Sjoerd's Total Destruction

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

is straight arm pulldown niet voor je rug?
    Ik heb die er altijd in bij mijn rug training, samen met DL, T Bar row en DB row.
    Deadlift doe ik altijd 5x5 als werkset.
    T Bar row doe ik meestal 6 setjes x 8 - 15 reps.
    DB row doe ik gewoon 4 setjes 8-15 reps. Zelfe geldt voor straight arm pulldown.
    BOR vind ik nagenoeg hetzelfde als de T Bar row.

ik zie DL als mijn hoofdoefening. De rest zie ik als assists om mijn DL beter te maken.

Comment

@gleke, haha nee ik wist niet hoe ik het anders uit moest drukken Dit maakte het iig duidelijk haha. Ik zal eens kijken de volgende rugtraining!

@flater, ik heb die oefening erin zitten als vervangen van dat je zeg maar op een bankje ligt en een dumbell gebruikt om die te laten zakken tot onder je hoofd. Weet ff niet hoe het heet, zo rek je je borst ook beetje op. Deed ook altijd de DL 5x5. Dit is even een experiment om een aantal weken te kijken hoe lekker ik hier opga. Erna ga ik uiteraard weer 5x5 op de compounds dus niet getreurd! Je hebt idd een punt in het feit dat T bar en BOR beetje 1 pot nat is al is de grip wel smal bij de T bar en bij de BOR wide. Maargoed, dat gaf gleke ook al aan. Even kijken hoe het bevalt, eventueel die oefeningen samenpakken en met de dumbell row meer setjes pakken over aantal weken!
      DL vind ik ook belangrijk. Massa op rug komt vanzelf wel. BP en de DL zijn bij mij belangrijkst. Squat nog niet echt, omdat die nog niet echt zo vooruit wil gaan. Maar zelfs dat moet goedkomen tijdens de bulk.

Vandaag is overigens een rustdag. Gewicht was 83,7, was voordat ik gescheten had.
      Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

Gaat lekker hier

Comment

oke nice.
          gaat de goede kant op..

Comment

Thanks mannen!

Comment

Originally posted by sjoerdiezee View Post
              @gleke, haha nee ik wist niet hoe ik het anders uit moest drukken Dit maakte het iig duidelijk haha. Ik zal eens kijken de volgende rugtraining!

@flater, ik heb die oefening erin zitten als vervangen van dat je zeg maar op een bankje ligt en een dumbell gebruikt om die te laten zakken tot onder je hoofd. Weet ff niet hoe het heet, zo rek je je borst ook beetje op. Deed ook altijd de DL 5x5. Dit is even een experiment om een aantal weken te kijken hoe lekker ik hier opga. Erna ga ik uiteraard weer 5x5 op de compounds dus niet getreurd! Je hebt idd een punt in het feit dat T bar en BOR beetje 1 pot nat is al is de grip wel smal bij de T bar en bij de BOR wide. Maargoed, dat gaf gleke ook al aan. Even kijken hoe het bevalt, eventueel die oefeningen samenpakken en met de dumbell row meer setjes pakken over aantal weken!
              DL vind ik ook belangrijk. Massa op rug komt vanzelf wel. BP en de DL zijn bij mij belangrijkst. Squat nog niet echt, omdat die nog niet echt zo vooruit wil gaan. Maar zelfs dat moet goedkomen tijdens de bulk.

Vandaag is overigens een rustdag. Gewicht was 83,7, was voordat ik gescheten had.
              Dat heet een (bench) dumbell pullover goed bezig jongen! Hoezo geen squads? je kunt het ook met een bench doen he.. zo neerzetten dat als je failed je op de bank terecht komt en dus geen blessures krijgt.. of met een spotter erbij?
              189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
              Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Even voor een periode geen squats doen kan ook helemaal geen kwaad!
                'Half men, half animal, all dead!'

Comment

Neeenee, doe wel squats hoor! Alleen is dat echt het enige wat nu niet echt goed loopt! Maar ook daar komt wel verandering in.

@Mauke, bedankt voor de aanvulling. Kwam er even niet op haha

Comment

Gewicht vanmorgen was 83,5.
                    Training van gisteren schouders:
                    Dumbell Press
                    8x17
                    8x23
                    8x23
                    8x23
                    8x23 --> Ik was nogal moe, omdat ik een redelijk drukke week gehad heb. Ik merkte dan ook het niet super ging op deze oefening in vergelijking met voorgaande weken.

Side raises:
                    8x8
                    8x8
                    8x9
                    8x9

Standing delt raises:
                    8x4
                    8x4
                    8x4
                    8x4 --> Deze oefening voel ik nog steeds niet extreem in de achterkant van mn schouders.

Shrugs
                    8x28
                    8x28
                    8x28
                    8x28

Vandaag een rustdag en morgen staan de beentjes op het programma. Dan kan ik uitslapen dus verwacht wel een prima training om eerlijk te zijn.

Comment

Originally posted by sjoerdiezee View Post
                      Gewicht vanmorgen was 83,5.
                      Training van gisteren schouders:
                      Dumbell Press
                      8x17
                      8x23
                      8x23
                      8x23
                      8x23 --> Ik was nogal moe, omdat ik een redelijk drukke week gehad heb. Ik merkte dan ook het niet super ging op deze oefening in vergelijking met voorgaande weken.

Side raises:
                      8x8
                      8x8
                      8x9
                      8x9

Standing delt raises:
                      8x4
                      8x4
                      8x4
                      8x4 --> Deze oefening voel ik nog steeds niet extreem in de achterkant van mn schouders.

Shrugs
                      8x28
                      8x28
                      8x28
                      8x28

Vandaag een rustdag en morgen staan de beentjes op het programma. Dan kan ik uitslapen dus verwacht wel een prima training om eerlijk te zijn.
                      Niet elke dag kan super gaan

Ik zou die delt raises liggend proberen, daar voel ik ze namelijk wel aardig. Keep up the good work!

Comment

4x8x23 is toch zeker niet slecht, zeker niet met goede vorm!
                        'Half men, half animal, all dead!'

Comment

lekkere trainingen =)

Comment

Uiteraard zijn ze met goede vorm
                            De seated delt raises ga ik de volgende keer idd denk ik een keer proberen! Kijken of ik ze daar een beetje beter voel! Goede suggestie matthias.

Leuk dat jullie me allemaal nog steeds volgen!
                            Het is een beetje hectisch allemaal de laatste tijd. Erg druk met mijn master. Vergeleken met de bachelor is dit echt een fulltime job en de bachelor studie 3 jaar vakantie. Maargoed. Wel leerzaam en je moet wat he als je later flink wat geld wil verdienen. Maar in mijn filosofie staat wel 1 ding: "Trainen kan altijd." Druk of rustig, ik maak er gewoon tijd voor. Vnv beetje chillen en wat spul doorlezen. Morgen beentjes trainen.

Dalijk biefstuk met rode ui en champignons maken en 100 gram rijst erbij Wordt wel lekker!

Comment

Lekkker! ga zo ook even naar de c1000 post workout mealtje scoren :P

Comment

Haha, kijk..Dan heb je iig een lekker vers maaltje!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X