De aankomende weken ga ik cutten. Vandaar dit nieuwe log.
Voedingsschema:
Meal 1:
10 gram glutamine
50 gram whey
50 gram brinta
Meal 2:
3 hele eieren
3 ei-eiwitten
Meal 3:
500 gram kwark
Meal 4:
250 gram kipfilet
Meal 5:
50 gram whey
Meal 6:
150 gram tonijn
10 gram glutamine
Tussendoor (random):
1 x 10 gram EAS
1 x 6 aminotabletten (XXL)
Op traindagen:
15 gram EAS tijdens het trainen
50 gram brinta bij de eerste volgende maaltijd na het trainen
Op traindagen kom ik op iets meer dan 2000 kcals, op non-traindagen op 1850. Dit is prima, ik ben niet van plan cardio te gaan doen gezien de tijdsdruk die ik de laatste tijd heb (school/werk).
Verder zal ik als supplementen waarschijnlijk groene thee extract gaan nemen, en af en toe wat cafeine. Verder de gebruikelijke visolie en glucosamine.
Trainingschema zal iets worden als:
Maandag: Rug/borst
Woensdag: Schouders/traps
Vrijdag: Armen
Zaterdag: Benen
Trainingen zal ik hier af en toe posten, ben erg druk aankomende tijd. Dit log is meer bedoeld om mijn cutprogress bij te houden. Ik heb 'before' foto's, ik zal ze posten als ik klaar ben met cutten, zodat we dan een mooie tussenstand kunnen bekijken.
Op-/aanmerkingen mag altijd, dus kom maar op.
Voedingsschema:
Meal 1:
10 gram glutamine
50 gram whey
50 gram brinta
Meal 2:
3 hele eieren
3 ei-eiwitten
Meal 3:
500 gram kwark
Meal 4:
250 gram kipfilet
Meal 5:
50 gram whey
Meal 6:
150 gram tonijn
10 gram glutamine
Tussendoor (random):
1 x 10 gram EAS
1 x 6 aminotabletten (XXL)
Op traindagen:
15 gram EAS tijdens het trainen
50 gram brinta bij de eerste volgende maaltijd na het trainen
Op traindagen kom ik op iets meer dan 2000 kcals, op non-traindagen op 1850. Dit is prima, ik ben niet van plan cardio te gaan doen gezien de tijdsdruk die ik de laatste tijd heb (school/werk).
Verder zal ik als supplementen waarschijnlijk groene thee extract gaan nemen, en af en toe wat cafeine. Verder de gebruikelijke visolie en glucosamine.
Trainingschema zal iets worden als:
Maandag: Rug/borst
Woensdag: Schouders/traps
Vrijdag: Armen
Zaterdag: Benen
Trainingen zal ik hier af en toe posten, ben erg druk aankomende tijd. Dit log is meer bedoeld om mijn cutprogress bij te houden. Ik heb 'before' foto's, ik zal ze posten als ik klaar ben met cutten, zodat we dan een mooie tussenstand kunnen bekijken.
Op-/aanmerkingen mag altijd, dus kom maar op.
Comment