Originally posted by Tjikaboom
View Post
FEEL THE POWER[log]
Collapse
X
-
Originally posted by Tjikaboom View Post@lucky luc : thx 4 the advice
@gleke : thx! ben al 2 weken bezig in een andere sportschool in gavere. veel jeugd! massas grassprieten die trainen, ik vraag mij soms af voorwat ze trainen, direct zie je ze niet meer lopen. soms wel irritant dat ze met groepjes van 3 rond een toestel zwerven maar het valt best mee voor de rest
In healtcity loopt er best wat rond, veel kerels die kuren maar niet zo erg als in de gym aan het water bij de recrean.
Ben van 22,7% BF naar 19% BF gegaan op +- 2,5 maand tijd. Weeg atm 80 KG
Comment
-
Originally posted by Tjikaboom View Post@lucky luc : thx 4 the advice
@gleke : thx! ben al 2 weken bezig in een andere sportschool in gavere. veel jeugd! massas grassprieten die trainen, ik vraag mij soms af voorwat ze trainen, direct zie je ze niet meer lopen. soms wel irritant dat ze met groepjes van 3 rond een toestel zwerven maar het valt best mee voor de rest
In healtcity loopt er best wat rond, veel kerels die kuren maar niet zo erg als in de gym aan het water bij de recrean.
Ben van 22,7% BF naar 19% BF gegaan op +- 2,5 maand tijd. Weeg atm 80 KG
Comment
-
thx iedereen! Het is een wonder wat voeding allemaal kan doen! heb gellukig nog niks van last gehad van mijn schouder.
Deadlift : 8x40 – 5x50 – 3x60 – 2x70 – 1x80
6 x 2 x 80 kg
Bank : 8x20 – 5x30 – 4x40 – 3x50 – 2x60 – 1x75 (ging vlot, volgende keer 77,5) – 2x60 – 3x50 – 4x40 – 5x30 – 8x20
Triceps (3 oef)
Triceps Pushdown
3x8x15
Cable overhead extension
3x8x20
Dips
3x8
Biceps (2 oef)
Hammer Curl
3x8x20
Dumbell Curls
3x8x20Pain is Temporary, Pride is Forever
Never Ever Give Up
Comment
-
1ste week van de nieuwe cyclus, normaal moeten alle gewichten gestegen zijn.
Bank 1 : 8x30 – 5x40 – 3x50 – 2x60 – 1x70
5 x 3 x 67,5 kg
Squat : 8x20 – 5x30 – 3x40 – 2x50 – 1x70
5 x 5 x 70 kg
5 x 5 x 60 kg
Flyes : 3 x 8 x 38 kg
Bank1 2,5kg minder dan anders, ik heb liever iets minder gewicht dat ik de negatieve beweging traag doe en drukken explosief. bij 70 kg ging dit ook maar tegen de 5de reeks was dit redelijk weg.
Denk ook dat het wat wennen is met de nieuwe gym/ toestellen en dergelijke.Pain is Temporary, Pride is Forever
Never Ever Give Up
Comment
-
Deadlift : 8x50 – 5x60 – 3x70 – 2x80 – 1x90
6 x 2 x 90 kg
Bank : 8x30 – 5x40 – 4x50 – 3x60 – 2x70 – 1x77,5 – 2x70 – 3x60 – 4x50 – 5x40 – 8x30
Triceps (3 oef)
Triceps Pushdown
3x8x15
Cable overhead extension
3x8x25
Dips
3x8
Biceps (2 oef)
Hammer Curl
3x8x24
Dumbell Curls
3x8x24
Vlotte training vandaag, Deadlift kan ik best wat meer maar ik ga mijn lichaam nog even laten wennen aan 90 kg
Kwam er vandaag iemand naar mij en zei dat Deadlifts slecht waren voor je rug Daarom doet hij maar halvePain is Temporary, Pride is Forever
Never Ever Give Up
Comment
-
ja was ff lachen, heb een week niet kunnen loggen door de drukte hier maar ik heb alle trainingen voltooid en het gaat vlot, zeer vlot
vandaag
Deadlift : 8x60 – 5x70 – 3x80 – 2x90 – 1x100 (wow!)
6 x 2 x 90 kg
Bank : 8x30 – 5x40 – 4x50 – 3x60 – 2x70 – 1x77,5 (vlot, trainingsmaat keer raar op ) – 2x70 – 3x60 – 4x50 – 5x40 – 8x30
Triceps (3 oef)
Triceps Pushdown
3x8x15
Cable overhead extension
3x8x25
Dips
3x8
Biceps (2 oef)
Hammer Curl
3x8x24
Dumbell Curls
3x8x24
gaat lekker de laatste tijd! net nog iets teveel BF voor de Beachboy contest
spiergeheugen bestaat echtPain is Temporary, Pride is Forever
Never Ever Give Up
Comment
-
4de week van de cyclus, ondertussen 3de maand die bijna voltooid is. tijd voor wat aanpassingen aan mijn trainingschema.
5 x 3 x 70 kg
Squat : 8x20 – 5x30 – 3x40 – 2x50 – 1x70
5 x 5 x 70 kg
Flyes : 3 x 8 x 38 kg
Gewicht = 78 kg !!!!
dus meer definitie zichtbaarPain is Temporary, Pride is Forever
Never Ever Give Up
Comment
-
Goed dat je al definitie ziet! Ga je nog verder cutten of wil je nu gaan bulken?
Mag ik vragen waarom je altijd eerst je maximale 1x op zoekt en dan pas gaat trainen? Volgens mij heeft dit als gevolg dat je je spieren vermoeid waardoor je de volgende sets minder pakt terwijl je deze misschien wel veel hoger kan pakken als je niet je max op zoekt, maar juist een goede opwarming doet daarvoor in de plaats. Zou zonde zijn om elke keer je max op te zoeken toch als dat ten koste gaat van je sets toch?
Of zit ik fout?Deadlift: 6x100kg Bench: 5x65kg Squat: 6x90kg Military: 5x47.5kg
Comment
-
Originally posted by costina View PostGoed dat je al definitie ziet! Ga je nog verder cutten of wil je nu gaan bulken?
Mag ik vragen waarom je altijd eerst je maximale 1x op zoekt en dan pas gaat trainen? Volgens mij heeft dit als gevolg dat je je spieren vermoeid waardoor je de volgende sets minder pakt terwijl je deze misschien wel veel hoger kan pakken als je niet je max op zoekt, maar juist een goede opwarming doet daarvoor in de plaats. Zou zonde zijn om elke keer je max op te zoeken toch als dat ten koste gaat van je sets toch?
Of zit ik fout?
die 1 x is niet mijn maximum maar zoals je leest in mijn 1ste post gaat het de 1ste hoofdoef. van de dag om +-80% van mijn 1 RM en de 2de hoofdoefening +- 70 % van mijn 1 RM.
Als bv. 70 mijn werkgewicht is druk ik als laatste opwarming 1x 72.5 of 75 kg dan voelt mijn werkgewicht niet zo zwaar aan als anders.
Ik doe dit steeds voor blesures te vermijden, een goede opwarming is voor mij een must. ik ga ook veel beter door de sets dan.
bvb op woensdag zie je dat ik mijn bankdrukken in piramide vorm doe en zelf daarbij doe ik mijn 1 x op +-90 % van mijn 1 RM.
Ik druk ms niet zoveel als de rest hier maar ik let vooral op de uitvoering de volledige ROM. negatief traag, positief explosief. dat maakt alle oefeningen toch iets moeilijker naar mijn mening en je voelt de spier ook zeer goed werken.
Pain is Temporary, Pride is Forever
Never Ever Give Up
Comment
-
oh ja dat heb ik niet echt goed gelezen dan das wel een goed idee dat het dan lichter aanvoelt ga ik misschien ook wel doen na een goede opwarming!
Maak je geen zorgen over de gewicht wat je drukt hoor ik druk zelf pas 3x5x60 bench met moeite so you're not aloneDeadlift: 6x100kg Bench: 5x65kg Squat: 6x90kg Military: 5x47.5kg
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View PostDan zou ik zo opwarmen net als max ot.
12 x 50%
10 x 50%
6 x 70%
3 x 80%
1 x 90%,strong repDeadlift: 6x100kg Bench: 5x65kg Squat: 6x90kg Military: 5x47.5kg
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment