Over die kramp tijdens squat: kan het zijn dat je erg geforceerd staat te doen? Dat je bang bent dat er iets fout zal gaan en je daarom verkrampt? Als dat zo is, dan is het eerder iets wat "tussen de oren zit" dan een tekort aan vocht.
Katlyn in de bulk!
Collapse
X
-
Originally posted by niet_hier View PostOver die kramp tijdens squat: kan het zijn dat je erg geforceerd staat te doen? Dat je bang bent dat er iets fout zal gaan en je daarom verkrampt? Als dat zo is, dan is het eerder iets wat "tussen de oren zit" dan een tekort aan vocht.
Comment
-
ik merkte dat mijn houding ook niet goed was. Wat ik heb gedaan is even een paar tikkies terug met gewicht voor een week of 2 a 3, veel in de spiegel kijken en anderen laten kijken. Op gegeven moment voelde ik precies aan wanneer mijn houding goed is en wanner niet. Ik denk dat je dat het beste kan doen, en wanneer je zeker van jezelf bent gewoon weer hoger gaan in gewicht.
Techniek is belangrijker dan gewicht.
Comment
-
Originally posted by Katlyn View PostMet een 100 g minder rijst en een granny smith erbij kom ik op 1870 kcal uit, daar start ik dan maar dit keer mee. Vanaf dinsdag mijn eerste training weer, ik heb het zware trainen wel gemist! Het was afgelopen tijd echt er lafjes tegenaan hangen Ook voor het eerst een creatine kuurtje
PS: waar gaat die wedstrijd door? en wanneer ?
Comment
-
Het lijkt wel of ik altijd wat heb :P Vandaag weer last van spanningshoofdpijn, ik heb weer is zin in een training met veel PRs en zonder kwaaltjes.. ach, dat komt wel weer
Borst
Bankdrukken
15 x 20 kg
6 x 30 kg
6 x 30 kg
12 x 22.5 kg
Schuindrukken
8 x 20 kg
8 x 22.5 kg
12 x 20 kg
schuin machinedrukken (flye-machine was bezet)
2 x 8 x 22.5 kg
Machine flyes
12 x 25 kg
8 x 35 kg
4.5 x 40 kg
Kuiten
calve extension
12 x 65 kg
8 x 75 kg
Zittend kuitdrukken
15 x 20 kg
8 x 30 kg
Buik
hanging knee raise
3 x 8 x BW (met extreem langzame reps "excentrisch"!)
Comment
-
een 3tal super trainingen gehad! Ik vergeet alleen mijn creatine steeds!.. Ff wennen aan al die extra pillen:P
Even wat laatste krachtstats:
Bankdrukken 8 x 30 kg (ik kon zelfs nog meer, gewicht opgehoogd tot 35 kg en toen kon ik er maar 2 reps uit persen).. ik gok dat ik 10 x 30 kg had kunnen halen
Low seated cable rows 12 x 40 kg PR
Schouder drukken 8 x 8 kg
front raise 8 x 5 kg PR
Bicep cable curl 8 x 15 kg PR
Mijn trainingen zijn verlengt naar 1 uur en 15 tot 30 minuten. Dit zijn ongeveer 30 sets en 20 - 30 minuten cardio. Door omstandigheden ben ik verplicht 1 dag minder te trainen, dus ik ben overgestapt op een 3split. Met een beetje geluk (extra oppas dus) kan ik nog een 4e training doen.
Als extraatje doe ik supersets en myoreps naast de standaard piramides. Dit bevalt tot dusver prima, heel erg veel spierpijn!
Zaterdagochtend zijn de benen + triceps + buik aan de beurt.
Ik ben inmiddels ontwaakt uit mijn winterdip sinds dit weekend, eten gaat momenteel erg goed en trainen ook! Ik heb niet de beste start gemaakt, maar het zijn maar 2 weken op 6 maanden durende challenge.
Comment
-
Ja sinds deze week wel!
Door die vele extra kilo's ( 4 cm erbij), doe ik het qua kcal wel heel rustig aan. Ik probeer rond behoefte te eten (tussen de 2000 - 2400 kcal) en ik kijk wat dat met mijn lichaam doet. Ik wil aan het einde van de challenge 10% droger staan dan nu, dus ik heb nog genoeg te doen!
Comment
-
Vergeten te melden, maar die eetbuien en kwaaltjes komen bij mij altijd op ongeveer een week voor de menstruatie.. soms kun je wel even flink balen dat je een vrouw bent :/ Miss moet ik gewoon onder de 15% gaan zitten en probleem is opgelost
Goed, vandaar dat ik nu weer heerlijke trainingen achter de rug heb en ook qua eten is de controle terug
Comment
-
Gisteren Schouders/biceps
Dumbell drukken
15 x 6 kg (per dumbell)
8 x 8 kg
6 x 10 kg
12 x 6 kg
front raise (per dumbell/reps per arm)
12 x 4 kg
8 x 5 kg
3 x 6 kg
Machine drukken
15 x 25 kg
10 x 30 kg
8 x 35 kg
(pr staat op 8 x 40 kg, dit was vorige week)
(ik merkte toch wat krachtverlies op ivm met borstspierpijn!)
Biceps
cable curl
12 x 10 kg
10 x 12,5 kg
5 x 17,5 kg (PR)
30 sec. rust
6 x 15 kg
8 x 10 kg
Hammer curl
12 x 6 kg (per dumbell/per arm)
8 x 8 kg
8 x 8 kg
Concentration curl (per dumbell/per arm)
8 x 8 kg
8 x 9 kg
+ 15 min. combi hardlopen/crosstrainer
Gewicht momenteel: tussen de 63.5 - 64 kg
Cm verschil met 59 kg is 3 cm
Over een paar weken krijg ik een nieuwe meting (huidplooi)
Eten gaat op het moment redelijk, de basis is er.. maar nog teveel extra's!
Comment
-
centimeters van 17 juli 2010 en van vandaag (3 feb 2011)
61.6 kg / 63.5 kg
nek 33 / 33
schouders 98 cm / 101 cm
Borst 79 cm / 84 cm
Bovenarm (rechts) 25,5 / 27 cm
Onderarm (rechts) 23 cm / 24 cm
taille 66 / 66.5 cm
Lovehandles/onderbuik 89,5 / 87 cm
billen 93,5 / 93.5 cm
Bovenbeen (rechts) 55 cm / 57 cm
Boven knie (rechts) 38 cm / 39 cm
Kuit (rechts) 35 cm / 36 cm
Ik denk dat ik hieruit wel kan concluderen dat ik ongeveer 2 a 3 kg aan spier heb aangemaakt in 6 maanden tijd (0.5 kg per maand)..
Voor mij is de vooruitgang in mijn borst het opmerkelijkst, ik ben niet alleen 75 - 100 % sterker maar ook zijn de botten die toen nog zichtbaar waren verdwenen.. De cijfers hadden veel beter gekund, maar ik heb niet 100% gegeven en dan kun je ook niet 100% terug verwachten.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
8 uur geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
6 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
6 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-