beste bn'ers, aangezien mijn andere log al in de houten grafkist licht maak ik even een nieuwe aan.
ik ben heel lang niet meer op bn geweest (4 maanden) door een rugblessure die ik nog steeds wel voel.
maar ik ga weer rustig aan de slag, hier ga ik dus mijn training logs bijhouden met mijn voedingsschema's etc...
nou aangezien ik deze 4 maanden alleen heb gevreten en gevreten word het eens tijd voor 1 cut, ik wil van mijn 16-17% op 100kg naar de 10-13% gaan in deze 4 maanden met minimaal spierverlies.
nou hier mijn plannen als alles een beetje mee zit!
(voeding)
20 juli: -500 ckal onder onderhoud (met mito)
20 augustus: - 200 ckal onder onderhoud
20 september: op onderhoud
20 oktober: -400 ckal onder onderhoud (met mito)
training
trainingschema wordt een bagger schema aangezien ik nog steeds met deze ''blessure'' rondloop, het liefst had ik ook BOR, DL, BP, SQ, T-rows, militairy press erin gehad maar dat kun dus nog even niet, ik zal gaan kijken als ik midden in mijn cut zit hoe het er dan voor staat en als alles goed zal gaan met mijn rug kan ik tenminste een fatsoenlijk schema maken.
maandag, woensdag, vrijdag=sportschool
dinsdag, zondag= zwemmen (baantjes trekken)
8 minuten crosstrainer
bench press smith machine
cable cros-over
lat pull down
triangle pulldown
front raise
side raise
alternative standing curl
hammer curl
rope pushdown
kickbacks
leg press
standing calf raise
10-15 min HIIT
voedingschema plaats ik morgen even. voor de eerste maand.
ik ben heel lang niet meer op bn geweest (4 maanden) door een rugblessure die ik nog steeds wel voel.
maar ik ga weer rustig aan de slag, hier ga ik dus mijn training logs bijhouden met mijn voedingsschema's etc...
nou aangezien ik deze 4 maanden alleen heb gevreten en gevreten word het eens tijd voor 1 cut, ik wil van mijn 16-17% op 100kg naar de 10-13% gaan in deze 4 maanden met minimaal spierverlies.
nou hier mijn plannen als alles een beetje mee zit!
(voeding)
20 juli: -500 ckal onder onderhoud (met mito)
20 augustus: - 200 ckal onder onderhoud
20 september: op onderhoud
20 oktober: -400 ckal onder onderhoud (met mito)
training
trainingschema wordt een bagger schema aangezien ik nog steeds met deze ''blessure'' rondloop, het liefst had ik ook BOR, DL, BP, SQ, T-rows, militairy press erin gehad maar dat kun dus nog even niet, ik zal gaan kijken als ik midden in mijn cut zit hoe het er dan voor staat en als alles goed zal gaan met mijn rug kan ik tenminste een fatsoenlijk schema maken.
maandag, woensdag, vrijdag=sportschool
dinsdag, zondag= zwemmen (baantjes trekken)
8 minuten crosstrainer
bench press smith machine
cable cros-over
lat pull down
triangle pulldown
front raise
side raise
alternative standing curl
hammer curl
rope pushdown
kickbacks
leg press
standing calf raise
10-15 min HIIT
voedingschema plaats ik morgen even. voor de eerste maand.
Comment