Triple Aces log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Dr Rude View Post
    Mooie gewichten kerel! Ik denk dat we qua stats beetje in dezelfde categorie vallen Maar die dropssets en rest pause, werkt dat bij jou? Zelf heb ik het nog niet echt geprobeerd, ben meer voor kracht dan pure uithouding.. Maar naar de zomer toe wil ik het misschien even proberen, kwestie van wat droger te worden
    dropsets en rest pause doe ik vooral op oefeningen waar je ofwel geen forced reps kan doen, ofwel het niet echt leuk is om forced reps op te doen, eigelijk doe ik bijna nooit forced reps, behalve op de bank wel, ik vind het niet altiijd even handig, ik train meestal alleen en als je geen spotter hebt die weet wat hij moet doen...

op die manier ga ik toch ook tot totale uitputting van spier.. ik vind het altijd een leuke variatie en je kunt er echt diep mee gaan... als ik na een setje schuin db-drukken dropsets doe en ik krijg mss nog 2 of 3 reps het gewicht van de 2e dropset omhoog wat dus maar helft is ofzo van setgewicht dan weet ik dat ik op uiterste zit

of het werkt voor kracht kan ik niet echt zeggen, wellicht wel ook wat, andere prikkels zijn altijd wel eens goed, zowael voor kracht als massa...
    mijn doelen zijn wel meer bodybuilding gericht, maar zorg toch steeds dat ik 1 krachtoefening heb in begin van training
    Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

voor de liefhebbers...

deze stijl word het vrijdag avond, aaaall night long
      belgische makelarij, heerlijk afterclubdeuntje

chillaxen

YouTube - Dj Stijn feat. Ali Tcheelab - United

Comment

komende week even deloaden aangezien laatste 2 trainingen van vorige week niet goed gingen,
        heb mn druk bezet weekend goed overleeft en kan er dus weer tegenaan (rustig dan wel)

heb vandaag mezelf gedwongen om echt heel rustig te gaan
        morgen doe ik borst, voorkant schouders en triceps
        donderdag, rug achterkant schouders en biceps

vanaf zaterdag of zondag weer erg hard gaan knallen

daarnet benen deload

front squat
        3x10x50kg

leg press
        3x10x103kg

leg extentions
        3x10x56kg

sldl
        3x10x60kg

leg curl
        3x10x56kg

standing calve raises machine
        3x10x96

front squats voor het eerst eens geprobeerd vandaag aangezien ik toch eens met lichte gewichten ging trainen en zo dus eens kon wennen aan de beweging, iemand die toevallig weet wat de voor- of nadelen zijn van frontsquat tegenover reguliere squat?

vond hem wel lekker gaan, ook op mn schouders, maar zal wellicht door het lichte gewicht zijn

Comment

Het verschil:
          Back squat or front squat? Makes no difference to your leg muscles
          Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Mooie log man, heb hem net ff doorgelezen van het begin. Valt me op dat je heel goed nadenkt over je trainingen en goed weet waarom je iets doet. Je luistert goed naar je lichaam.

86 kg bij 1.82 en 12% bodyfat, dat is heel netjes man. Wil mijn body composition ook die kant op krijgen, zit zelf nu op 77.5 kg bij 1.79cm en 14.5%

Je doet verder geen cardio naast je KT? Of heb ik daar overheen gelezen?

iig succes met je trainingen man!
            Failure is your friend

Comment

thx sean voor de spieren zelf maakt het dus geen verschil, maar het is wel sowieso een lichter gewicht dat je maar kan hanteren hiermee.. lijkt mij toch..
              wel is het goed om weten dat het ie**************** belasting afneemt van het kniegewricht en van de schouders, wat voor mij wel goed kan zijn met hetgeen ik nu af en toe voel in mn schouder, juist op de plaatst waar de barbell normaal rust..

Originally posted by El Magico View Post
              Mooie log man, heb hem net ff doorgelezen van het begin. Valt me op dat je heel goed nadenkt over je trainingen en goed weet waarom je iets doet. Je luistert goed naar je lichaam.

86 kg bij 1.82 en 12% bodyfat, dat is heel netjes man. Wil mijn body composition ook die kant op krijgen, zit zelf nu op 77.5 kg bij 1.79cm en 14.5%

Je doet verder geen cardio naast je KT? Of heb ik daar overheen gelezen?

iig succes met je trainingen man!
              thx voor de complimenten

momenteel doe ik niet echt cardio in de gym, eerst en vooral omdat ik momenteel allesinds niet bezig ben met vetverlies, vind het erg goed voor deze periode en ik sta meestal zo, voel me er erg goed bij, in de zomer mss beetje 'cutten' maar dat dokter ik nog wel uit, heb erg intressante artikels gelezen zowel in flex als op internet dat sprinten erg goed is voor tijdens cut.. wat ik me best wel kan voorstellen aangezien ik zelf nog sprinter ben geweest en heel wat 'kathedralen' van lichamen op de atletiekpistes gezien heb destijds...
              plus ik fiets elke dag al zo'n 2x20 a 25min naar school op een stevig tempo 's ochtends en 's avonds.. en als ik naar gym ga is dat dan ook zo'n 2x 10tal minuutjes.. dus momenteel geen cardio extra, hoeft niet echt vind ik zelf..

Comment

Originally posted by Triple Aces View Post
                thx sean voor de spieren zelf maakt het dus geen verschil, maar het is wel sowieso een lichter gewicht dat je maar kan hanteren hiermee.. lijkt mij toch..
                wel is het goed om weten dat het ie**************** belasting afneemt van het kniegewricht en van de schouders, wat voor mij wel goed kan zijn met hetgeen ik nu af en toe voel in mn schouder, juist op de plaatst waar de barbell normaal rust..

thx voor de complimenten

momenteel doe ik niet echt cardio in de gym, eerst en vooral omdat ik momenteel allesinds niet bezig ben met vetverlies, vind het erg goed voor deze periode en ik sta meestal zo, voel me er erg goed bij, in de zomer mss beetje 'cutten' maar dat dokter ik nog wel uit, heb erg intressante artikels gelezen zowel in flex als op internet dat sprinten erg goed is voor tijdens cut.. wat ik me best wel kan voorstellen aangezien ik zelf nog sprinter ben geweest en heel wat 'kathedralen' van lichamen op de atletiekpistes gezien heb destijds...
                plus ik fiets elke dag al zo'n 2x20 a 25min naar school op een stevig tempo 's ochtends en 's avonds.. en als ik naar gym ga is dat dan ook zo'n 2x 10tal minuutjes.. dus momenteel geen cardio extra, hoeft niet echt vind ik zelf..

Oke klinkt goed.. Met 12% hoef je inderdaad niet superlang te cutten als je nog droger wil staan..
                Failure is your friend

Comment

zojuist weer even gebruik gemaakt van mijn (enige) lesvrije moment in de week, dinsdagvoormiddag

deload trainingkje borst + deel schouders + triceps

incline barbell bp
                  3x10x50kg

flat dumbell bp
                  3x10x22kg (elk hand)

pec-deck machine
                  3x10x49kg

db shoulder press
                  3x10x16kg (elk hand)

lateral raises
                  3x10x10kg (elk hand)

front raises
                  3x10x8kg (elk hand)

zittend french press (ez-bar)
                  3x10x20kg

reverse grip pushdown
                  3x10x50kg

was weer makkieeeeeeee.. hoop dat het loont om nu effe te rusten, zodat ik er weer een maand of 2 tegenaankan want dit is wel stukken minder fijn als keihard afzien, maar het was weleens noodzakelijk...

net als gisteren weer op no-time buiten.. niet van mn gewoonte

Comment

Verstandig bezig zo..
                    Ff rust nemen en wat rustiger trainen zodat je inderdaad binnenkort weer kan knallen..

Ik ben benieuwd naar de foto's van april voor de beachboy contest...

Comment

vandaag toch al meteen laatste deload training gedaan.. normaal zaterdag of zondag vlieg ik er terug in met mijn normaal schema (zie pg1), liefst zaterdag al we zien wel hoe het past want dan is mn vriendin jarig dusja...

rug, achterkant schouders en biceps

deadlift
                      5x5x100 (erg leuk dat dit nu deload gewicht is en dat ik dit 2maand geleden maar als 1rm had als ik begon met deadliften, was echt leuk, ging heel erg lekker en explosief van de grond)

db rows
                      3x10x20kg

lat pulldown
                      3x10x49kg

shrugs (smith)
                      3x10x40kg (40kg op de smith-bar aan schijven)

straight arm lat pulldown
                      3x10x21kg

face-pulls (voor het eerst eens geprobeerd, dankzij een log die ik hier had gezien, gaat lekker en zou goed moeten zijn voor mn schouder die wat klaagt af en toe.. artikel gisteren gevonden op t-nation erover, beter als bv rotator cuff oefeningen)
                      3x10x40kg

reverse fly machine
                      3x10x35kg

preacher curl machine (1 arm)
                      3x10x15kg

ezbar curl
                      3x10x20kg

erg rustig, ging lekker, hoop echt dat ik dan vanaf zaterdag/zondag weer keihard kan geven want wil weer groeien zoals ik laatste weken groeide!!!

wat wel leuk was aan de deload was dat ik nu met dooie gemak gewichten nam die ik in mn setjes zou gedaan hebben als ik opnieuw startte (oktober laatstleden) en die gewichten erg zwaar voelden toen goed teken denk ik zo....

Comment

edit:wrong

Comment

Wtff 40 kg face pulls doe je aan een cable met een touw of nie?

Comment

jajaja face pulls zijn met een touw aan cable station

Comment

Dude 40 kg XD en dan is dat nog rustig :O

Nice

Comment

zooo, vandaag weer eerste echt training!! ging lekker, voelt lekker, is gwn lekker weer lekker hard gaan

heb in plaats van benen-borst wel rug-borst gedaan.. had daar atm meer zin in precies.. juist 1 minpuntje.. tijdsgebrek, gym sluit in weekend al om 4u!!! normaal ga ik dan dus meestal in voormiddag zodat ik veel tijd heb, maar moest gisteren ff draaien in decadance (maar tot 1u gelukkig) dus vandaar 's nammiddags geweest.

DL
                                5x5x130 (PR! blijft maar stijgen atm)

3x superset chin-ups (bw) + wg lat-pulldown
                                8xbw + 8x77kg
                                6xbw + 8x70kg
                                6xbw + 8x70kg

db-row
                                8x26
                                8x30
                                8x30 +2 RP-sets
                                8x32 +2 RP-sets (volgende rugtraining zeker met 32-34, wou nu even testen)

db-shrugs (losse barbell en de 2 smiths waren niet vrij, jammer doe echt niet graag shrugs met db's, altijd last van grip in rechterhand)
                                5x10 met verschillende gewichten (daalde door grip dus)

straight arm latpulldown
                                4x10x35kg

BP
                                4x5x85kg 1x5x90kg

Incline DB-press
                                10x26kg (elke hand)
                                8x26kg
                                8x24kg
                                7x24kg

Pec-deck machine
                                3x10x70kg

borst was precies toch wel wat aftasten terug, maar toch lekkere training, jammer van het tijdsgebrek, vooral voor borst dan
                                wel heel veel zin om morgen terug te gaan knallen schouders en armen!!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X