Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Sq
7x60
4x72,5
Knie blijft aan het knakken en elke rep draait mijn onderbeen lijkt het.
Sta gewoon goed. Iets wijder als schouderbreedte en tenen naar buiten. Waar ligt dat toch aan...
Nog wat reps met lege bar maar kut knie blijft aan het kutten.
Na een paar down dagen had ik wel weer eens een positieve training nodig. Dan morgen maar beter met UB
Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.
Klinkt wazig man, weet hoe het is als squatten kut gaat door je knie. Druk je je voeten ook goed naar buiten dat het gewicht op buitenkant voet staat? Dat zou automatisch al wel ongeveer moeten gebeuren, maar als je nu je voeten nog iets meer naar buiten zet, knieeen ook echt naar buiten drukt zodat het gewicht op buitenkant voet komt en dan nek stevig vastzetten ook en stabiel zakken. Heb je het dan nog steeds? Dat knakken klinkt mij wel bekend voor, maar als anders 100% gespannen staat heb ik daar veel minder last van.
Klinkt wazig man, weet hoe het is als squatten kut gaat door je knie. Druk je je voeten ook goed naar buiten dat het gewicht op buitenkant voet staat? Dat zou automatisch al wel ongeveer moeten gebeuren, maar als je nu je voeten nog iets meer naar buiten zet, knieeen ook echt naar buiten drukt zodat het gewicht op buitenkant voet komt en dan nek stevig vastzetten ook en stabiel zakken. Heb je het dan nog steeds? Dat knakken klinkt mij wel bekend voor, maar als anders 100% gespannen staat heb ik daar veel minder last van.
Bedankt voor de tips. Doe het eigenlijk al allemaal maar zal er morgen nog extra op letten.
Dl
8x60
8x80
6x90
2x110
Ben nog niet zeker met wat ik met de deadlifts moet...
Vind het een belangrijke oefening maar zou ook wel 2x in de week lb1 willen gaan doen.
Zercher sq
3x8x55
Rdl
2x8x45
5x45
Bar begon te glippen
Planks
3x
Zo na een hele tijd weer eens een update van mijn kant.
Heb met oud en nieuw een herpesvirus opgelopen. Waardoor er op mijn lip een blaasje ontstond.
Daarin is zich een bacterie gaan nestelen die mijn hele mond, keel, lymfe en alles daar omheen enorm heeft laten ontsteken.
Een weekje niks eten, 5 dagen niet kunnen praten en 3 dagen met maximaal 1 litertje water op verder en ik was ook meteen 9kg kwijt.
Een tijdje later weer begonnen met trainen en het nu eens rigoureus aangepakt. Ik merkte elke keer als ik na een blessure of motivatiedip weer begon dat ik redelijk snel weer een blessure of motivatiedip kreeg.
Ik dacht dat dat zou liggen aan met te hoge gewichten beginnen en daarmee te snel vooruit willen gaan.
Nu dus helemaal opnieuw begonnen met mijn vertrouwde UB/LB schema en alleen de bar van 20kg.
Dit heb ik de laatste weken opgebouwd en dat gaat nu weer erg lekker.
Ben vanaf deze week ook weer begonnen met 5x5 voor mijn eerste oefeningen (BP en SQ) en hoop dat ik hierop een hoop gewicht kan gaan verplaatsen in de komende maanden.
Helaas heb ik 2 weken geleden mijn knie verdraait toen mijn directe tegenstander mij een gigantische judo-rol gaf. Op het voetbalveld wel te verstaan dus dat werkt nu ook niet zo lekker mee. Voel het met Squats maar ook met kleine stukjes rennen dus die moet ik de komende weken nog laten rusten.
Naja een enorm verhaal na een redelijk lange afwezigheid.
Hopen dat ik nu eindelijk eens naar die 90kg bench, 110kg SQ en 150kg DL kan.
Wish me luck!
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
Nou het trainen gaat de laatste weken erg lekker. Vooral UB wordt beter en sterker. ATM @ 70kg 5x5
LB ben ik pas sinds 2 weken weer gaan trainen.
Daar gaat deze week weer 5x5 starten en hoop dat ik daar lekker kan gaan blijven verhogen tot eindelijk weer eens nette gewichten.
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment