Sterkte Phoebe!
Phoebe's logje
Collapse
X
-
Phoebe sterkte gewenst,
Maar hou de deur van de trainingskamer toch maar wel open, al is het op een kier. Juist voor je man kan jij beter wel wat blijven doen of binnenkort weer doen. Je man zal niet willen dat jouw kleppen ook verkalken of iets anders achteruit gaat omdat je geen of te weinig sport zou doen. Jij kan wellicht wel preventief trainen, voor je man was het dus net te laat om te beginnen. Grote kans dat hij ook later weer rustig aan wat kan doen. Dus werk jij aan je gezondheid, juist voor je man, hij heeft een sterke gezonde vrouw nodig.
Maar je werkt dus aan je gezondheid voor jou en voor jullie samen he.!
Hoop dat je hier wat aan hebt.
Succes en sterkte.
groetjes,
MartinLast edited by marnop; 18-11-2010, 13:25.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Oh Phoebe, wat afschuwelijk om te horen!
Wens hem heel veel beterschap, ik hoop dat de operatie glansrijk slaagt en dat hij helemaal zal herstellen.
En jij ook heel veel sterkte, meis!
Als je iets kwijt wilt, je mag me altijd pm-en, hoor."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Allereerst iedereen ontzettend bedankt voor jullie bemoedigende reacties. Dat helpt enorm. Na de klap van afgelopen dinsdag moet ik zeggen dat we er nu allebei strijdvaardig in staan en ik steeds meer hoop op een goede afloop.
Originally posted by marnop View PostMaar hou de deur van de trainingskamer toch maar wel open, al is het op een kier. Juist voor je man kan jij beter wel wat blijven doen of binnenkort weer doen. Je man zal niet willen dat jouw kleppen ook verkalken of iets anders achteruit gaat omdat je geen of te weinig sport zou doen. Jij kan wellicht wel preventief trainen, voor je man was het dus net te laat om te beginnen.
Als onze "geniale" cardioloog ons dat nou had verteld was ik heel wat gelukkiger geweest.
En qua trainen. Nee, voorlopig kan ik niet datgene doen wat mijn man bijna fataal is geworden, te emotioneel nou. Over een paar weken weer.
Grote kans dat hij ook later weer rustig aan wat kan doen. Dus werk jij aan je gezondheid, juist voor je man, hij heeft een sterke gezonde vrouw nodig.
Maar je werkt dus aan je gezondheid voor jou en voor jullie samen he.!
Hoop dat je hier wat aan hebt.
Originally posted by Beaudien View PostOh Phoebe, wat afschuwelijk om te horen!
Wens hem heel veel beterschap, ik hoop dat de operatie glansrijk slaagt en dat hij helemaal zal herstellen.
En jij ook heel veel sterkte, meis!
Als je iets kwijt wilt, je mag me altijd pm-en, hoor.
Kan hij meekijken naar jullie opbeurende reacties!
Phoebe.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWeer wat grieperig / ziekjes afgelopen dagen, dus wat minder sets gedaan bij aantal oefeningen én hier en daar lager gewicht / RPE.
Training...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 uur geleden -
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 115kg 3x (VPR)
- 105kg 2x
Deficit wide grip SL DL:
- 100kg 5x
- 100kg...-
5 dagen geleden -
-
door Alex WouzaHey allemaal,
Voor iedereen die in Raalte of omgeving HYROX wil trainen: bij Lifestyle Centre kun je nu officieel HYROX-trainingen volgen!...-
Kanaal: Links
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
1 sec paused safety bar squat:
- 95kg 3x
Sumo safety bar goodmorning:
- 22.5kg 2x15
Wide...-
1 week geleden -
-
door Roycejhooten<<<Keto Flow ACV@>>> The aspect carries green tea extracts that have antioxidants that prevent all health problems. It allows with a...
-
Kanaal: Algemene database
1 week geleden -
-
door jensonThe clarity of your writing makes complex ideas accessible. It's evident that you prioritize the reader's understanding. uscis approved translators...
-
1 week geleden -
-
door isableI love how you break down complex ideas into easy-to-understand points. It makes learning about [subject] so much more enjoyable. ooglift zonder ...
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment