Vandaag is de dag van de carb load! Kan niet wachten. Dalijk 40 minuten LIT cardio en vanmiddag de tension workout. Dan zit het er eigenlijk al weer op, want zwaarder dan de eerste 3,5 dag van de week ga je het de rest van de week niet krijgen.
UD2.0 log Sjoerd start 26-03
Collapse
X
-
Tension workout gehad. Kreeg de opmerking van een aantal man dat ik er vertyfd uit zag. Dat is mooi!
BP
9x77,5 (-1 rep, +7,5kg)
10x75 (+5kg)
Chins
2x10xBW
Incline BP
2x11x55kg (+1rep, +5kg)
Seated row
10x68 (+7kg)
9x68 (-1 rep, +7kg)
Side raises
2x9x9 (-1 rep, +1kg)
Calf raises
3x12x76,6
Leg Press
3x10x139,5
Leg curls
3x12x63,5
Dips
2x8xBW
Bicep EZ curls
12x12,5 aan elke kant
11x12,5 aan elke kant
Tussen haakjes staat de progressie mbt vorige UD2.0 cycle. Ben tevreden met de progressie. Ben benieuwd naar de power workout zaterdag bij revius!Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Inmiddels is de carb load in volle gang. Was echt een verademing dat ik nu mocht eten. Met wat kleine aanpassingen in UD2.0 heb ik het idee dat het nu nog optimaler gaat. Ik was erg tevreden met de tension-workout dus in mijn bulk heb ik sowieso aardig wat gegained. Ben erg benieuwd naar de power-workout bij Ziyed morgen. Vandaag nog even 175g pasta, 12 boterhammen, 200g brinta, een liter yoghurt en wat andere voedingsmiddelen wegwerken. Voel me iig al weer een stuk beter vandaag.
Een ervaring tijdens UD2.0: Tijdens de low-carb dagen slaap ik erg onrustig en kort. Moeite om in slaap te komen. Tijdens de carb load, slaap ik erg vast en lang. Nu komt dit natuurlijk door de carbs, maar het is wel een verademing als je van korte nachtrust naar een lekkere lange diepe slaap gaat weer.Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Originally posted by Teddek View PostLekker man. ik slaap ook vaak slecht, en heerlijk als je een keer goede nacht rust pakt.
Wist overigens niet dat carb load daarmee te maken kon hebben.Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Originally posted by Yawa77 View PostBem benieuwd naar de pics als je ripped to shreds bent! Wat een discipline man
- Volgende week vakantie
- Vanaf 18 juli beginnen met 3 weken UD2.0, in die tijd zou ik theoretisch nog een 2,1% moeten kunnen verliezen. Dan kijken waar we dan staan.
- Vervolgens waarschijnlijk het schema van Dyno oppakken en dat gaan cyclen. Zo kan ik altijd laag bodyfat blijven en hoef ik straks als ik aan het werken ben niet extreem te cutten. Mits het werkt natuurlijk. Maar de set-up is UD2.0 gerelateerd en aangezien UD2.0 werkt zou ik niet inzien waarom zon approach niet zou werken.Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Originally posted by sjoerdiezee View PostWeet nog niet zeker of ik shredded wil worden. Het plan is als volgt:
- Volgende week vakantie
- Vanaf 18 juli beginnen met 3 weken UD2.0, in die tijd zou ik theoretisch nog een 2,1% moeten kunnen verliezen. Dan kijken waar we dan staan.
- Vervolgens waarschijnlijk het schema van Dyno oppakken en dat gaan cyclen. Zo kan ik altijd laag bodyfat blijven en hoef ik straks als ik aan het werken ben niet extreem te cutten. Mits het werkt natuurlijk. Maar de set-up is UD2.0 gerelateerd en aangezien UD2.0 werkt zou ik niet inzien waarom zon approach niet zou werken.
week 1: 15% onder onderhoud
week 2: 10% boven onderhoud (op rustdagen zelfs maar 5%).
week 3: 10% boven onderhoud. (op rustdagen zelfs maar 5%).
Ook is de totale hoeveelheid training in week 1 best veel, wat het kcal deficiet vergroot die week.
Netto komt het (met deze opzet) erop neer, dat je vetmassa gaat verliezen en spiermassa gaat winnen (per cyclus van 3 weken). zo kun je bijvoorbeeld in een 3 of 6 maanden van 12% vet bij 90 kilo naar een 8-10% bij 90 kilo toewerken. Langzaam droger worden en massa winnen.
Maar stel nou dat je vet% al zeer laag is. dan is recompen bijna niet meer mogelijk. Of in ieder geval zeer lastig. Bovenstaande qua voeding is dan ook goed voor mensen die rond de 12-14% staan, en dit willen verlagen naar een 8-10%, terwijl ze hun spiermassa vergroten.
----------------
Stel je staat al op een 8% of lager. Dat je vet% lager wordt zonder streng te dieten is klein. en je wil wel spiermassa opbouwen, maar tevens je vet% laag houden, dan zou ik het zo doen.
week 1: 0-5% onder onderhoud. zelfs als je op "onderhoud" eet, zul je door de grotere hoeveelheid sets/reps toch nog wel wat extra vet verliezen (omdat je onderhoud niet gebaseerd is op deze hoeveelheid training).
week 2: 10-15% boven onderhoud (op rustdagen maar 5-10% erboven).
week 3: 10-15% boven onderhoud. (op rustdagen maar 5-10% erboven).
Zodat je gemiddeld gezien over die drie weken gezien toch boven je kcal onderhoud zit. (200 kcal per dag gemiddeld gezien over de drie weken).
Nadeel: gainen gaat langzamer als op een straight bulk. Voordeel: je bent continu in goede shape.
Ik persoonlijk zou niet die drie weken ud2 gaan doen, maar gewoon meteen beginnen met recompen.Last edited by dynobet; 06-07-2012, 13:53.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Originally posted by dynobet View PostMijn toekomstige schema is (met de huidige opzet) een recomp schema.
Ook is de totale hoeveelheid training in week 1 best veel, wat het kcal deficiet vergroot die week.
Netto komt het (met deze opzet) erop neer, dat je vetmassa gaat verliezen en spiermassa gaat winnen (per cyclus van 3 weken). zo kun je bijvoorbeeld in een 3 of 6 maanden van 12% vet bij 90 kilo naar een 8-10% bij 90 kilo toewerken. Langzaam droger worden en massa winnen.
Maar stel nou dat je vet% al zeer laag is. dan is recompen bijna niet meer mogelijk. Of in ieder geval zeer lastig. Bovenstaande qua voeding is dan ook goed voor mensen die rond de 12-14% staan, en dit willen verlagen naar een 8-10%, terwijl ze hun spiermassa vergroten.
----------------
Stel je staat al op een 8% of lager. Dat je vet% lager wordt zonder streng te dieten is klein. en je wil wel spiermassa opbouwen, maar tevens je vet% laag houden, dan zou ik het zo doen.
week 1: 0-5% onder onderhoud. zelfs als je op "onderhoud" eet, zul je door de grotere hoeveelheid sets/reps toch nog wel wat extra vet verliezen (omdat je onderhoud niet gebaseerd is op deze hoeveelheid training).
week 2: 10-15% boven onderhoud (op rustdagen maar 5-10% erboven).
week 3: 10-15% boven onderhoud. (op rustdagen maar 5-10% erboven).
Zodat je gemiddeld gezien over die drie weken gezien toch boven je kcal onderhoud zit. (200 kcal per dag gemiddeld gezien over de drie weken).
Nadeel: gainen gaat langzamer als op een straight bulk. Voordeel: je bent continu in goede shape.
Ik persoonlijk zou niet die drie weken ud2 gaan doen, maar gewoon meteen beginnen met recompen.
Het zal natuurlijk in cycle 1 wel zoeken worden naar de gewichten. Hoop dat dit wel vlug gaat, want je wil natuurlijk niet 1 hele cycle verspillen aan het opzoeken van de gewichten. Het is een beetje vergelijkbaar met depleten ofniet in week 1? Hoog in reps. Voeding laag in carbs 150g.Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Originally posted by sjoerdiezee View PostHmm, dit brengt mij wel aan het twijfelen. Ik schat dat ik dalijk op 12,5% sta ofzo. Voordat ik op vakantie ga dan. Kwa voeding is het wel veel flexibeler + als er een etentje is hoef ik niet hoog en laag te springen dat het niet kan zoals het met UD2.0 het geval is. Als ik op 12% sta Dyno, dan moet ik het gewoon zo indelen?:
als je wil gaan beginnen, ga ik je helpen met indelen van de voeding. Maar de opzet die ik op muscleboard heb gezet is de definitieve die ik zelf ga volgen (heb nu zelf 12-13% vet). Dat is vergelijkbaar met bovenstaande.
Het zal natuurlijk in cycle 1 wel zoeken worden naar de gewichten. Hoop dat dit wel vlug gaat, want je wil natuurlijk niet 1 hele cycle verspillen aan het opzoeken van de gewichten.
in week 1: Pak eerste set (opwarmen) een gewicht waarmee je denkt 15-20x te halen. duw dan 12-15 reps. je voelt vanzelf hoe zwaar of licht dit is. pas het gewicht aan (op basis van hoe zwaar het voelde).
Dan zou je in je tweede set eigenlijk al in de juiste reprange moeten zitten met het juiste gewicht (mits je enig idee hebt van hoeveel je kan op bepaalde oefeningen). Je zult net iets meer kunnen als wanneer je deplete.
week 2: Reprange is vergelijkbaar met UB/LB massa schema en/of tension workout. zou je dus grofweg moeten weten.
week 3: reprange is vergelijkbaar met de power workout op ud2. Dus dan weet je ook ongeveer waar je op moet gokken. eerste werkset pak je 5 kilo minder als op ud2. en dan voel je vanzelf of er meer in zit.
eerste drie weken is natuurlijk een beetje wikken en wegen qua gewichten. Het is misschien niet 100% (optimaal), maar wellicht wel 90-95%
Het is een beetje vergelijkbaar met depleten ofniet in week 1? Hoog in reps. Voeding laag in carbs 150g.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Voeding moet ik snel in orde gaan maken dan. Maandag kom ik aan in Duitsland. Dinsdag keer ik terug naar Nederland en de bedoeling is eigenlijk al dat ik woensdag van start ga. Dat zou dan voeding zijn en vervolgens donderdag + vrijdag trainen. Het alternatief is om te wachten tot maandag en dan te beginnen. Dan moet ik alleen nog wat bedenken voor die halve week. Zelf begin ik het liefst meteen.Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Originally posted by sjoerdiezee View PostVoeding moet ik snel in orde gaan maken dan. Maandag kom ik aan in Duitsland. Dinsdag keer ik terug naar Nederland en de bedoeling is eigenlijk al dat ik woensdag van start ga. Dat zou dan voeding zijn en vervolgens donderdag + vrijdag trainen. Het alternatief is om te wachten tot maandag en dan te beginnen. Dan moet ik alleen nog wat bedenken voor die halve week. Zelf begin ik het liefst meteen.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Originally posted by dynobet View Postwerk toch makkelijker als je gewoon begint op een maandag (doe ik zelf ook). je kan wo + do een ub/lb doen. en dan maandag beginnen?Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment