Sjoerd's Total Destruction

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Afgelopen dagen aardig druk gehad! Wel blijven trainen gewoon
    Gisten een push training gehad. Gewicht is inmiddels 87,2!
    BP:
    5x5x82,5

Incline BP
    8x62,5
    8x62,5
    8x62,5 --> Laatste rep wel met hulp maar ging wel lekker!

Cable crossovers
    8x22,5
    8x22,5
    8x22,5

Overhead Press
    8x40
    8x40
    8x40 --> Laatste met hulp

Tricep Pushdown
    8x43,0
    8x43,0
    8x43,0

Side raises
    3x8x10

Al met al goede training. Het is een beetje druk de laatste tijd maar dat hoort er bij zo nu en dan. Trainen gaat gewoon nog goed. Eten ook, Nog 7 weekjes bulken en dan gaan we Martin's programma eens doen!! Het logo van de sportvereniging is inmiddels af. Dus het gaat de goede kant op. Promotie wordt zaterdag gefabriceerd en dan kan er binnenkort de eerste clinic georganiseerd worden! Nog even denken wat voor clinic interessant is als eerste clinic, mss voeding, mss training/techniek!
    Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

• Net de pull training gehad:

DL

8x60

5x80

5x5x120 --> Merkte wel dat ik dit keer sochtends trainde. Het ging allemaal ietsjes minder dan normaal

Dumbell Row

8x30

8x30

8x32

Lat Pulldown

8x54,5 + gewichtje

8x54,5 + gewichtje

8x61,0

Shrugs

3x8x30

Reverse Peck-Deck

8x40,5

8x40,5

8x45,5

Barbell curls

3x8x15kg aan elke kant

Seated hammer curls

3x8x15kg per dumbell

Al met al aardige training weer. Nog wat buik gedaan. Heb het zo onderhand wel weer gehad met bulken. Wil wel weer droog trainen. Maar we zitten alweer op 10 november. Dus 1 januari gaan we beginnen. Mart's routine, dan komt het waarschijnlijk wel goed.

Comment

• Vandaag een rustdag. Heb het deze week erg druk met school gehad. Gewoon getraind, ook de voeding gewoon goed op orde. Gewicht is inmiddels 87,3. Ik ben toch meer een droog-train man dan een bulk man. Het liefst sta ik ook gewoon heel het jaar droog met een dikke sixpack en 2 guns waar er een glazen bol op de glazen bol zit, maar het is toch winter, dus we gaan nog gewoon door tot 1 januari. Vanavond even relaxen, misschien nog iets doorlezen voor school en vroeg pitten. Even die rust pakken!

Ciaoo

Comment

• Heb echt een super lekkere training gehad! Heb een keer een pre-workout genomen. Maximize V2. Gaf me net toch iets meer gedurende de training. Er kwam een jongen (stronglifter naar me toe) en die zei dat de vorm van mn squat goed was. Dit doet me goed! aangezien ik echt al super lang op de juiste vorm zit te oefenen. Nu kan ik dus lekker verhogen want de squat ging vrij simpel!

Sq

8x40

5x60

5x5x82,5

Leg Press

3x8x184,5

Leg Extensions

3x8x76,5

Seated leg Curls

3x8x82,5

Standing calf raises

3x8x103,5

Comment

• Baasjes en Bazinnetjes,

Net weer getraind, Push dit keer

BP

8x40

5x60

5x5x82,5 --> Ging goed Vrijdag 85

Incline BP

3x8x62,5 --> De laatste set ging erg stroef, nu blijkt wel, hoe meer ik de BP verhoog, hoe minder hard ik ga op de incline.

Crossovers

3x8x22,5

Overhead Press

3x8x40

Tricep pushdown

3x8x43,0 --> Goede vorm, geen fietsband oppompen zoals een andere achterlijke mallot het 5x per week doet in de gym.

Side Raises

3x8x10kg per dumbell

Daarna nog wat buik en klaar is kees.

Weer een drukke week voor de boeg. De nieuwe verzekeringen zijn bekend bij CZ OHRA en Delta Lloyd dus flink gassen. Daarnaast nog flink studeren, sporten en natuurlijk mn sociale leven een beetje bijhouden.

Comment

• we zijn even sterk in de incline maar je flat is stukken beter? Pompen jonge!
              sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• Ja ik weet ook niet hoe dat komt eerlijk gezegd. Zorg wel altijd voor altijd voor een goede balans in de trainingen. Zou het ook wel chill vinden als die incline richting de 70 gaat!

Comment

• Net pull training gehad:
                  DL
                  8x60
                  5x80
                  5x5x120kg

Dumbell Row
                  3x8x32kg

Lat Pulldown
                  3x8x54,5+ klein gewichtje

Reverse Peck-Deck
                  2x8x40,5
                  8x45,5

Shrugs
                  3x8x30

Barbell Curl
                  3x8x15kg aan elke kant

Hammer curls
                  3x8x15kg per dumbell

Ik vind deze training toch de training die de minste voldoening geeft. Krijg van benen altijd de meeste voldoening. Weet niet of ik de enige ben die dit zo ervaart?

Comment

• Geen voldoening met de deadlift? Dat heb ik nog nooit gehad.

Comment

• Ja, ik weet niet, tuurlijk is de deadlift een chille oefening, maar voel me altijd chiller bij het squatten of de bench! Maar was ook beetje gaar deze training dus dat kan ook wel meespelen:P

Comment

• Ik zou meer gewicht nemen bij DB row, lekker zwaar gaan gewoon.

Wat me opviel is dat je bij je main oefening telkens serieuze sprong maakt.
                        Persoonlijk doe ik liever 3 setjes opwarming bijvoorbeeld:
                        BP

8x40

5x60
                        5x72,5
                        5x5x82,5

DL
                        8x60
                        5x90
                        5x110

5x5x120kg

Niemand verplicht jou om het zo te doen, maar beetje extra opwarming kan geen kwaad. Nu zit je wellicht nog relatief laag in gewicht voor je 5x5, maar later zal je die extra oef opwarming zeker kunnen waarderen (ik toch )
                        On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

• Originally posted by sjoerdiezee View Post
                          Ja, ik weet niet, tuurlijk is de deadlift een chille oefening, maar voel me altijd chiller bij het squatten of de bench! Maar was ook beetje gaar deze training dus dat kan ook wel meespelen:P
                          Ja, zo hebben we allmaal een oefening die we liever doen dan anderen

Ben het trouwens eens met Gleke, lekker veel herhalingen die eerste set en dan eventueel iets minder herhalingen pakken bij de overige warming up. Maar wel een extra set er tussen.

8x60
                          3x90
                          3x110

5x5x120kg

Comment

• Zo, bij gelezen

Mooie log om te lezen! Vraagje, cable cross-over is hetzelfde als cable fly's? En overhead press hetzelfde als military press? Verder leuk idee om je bench 5x5 te pakken, maakt het afwisselend lijkt me. Zit hierdoor zelf met de gedachte te spelen, al denk ik dat mijn techniek verbeterd moet worden.
                            Train hard or go hormone

Comment

• gebruik je die plate loaded pulldown nooit? die vind ik echt geniaal, behalve dat die los van de grond komt soms
                              Groeten

Comment

• Originally posted by Revius View Post
                                gebruik je die plate loaded pulldown nooit? die vind ik echt geniaal, behalve dat die los van de grond komt soms
                                Gebruik ik eigenlijk zelden! Je hebt wel gelijk hoor. Ik zit er ook over te denken om die oefening en de T-Bar in mn volgende schema te verwerken! Van die oefeningen waar je lekker kan knallen. En ja, met die gewichten die jij pakt, komt alles los van de grond:P. Nog ff en die barbell voor het deadliften knakt zo in tweeen:P

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X