Originally posted by gleke
View Post
vind benen op foto echt superklein lijken, echt raar en jammer want vroeger zei iedereen dat ik toch stevige benen had... mss dat ik ze wel eens online zet, maar dan begin foto en dan een met minstens een jaar tussen, maar dat is dus nu nog niet aan de orde
eeeuhm mijn mening over de progressie.. (tussen de 2 foto momenten dan, want nu weet ik het niet echt, ben wel wat gewicht kwijt en kracht is achteruit gegaan voel ik)
ikzelf ben vooral blij over lats, die lijken altijd wel wat vooruit te gaan, no matter what happens, schouders mogen 'ronder' en voller zo die coconut look, maar denk dat dat werk is voor jaren en niet voor maanden
armen zijn wel ok, maar dat mag altijd meer en borst blijft precies beetje zelfde.. waar ik wel over tevreden was is dat bf zo 'makkelijk' van 12 naar 10 dropt, en ik vind het persoonlijk ook wel goed totaalplaatje op 10%, weet niet wat het geeft op bv 8% (waaronder ik zelf sowieso liever niet ga momenteel)
bench weet ik niet of ik de 110 haal, met nu zo verzwakt te zijn, we zien wel hoe het evolueert en hoe snel kracht terug op niveau zit komende weken
Comment