UD2.0 log Sjoerd start 26-03

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ben nog steeds niet fit. Het vervelende is dat ik aan de diarree ben. Kan alles van eten wel naar binnen krijgen maar het komt er gewoon weer uit. Gister iig wel. Vandaag gaat het tot zover nog wel aardig. Ik carb load dus gewoon door. Overweeg misschien om vandaag even norrit te kopen. Als het fysiek het toelaat wil ik morgen ook gewoon de power-workout doen. Rust nog steeds erg veel. Gister wel gewoon de tension gedaan en die ging gewoon nog verbazingwekkend aardig.
    Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

• Diarree is erg vervelend. Neem je die stoplimonade van roosvice? die werkt wel goed.
      Lid van de 200 club

Comment

• Originally posted by sjoerdiezee View Post
        Ben nog steeds niet fit. Het vervelende is dat ik aan de diarree ben. Kan alles van eten wel naar binnen krijgen maar het komt er gewoon weer uit. Gister iig wel. Vandaag gaat het tot zover nog wel aardig. Ik carb load dus gewoon door. Overweeg misschien om vandaag even norrit te kopen. Als het fysiek het toelaat wil ik morgen ook gewoon de power-workout doen. Rust nog steeds erg veel. Gister wel gewoon de tension gedaan en die ging gewoon nog verbazingwekkend aardig.
        zou norrit echt pas als laatste uitweg nemen. kijk eerst of het zonder ook lukt.
        More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• Norrit is ter reiniging, je moet Immodium hebben.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Maar het is nu al 2,5 dag zo he. Gewicht zakt zo wel erg snel ondanks dat ik gewoon de voeding binnen krijg die ik binnen moet krijgen. Gewicht is nu 87,0. Nu heb ik nog wel een dag carb loaden te gaan en ben ik helemaal leeg van alles. Maar dan nog. Het is niet de bedoeling dat ik dalijk met UD2.0 en de combi van die diarree naar de 85 ga. Dus ik kijk even hoe het nu gaat. Als ik rond het middaguur niet meer naar de wc hoef, dan is het iig aan de betere hand.

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
              Norrit is ter reiniging, je moet Immodium hebben.
              Thank! Zal het vaniddag ook even vragen aan de drogist. Denk dat ik in Venetie een of ander virus heb opgelopen. Misschien iets verkeerd gegeten. Want kwam maandag terug, was er vanaf zaterdag en woensdag begon de ellende.

Comment

• Heb besloten geen meds te kopen aangezien het al 4 uur stabiel is. Ga er nu dus vanuit dat het aan de beterende hand is. Goed nieuws want dan kan ik morgen gewoon de power-workout doen. Hierna nog 2 weken UD2.0 en dan weer bulken. Ben nu 88kg maar toch oog ik nog erg klein. De neiging is dus groot om vroegtijdig te stoppen en gewoon weer een clean bulk eraan te gooien. Maar dat moet dus niet. Zoals dyno zegt, de laatste loodjes wegen het zwaarst. Helemaal nu ik een griep en virus er tussendoor heb, dan vind ik hetzelf nog wel 3x zo zwaar.

Comment

• Leangains schijnt ook goed te werken met bulken, volgensmij heb je leangains al een keer gedaan toch? En als jij dat bent op je avatar oog je echt niet klein hoor, vette zane pose
                  Lid van de 200 club

Comment

• Originally posted by joachimrens View Post
                    Leangains schijnt ook goed te werken met bulken, volgensmij heb je leangains al een keer gedaan toch? En als jij dat bent op je avatar oog je echt niet klein hoor, vette zane pose
                    Ik heb nog nooit leangains gedaan man. Ga denk ik gewoon rustig clean bulken met een UB/LB schema. Dan moet er wel aardig wat kracht en massa op kunnen komen Nog 2 weekjes UD2.0 en dan kunnen we dus weer knallen!! Thxxx voor het compliment man Sta nu al wel goed droog, maar hoe verder je natuurlijk terugcut hoe kleiner je oogt. Wel logisch. De meest rippede gasten (beachboy-fysiek dan) zie je natuurlijk niet van veraf aan komen met shirt aan.

Comment

• Ik snap wat je bedoelt met dat je je nog niet zo groot voelt. Met jouw lengte (1m96) zou een 96 kilo bij een laag vet% wel mooi zijn naar mijn mening. Nu is het waarschijnlijk bij een laag vet% nog niet zo massief. (maar wel al mooi en atletisch).

Gl morgen
                      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• Originally posted by dynobet View Post
                        Ik snap wat je bedoelt met dat je je nog niet zo groot voelt. Met jouw lengte (1m96) zou een 96 kilo bij een laag vet% wel mooi zijn naar mijn mening. Nu is het waarschijnlijk bij een laag vet% nog niet zo massief. (maar wel al mooi en atletisch).

Gl morgen
                        Ja precies! Je slaat de spijker op zn kop. Tuurlijk vergeleken met een een jaar geleden toen ik met UD2 tot 81 was gegaan is het 7 kg meer met een vetpercentage wat mss wel lager is maar toch. Hierna met een clean bulk moet ik sowieso tot de 93-94 kunnen geraken zonder boven de 14% uit te komen.

Dyno, wat zou jij doen btw? Door die diarree is mijn gewicht wel opeens sterker dan normaal gedaald. Gewoon die 2 weken UD2.0 volgens plan finishen en daarna bulken, of eerder al?

Comment

• Diarree lijkt me vocht wat je verliest. Vochtbalans zou zich moeten herstellen.
                          Ik zou minimaal nog 1 week doen. En afhankelijk hoe droog je erbij wil staan nog een week.

Comment

• Na al 14 uur geen diarree meer gehad te hebben was ik toch erg tevreden met de power-workout. Helemaal als je kijkt dat ik eigenlijk 4 dagen ziek ben geweest. Heb me al die tijd toch aan de voeding gehouden. Gisteren zat ik er mentaal toch wel even doorheen. Het hield niet op, voelde me kut en dacht zelfs even aan stoppen met UD2.0. Na vandaag gaat het weer beter en pakken we gewoon door!! Hopelijk kan ik volgende week zondag ook een betere workout neerzetten omdat ik dan weer 100% hersteld ben.

Squat
                            8x lege bar
                            8x 40
                            5x 70
                            5x 80
                            3x5x90

RDL
                            8x80
                            5x115 --> Ging moeizaam
                            Verlaagd en 2x5x110 gedaan.

BP
                            8x60
                            4x85 --> Verlaagd
                            5x82,5
                            4,5x82,5 --> Dit zal wel gewoon door de ziekte komen. Was al best tevreden dat het nog zo vlot ging allemaal.

Seated Row
                            3x6x75,0

Incline BP
                            5x70
                            5x70
                            6x70

Chins
                            3x5xBW+13kg

Military Press
                            5x50
                            2x6x50 --> Was hier wel tevreden mee, niet eens all out was het.

Calf raises
                            3x6x112,0

CGBP
                            3x6x72,5 --> Ging prima

Barbell curls
                            3x6x40kg

Al met al tevreden toch ondanks de ziekte. Ben daarom ook erg benieuwd wat volgende week brengt kwa workout.

Comment

• Voel me vandaag weer gewoon fit. Erg fijn want afgelopen dagen was het echt klote. Perfecte timing want tijdens de power-workout kon ik ook gewoon mijn ding doen al kon het natuurlijk altijd beter. Ben nu zoek naar wat vervangers voor wat groente tijdens de depletion. Die salades komen mijn strot nu namelijk zo onderhand wel uit -.-

Comment

• Goed nieuws, kies gewoon wat groenten die je graag eet en je avatar ziet er ook best goed uit!
                                Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X