FEEL THE POWER[log]

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Tjikaboom View Post
    thx! Het carb cyclen valt reuze mee, ik voel me gewoon goed en heb geen dips of dergelijke.

lage dagen E 200 K 90 V 65
    gemiddelde dagen E 277 K 277 V 30
    hoge dagen E185 K370 V30

Ik zit te twijfelen om mijn vetten iets te verhogen.
    Wanneer ik je waardes las, dacht ik ook spontaan aan het verhogen van je vetten. Elke dag zit je nogal laag in vetten..
    RAW: 155 - 155 - 220
    EQ: 190 - 165 - 230

Comment

Tjah, veel kerels die kuren en er niets van terecht brengen..
      On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

@lucky luc : thx 4 the advice

@gleke : thx! ben al 2 weken bezig in een andere sportschool in gavere. veel jeugd! massas grassprieten die trainen, ik vraag mij soms af voorwat ze trainen, direct zie je ze niet meer lopen. soms wel irritant dat ze met groepjes van 3 rond een toestel zwerven maar het valt best mee voor de rest

In healtcity loopt er best wat rond, veel kerels die kuren maar niet zo erg als in de gym aan het water bij de recrean.

Ben van 22,7% BF naar 19% BF gegaan op +- 2,5 maand tijd. Weeg atm 80 KG
        Hey netjes zeg van de 22.7 nar de 19.

Comment

@lucky luc : thx 4 the advice

@gleke : thx! ben al 2 weken bezig in een andere sportschool in gavere. veel jeugd! massas grassprieten die trainen, ik vraag mij soms af voorwat ze trainen, direct zie je ze niet meer lopen. soms wel irritant dat ze met groepjes van 3 rond een toestel zwerven maar het valt best mee voor de rest

In healtcity loopt er best wat rond, veel kerels die kuren maar niet zo erg als in de gym aan het water bij de recrean.

Ben van 22,7% BF naar 19% BF gegaan op +- 2,5 maand tijd. Weeg atm 80 KG
          Eey goed bezig iedergeval. Ja die grassprieten zijn facking irri. Alles bezet houden. Elke dag bankdrukke en dan advies vrage hmm....

Comment

thx iedereen! Het is een wonder wat voeding allemaal kan doen! heb gellukig nog niks van last gehad van mijn schouder.

Deadlift : 8x40 – 5x50 – 3x60 – 2x70 – 1x80
            6 x 2 x 80 kg

Bank : 8x20 – 5x30 – 4x40 – 3x50 – 2x60 – 1x75 (ging vlot, volgende keer 77,5) – 2x60 – 3x50 – 4x40 – 5x30 – 8x20

Triceps (3 oef)

Triceps Pushdown
            3x8x15

Cable overhead extension
            3x8x20

Dips
            3x8

Biceps (2 oef)

Hammer Curl
            3x8x20

Dumbell Curls
            3x8x20
            Pain is Temporary, Pride is Forever

Never Ever Give Up

Comment

1ste week van de nieuwe cyclus, normaal moeten alle gewichten gestegen zijn.

Bank 1 : 8x30 – 5x40 – 3x50 – 2x60 – 1x70
              5 x 3 x 67,5 kg

Squat : 8x20 – 5x30 – 3x40 – 2x50 – 1x70
              5 x 5 x 70 kg

5 x 5 x 60 kg

Flyes : 3 x 8 x 38 kg

Bank1 2,5kg minder dan anders, ik heb liever iets minder gewicht dat ik de negatieve beweging traag doe en drukken explosief. bij 70 kg ging dit ook maar tegen de 5de reeks was dit redelijk weg.

Denk ook dat het wat wennen is met de nieuwe gym/ toestellen en dergelijke.

Never Ever Give Up

Comment

Deadlift : 8x50 – 5x60 – 3x70 – 2x80 – 1x90
                6 x 2 x 90 kg

Bank : 8x30 – 5x40 – 4x50 – 3x60 – 2x70 – 1x77,5 – 2x70 – 3x60 – 4x50 – 5x40 – 8x30

Triceps (3 oef)

Triceps Pushdown
                3x8x15

Cable overhead extension
                3x8x25

Dips
                3x8

Biceps (2 oef)

Hammer Curl
                3x8x24

Dumbell Curls
                3x8x24

Vlotte training vandaag, Deadlift kan ik best wat meer maar ik ga mijn lichaam nog even laten wennen aan 90 kg

Kwam er vandaag iemand naar mij en zei dat Deadlifts slecht waren voor je rug Daarom doet hij maar halve

Never Ever Give Up

Comment

het gevaar met je rug is dat die er dik van word wij weten wel beter.
                  je bent goed bezig doorgaan zo!
                  Calisthenics / Street workout

Comment

ja was ff lachen, heb een week niet kunnen loggen door de drukte hier maar ik heb alle trainingen voltooid en het gaat vlot, zeer vlot

vandaag

Deadlift : 8x60 – 5x70 – 3x80 – 2x90 – 1x100 (wow!)
                    6 x 2 x 90 kg

Bank : 8x30 – 5x40 – 4x50 – 3x60 – 2x70 – 1x77,5 (vlot, trainingsmaat keer raar op ) – 2x70 – 3x60 – 4x50 – 5x40 – 8x30

Triceps (3 oef)

Triceps Pushdown
                    3x8x15

Cable overhead extension
                    3x8x25

Dips
                    3x8

Biceps (2 oef)

Hammer Curl
                    3x8x24

Dumbell Curls
                    3x8x24

gaat lekker de laatste tijd! net nog iets teveel BF voor de Beachboy contest

spiergeheugen bestaat echt

Never Ever Give Up

Comment

4de week van de cyclus, ondertussen 3de maand die bijna voltooid is. tijd voor wat aanpassingen aan mijn trainingschema.

5 x 3 x 70 kg

Squat : 8x20 – 5x30 – 3x40 – 2x50 – 1x70
                      5 x 5 x 70 kg

Flyes : 3 x 8 x 38 kg

Gewicht = 78 kg !!!!

dus meer definitie zichtbaar

Never Ever Give Up

Comment

Goed dat je al definitie ziet! Ga je nog verder cutten of wil je nu gaan bulken?

Mag ik vragen waarom je altijd eerst je maximale 1x op zoekt en dan pas gaat trainen? Volgens mij heeft dit als gevolg dat je je spieren vermoeid waardoor je de volgende sets minder pakt terwijl je deze misschien wel veel hoger kan pakken als je niet je max op zoekt, maar juist een goede opwarming doet daarvoor in de plaats. Zou zonde zijn om elke keer je max op te zoeken toch als dat ten koste gaat van je sets toch?

Of zit ik fout?
                        Deadlift: 6x100kg Bench: 5x65kg Squat: 6x90kg Military: 5x47.5kg

Comment

Originally posted by costina View Post
                          Goed dat je al definitie ziet! Ga je nog verder cutten of wil je nu gaan bulken?

Mag ik vragen waarom je altijd eerst je maximale 1x op zoekt en dan pas gaat trainen? Volgens mij heeft dit als gevolg dat je je spieren vermoeid waardoor je de volgende sets minder pakt terwijl je deze misschien wel veel hoger kan pakken als je niet je max op zoekt, maar juist een goede opwarming doet daarvoor in de plaats. Zou zonde zijn om elke keer je max op te zoeken toch als dat ten koste gaat van je sets toch?

Of zit ik fout?
                          Ik wil graag nog doorgaan tot 12% BF en dan terug " bulken "

die 1 x is niet mijn maximum maar zoals je leest in mijn 1ste post gaat het de 1ste hoofdoef. van de dag om +-80% van mijn 1 RM en de 2de hoofdoefening +- 70 % van mijn 1 RM.

Als bv. 70 mijn werkgewicht is druk ik als laatste opwarming 1x 72.5 of 75 kg dan voelt mijn werkgewicht niet zo zwaar aan als anders.

Ik doe dit steeds voor blesures te vermijden, een goede opwarming is voor mij een must. ik ga ook veel beter door de sets dan.

bvb op woensdag zie je dat ik mijn bankdrukken in piramide vorm doe en zelf daarbij doe ik mijn 1 x op +-90 % van mijn 1 RM.

Ik druk ms niet zoveel als de rest hier maar ik let vooral op de uitvoering de volledige ROM. negatief traag, positief explosief. dat maakt alle oefeningen toch iets moeilijker naar mijn mening en je voelt de spier ook zeer goed werken.

Never Ever Give Up

Comment

oh ja dat heb ik niet echt goed gelezen dan das wel een goed idee dat het dan lichter aanvoelt ga ik misschien ook wel doen na een goede opwarming!

Maak je geen zorgen over de gewicht wat je drukt hoor ik druk zelf pas 3x5x60 bench met moeite so you're not alone

Comment

Dan zou ik zo opwarmen net als max ot.

12 x 50%
                              10 x 50%
                              6 x 70%
                              3 x 80%
                              1 x 90%,strong rep

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                                Dan zou ik zo opwarmen net als max ot.

12 x 50%
                                10 x 50%
                                6 x 70%
                                3 x 80%
                                1 x 90%,strong rep
                                Dit doen talal en ik, alleen jij pakt dan volgens mij di 1x 110%, als je dit doet word misschien je 100% wel zwakker, juist omdat je het lichter aan vind voelen moet je zwaarder gaan

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X