Hierna ben ik op locatie gaan werken/wonen en kon ik alleen in het weekend naar de gym.
gelukkig ben ik weinig tot geen kracht verloren. helaas is mijn BF wel toegenomen: zit nu op bijna 20% het werken op kantoor met een snackbar om de hoek en om de dag traktaties hebben mij weinig goed gedaan.
tijd dus om te cutten! baal er wel van dan mn onderarmen zo dun blijven, maar ja, de buik moet en zal weg.
(stats: 1,89. 87kg, vvm 69kg)
ik ga verder met het 4 dagen schema van Fallus, ditmaal wel de krachtvariant. en wil als het even kan ook voor het ontbijt wat aan (hiit)cardio doen.
woensdag 14 juli
Squad
wat warm up setjes
75kg * 5 * 5
Stiff legged DL
70kg * 4 * 6
Leg Ext
50kg * 4 * 6
Ham Glutes Bridge
2 * 30 sec (is dat goed, zie niks staan hoe lang dit moet? is er misschien een betere oefening voor deze spieren?)
Standing Calf Raises
97 * 8 * 2
106 * 7
Leg Curl
63 * 8 * 2
70kg * 8
de spierppijn is optimaal, wel weer is lekker :-)
-------
donderdag 15 juli
DB Press
10kg * 10
14kg * 8
24kg * 5 * 5
Incline DB Press
20kg * 4 * 6
Close Grip Press
40kg * 4 * 6 (vraag me af wat deze oefening hier doet aangezien je meer je triceps pakt. kan ik niet beter Flys doen?)
Chin Ups
4, 4
BOR
50kg * 8, 7, 7
Comment