Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
nek = rug (trapzius)
Buik kan je eventueel op been en rug dag doen, of slechts 1x per week..
Welkom trouwens
Ja, maar ik pak toch liever nog even de traps appart aan dmv shrugs etc.
Gewoon omdat ik het fijn vind om te trainen, en ik vind traps gewoon monsterlijk vet
Vrees wel dat ik eerst wat massa moet pakken , want mij traps groeien nu nog niet goed.
Maar achja, ben nog jong en heb nog een tijd te gegaan , komt vanzelf wel
I do it because i can I can because i want to I want to because you said I couldn't
Massa voor een beginner is lekker basic houden he ,gewoon eten en vooral keihard trainen. Telkens een beetje verzwaren en jezelfd blijven uitdagen.
Wat bedoel je met die 1e zin?
En ik zie mezelf echt niet als die anderen leeftijdsgenootjes die 10 minuutjes na de gym komen om vervolgens wat curls te doen , en weer verdwijnen.
Mijn oom heeft mij erg gemotiveert in bb , en heeft vroeger ook wedstrijden gedaan.
Ik heb zelf ook wedstrijd ambitie, want ik ben al vanaf vroeger meegegaan na fibo etc.
Vind het de meest intressante, uitdagende en passievolle sport die er is
Maar, die wedstrijden haha.. daar praten we achter 6/7 jaar miss nog wel een x over.
Ik ga nu eten en jullie horen morgen van mijn training
I do it because i can I can because i want to I want to because you said I couldn't
Ja, maar ik pak toch liever nog even de traps appart aan dmv shrugs etc.
Gewoon omdat ik het fijn vind om te trainen, en ik vind traps gewoon monsterlijk vet
Vrees wel dat ik eerst wat massa moet pakken , want mij traps groeien nu nog niet goed.
Maar achja, ben nog jong en heb nog een tijd te gegaan , komt vanzelf wel
Ik pak traps ook aan aan de hand van shrugs op men rugdag.
Vooral zware rows/Deadlifts doen en dan komen die traps er vanzelf wel.
Wat bedoel je met die 1e zin?
En ik zie mezelf echt niet als die anderen leeftijdsgenootjes die 10 minuutjes na de gym komen om vervolgens wat curls te doen , en weer verdwijnen.
Mijn oom heeft mij erg gemotiveert in bb , en heeft vroeger ook wedstrijden gedaan.
Ik heb zelf ook wedstrijd ambitie, want ik ben al vanaf vroeger meegegaan na fibo etc.
Vind het de meest intressante, uitdagende en passievolle sport die er is
Maar, die wedstrijden haha.. daar praten we achter 6/7 jaar miss nog wel een x over.
Ik ga nu eten en jullie horen morgen van mijn training
1e zin bedoel ik mee. Gewoon normale schema's pakken en eten boven je behoefte.
Ik had bijvoorbeeld in het begin nog al de neiging om eerst te cutten en daarn massa en daarna cut etc. Ipv gewoon rechtdoor bulken. Dus gebruik gwn basic schema's zonder enige frats.
1e zin bedoel ik mee. Gewoon normale schema's pakken en eten boven je behoefte.
Ik had bijvoorbeeld in het begin nog al de neiging om eerst te cutten en daarn massa en daarna cut etc. Ipv gewoon rechtdoor bulken. Dus gebruik gwn basic schema's zonder enige frats.
dan kom je er wel :P
waar hij de neiging over had heb ik gedaan en moet je zeggen ik heb spijt wou dat ik liever eerst door knalde met bulken dan een hele omweg temaken door eerst te cutten maar het is nu al weer goed door een stevige bulk die nog lang gaat duuren
lijnzaadolie is niet goed voor mannen. Wel voor vrouwen. Verhoogt kans op prostaatkanker.
Er zijn ook studies die juist het tegenovergestelde beweren.
Je kunt je ook afvragen of je wel visolie moet nemen. Vissen leven niet bepaald in een schone omgeving. Veel kankerverwekkende stoffen hopen zich vaak op in vetten, bij vissen dus in de visolie. Dan neem je dus diezelfde kankerverwekkende stoffen in hoge concentraties in.
Dus wat is wijsheid?
ehm... tegenovergesteld in de zin van... visolie slecht neem ik aan... niet in de zin van lijnzaadolie toch goed? Of wel? Ben dat in ieder geval nog niet tegengekomen.
Ja, maar inderdaad. De zeeën worden er ook niet bepaald schoner op.
Bankdrukken 15x30 - 12x40 - 10x50 - 8x55 - 8x60
Incline dumbell fly 15x10 - 12x12 - 10x14 - 8x16 - 8x16
schuin bankdrukken 15x25 - 12x35 - 10x40 - 8x 45 - 8x 50
Cable fly's niet gedaan omdat ik me erg slecht voelde vandaag
Volgende x beter en hoop dat achter een tijd ik al wat zwaardere trainingen kan posten .
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Comment