Sjoerd's Total Destruction

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Haha, huisgenoot van me zei dat ook al! 'In je bachelor geven ze vaak nogal wat punten weg, maar wacht maar tot je aan je master begint!' We zullen volgend jaar wel zien!

Ben het idd wel met je eens dat je altijd kunt trainen, hoe druk ook. Al is het maar 3 keer per week!
    'Half men, half animal, all dead!'

Comment

Originally posted by Milestone View Post
      Haha, huisgenoot van me zei dat ook al! 'In je bachelor geven ze vaak nogal wat punten weg, maar wacht maar tot je aan je master begint!' We zullen volgend jaar wel zien!

Ben het idd wel met je eens dat je altijd kunt trainen, hoe druk ook. Al is het maar 3 keer per week!
      Precies! De overgang van middelbare school --> Bachelor is altijd groot en even wennen. Bachelor --> Master hetzelfde, maar alles went. Later zal het ook druk worden met een fulltime job, dus dan zit je iig al in het ritme.

Gewicht vanmorgen was 83,2kg. Hou het gewicht nog een week in de gaten, stijgt het dan niet, dan gaan we de kcals een beetje verhogen. Kijken of we dan weer meer resultaat zien!

Vandaag de benen getraind. Eerst mn kamer schoongemaakt. 3 kwartier laten gaan trainen.

Squats
      8x40
      8x70
      8x70
      8x70
      8x72,5

Leg Press
      8x157,5
      8x157,5
      8x157,5
      8x157,5

Leg extensions
      8x67,5
      8x67,5
      8x72,5
      8x72,5

Leg curls
      8x72,5
      8x72,5
      8x72,5
      8x72,5

Seated calf raises
      8x157,5
      8x157,5
      8x157,5
      8x157,5

Al met al prima training, meteen na de training 80g maizena + whey gehad. Over een uurtje ofzo knallen we er een bordje warm eten in. Nu gaan we de boeken in en even flink wat paginas doorspitten!

Ciaoo
      Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

zo, heb nu heel je log ff doorgelezen, ziet er netjes uit! wat ik wel vreemd vind bij je benen is dat je maar 72,5 kg squat. ik squat 100 maar mijn leg extensions en leg curls zitten beide op 50. leg press kan ik niet echt wat over zegge want die is op elke machina wel weer anders.
        kan je niet gewoon zwaarder gaan bij de squats?
        Huidig: 92.5kg, 186cm 14% (schatting adv de spiegel)
        Doel eind 2015: 100kg
        http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/57190-niecks-log-naar-95-kg.html

Comment

Mijn squat kan wel zwaarder, maar dan gaat het weer ten koste van de uitvoering. Vanaf nu probeer ik consequent elke week te verhogen. Ik eet genoeg (denk ik, kan ik nu nog niet zeggen) Ik ben pas een week aan het 'bulken'. Mijn squat is altijd mijn zwakke punt geweest. Je hebt mensen die gaan als een raket op de squat zonder uberhaupt een voedingsschema te hebben. En je hebt mensen die moeten er voor werken als een paard. Maar ik heb er vertrouwen in Mijn squat is ook zeker niet goed. Waar ik wel tevreden over ben is de uitvoering, die is er wel beter op geworden namelijk!

Comment

Vanmorgen 84,4kg. Had nog niet gescheten dus erna was ik waarschijnlijk wel een kilo lichter. Nu werken en vnv trainen en nadal-djokovich kijken. Dat nadal even wint want heb flink ingezet op unibet! Vnv meer....

Comment

Draak van een vent, post dat gewoon in zijn log(meerdere keren).

Comment

Jij bent wel droog geworden zeg!!

Comment

Je profielfoto ziet er veelbelovend uit bro.

Je gaat jezelf toch niet totaal verwoesten hopelijk?
                  The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Haha nee! Ik ben rust zelve! Jammer dat die wedstrijd pas zo laat begint. Want morgen gewoon kwart voor 9 college! DUs ben bang dat ik het niet af ga kijken. Net getraind overigens!

BP:
                    8x40
                    8x75
                    8x75
                    8x75
                    8x75 (laatste 2 met beetje hulp)

Decline BP
                    8x70
                    8x70
                    8x70
                    8x70 (laatste met beetje hulp)

Incline flies
                    8x15
                    8x15
                    8x15
                    8x15

Straight arm pulldown
                    8x27,0
                    8x27,0
                    8x27,0
                    8x27,0

Rope extensions
                    8x22,5
                    8x22,5 +klein gewichtje
                    8x22,5 +klein gewichtje
                    8x22,5 +klein gewichtje

Rope pulldown
                    8x22,5 +klein gewichtje
                    8x22,5 +klein gewichtje
                    8x22,5 +klein gewichtje
                    8x22,5 +klein gewichtje

Dips:
                    8x BW - 8,5
                    8x BW - 8,5
                    8x BW - 4,5
                    8x BW - 4,5

Heb iets meer rust moeten nemen dan normaal. Het was echt druk in de gym.
                    Ook nog wat buik gedaan. Zo nadal-djoko kijken. Begint pas om 10 uur. Had dat liever anders gezien!

Comment

Bedankt voor de complimentjes! Kev, leuk dat je terug bent mant! Ik volg jouw animallog altijd met plezier.

Comment

Ik schrok al!

Succes er mee, ik hou je log in de gaten.
                        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Net weer lekker getraind. Rug en biceps waren aan de beurt. Mn straps ben ik blijkbaar kwijt dus dat was wel vervelend, daardoor kon ik toch wat minder hard gaan op de DL.
                          Deadlift
                          8x60
                          8x105
                          8x105
                          8x105
                          8x107,5 --> Ging echt verrekes lekker!

T-Bar rows
                          8x55
                          8x55
                          8x57,5
                          8x57,5-> Ging ook lekker! Goede oefening vind ik.

BOR
                          8x50
                          8x50
                          8x50
                          8x50 --> Ging beter dan vorige week. Vorige week kon ik de laatste paar herhalingen van elke set niet helemaal tot mn borst krijgen, nu wel. Oftewel volgende week verhogen.

Lat pulldowns
                          8x54,5 + klein gewichtje
                          8x54,5 + klein gewichtje
                          8x54,5 + klein gewichtje
                          8x61,0 --> Ging lekker

Dumbell row
                          8x24
                          8x24
                          8x25
                          8x26 --> Gleke's advies opgevolgd. geprobeerd om wat explosiever omhoog en omlaag te gaan. Dit betekent dat ik zwaarder kan. Alleen dan ben ik niet meer puur op vorm en techniek aan het trainen. Maar dit voelt wel beter aan.

Dumbell curls
                          8x13
                          8x13
                          8x13
                          8x13

Hammer curls
                          8x9
                          8x9
                          8x9
                          8x9

Al met al lekkere training. Tijd voor een laatste casseine shake. Daar heb ik overigens de whey perfection mix voor. Casseine en whey gemixt voor het slapen gaan. Daarna even nog 5 blz lezen voor school. Heb ik mn target gehaald en dan lekker tv kijken en slapen. Morgen voor de verandering niet vroeg eruit, wekker om half 9-9 uur ofzo. Dikke prima!

Comment

Mooie training weer joh! En je moet wel gek zijn met je 8 reps op DL!

Alleen groot verschil in DL en BOR?
                            'Half men, half animal, all dead!'

Comment

Originally posted by Milestone View Post
                              Mooie training weer joh! En je moet wel gek zijn met je 8 reps op DL!

Alleen groot verschil in DL en BOR?
                              Hoezo? Zou je met dat gewicht minder reps adviseren?

Mooie training Sjoerd! Hoe voelt voor jou je biceps aan? Is 13kg je max, of pak je minder?

Comment

Ik heb ook geen idee waarom mn BOR zo laag is. Wil gewoon niet echt vlotten met die oefening. Al ging het gisteren allemaal vrij makkelijk dus volgende week sowiezo verhogen. Met biceps is 13kg denk ik niet mn max. Kan wel iets meer, maar dan gaat de uitvoering eraan. Nu train ik biceps met mn armen en niet met mn lichaam. Biceps zijn altijd al aardig op na mijn rugtraining.

Dit schema met 8 reps gaat na deze week nog 4 weken doorlopen. Daarna misschien weekje deloaden en dan op de compounds 5x5 doen. Weet alleen niet in hoeverre dat deloaden eerst noodzakelijk is.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X